TANITIM

10.5K 173 5
                                    

Arya Atahan : 24 yaşındadır universitenin sonuncu senesindedir. Ailesi Atahan holdinginin sahipleridir. Tek çocuktur ve bu nedenle holdingin varisleri arasındadır.Ve aile baskısından dolayı evden ayrılmıştır. Bu yüzden beş kuruşsuzdur çünki ailesi tüm kredi kartlarını kapatmıştır. Okumak ve kendi ayakları üstünde durmak için yüksek mevlada kredi almıştır.

Mehmet Karakaya : 26 yaşındadır . Babası ile Karakaya holdinglerinin sahipleridir. 4 yıldır Ebru Karakaya ile evlidir. Fakat artık Ebru Hanım'la mutlulukları yoktur . Mehmet Bey bebekleri olmasını çok ister ve mutluluğun bebekte oklduğunu düşünür. Fakat Ebru Hanım'ın hamile kalma ihtimali % 2'dir. Mehmet Bey baba olmak için başka yollar bulmaya başlar.

Ebru Vural Karakaya : 26 yaşındadır . Bundan 4 yıl önce Karakaya holdingle aralarındaki borçları kapatmak için Mehmet Karakaya ile zoraki evlilik yapmıştır. Fakat sonradan birbirlerinden hoşlanmışlardır. Mutlu görünen bir evlilikleri vardır. Tek eksik bir bebektir. Fakat hamile kalma ihtimali çok düşüktür. yıllardır gitmedikleri hastane ve doktor kalmamıştır. Tam ümidi kesicekken bu plan akıllarına gelir.

Filiz Eken Karakaya : Mehmet Karakaya'nın ve Meltem Karakaya'nın annesidir. Torun sevme yaşının geldiğini düşünür ve bu konuyu sık sık gündeme sokar.

Raşit Karakaya : Mehmet Karakaya'nın ve Meltem Karakaya'nın babasıdır. Karısının aksine sessiz ,kendi halinde ve ağır başlı bir adamdır.

Meltem Karakaya Rayn : 33 yaşındadır. Mehmet Karakayanın ablası , Filiz Hanım ve Raşit Bey'in de büyük kızlarıdır. Newyork gazete departmanından muhabirlik teklifi alınca Newyork'a yerleşmiştir. Orada da Rony isimli bir yabancıyla evlenmiştir. Yaklaşık 7 yıldır orada yaşıyordur.

Nida Yılmaz Atahan : Arya Atahan'ın annesidir. Orta yaşlı,bakımlı,gezmeyi seven ve birazda kibirli bir bayandır. Kocası büyük Atahan holdinginin sahibi Adnan Atahan'dır.Ve kızlarının kararına en çok sinirlenen kişilerden biri olmuştur.Ve kredi kartlarını iptal edip kızını 5 kuruşsuz bırakmıştır.

Adnan Atahan : Atahan holdinginin sahibidir. Orta yaşlı, sevgisini belli etmiyen sabırlı ve biraz agresif bir adamdır.

Taşıyıcı AnneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin