10

1.5K 37 12
                                    




"Kom igen Louis, jag ser att något är fel, berätta för mig."

Jag försökte få honom att berätta för mig, men han blev bara ännu mer tillbakadragen. Han såg nästan ut att skämmas.

"Handlar detta om det du berättade för mig under övernattningen?", frågade jag honom och såg genast på hans ansiktsuttryck att jag hade rätt.

"Ehhm, det är jätte svårt för mig att berätta det här, för jag är rädd att det kommer att förstöra våran vänskap för alltid men om jag inte berättar detta för dig så är jag rädd för att jag inte kommer att orka mer Harry", Louis röst var svag men tydlig. Jag hörde exakt vad han sade men jag fattade inte riktigt, vad kunde möjligen förstöra våran vänskap?

"Ja, som sagt det var en sak jag också planerat berätta för dig under "övernattningen" som jag inte riktigt kunde berätta", Louis stoppade upp och tog ett djupt andetag.

"Jag vet att jag älskar dig Harry, mer än någonsin, mer än bara som en vän. Jag är kär i dig. Sättet du rör dig på och sättet du ler på. Men jag vet också att du inte gillar mig på det sättet men jag var tvungen att berätta detta för dig, jag har gömt det så länge nu att jag håller på att försvinna. Jag älskar dig Harry Styles"

...

Kort med en stor förändring är väl helt ok eller?

Louis hur göllig!!

XO, Edine<3

Always || Larry StylinsonWhere stories live. Discover now