11

1.5K 37 12
                                    

"Jag vet att jag älskar dig Harry, mer än någonsin, mer än bara som en vän. Jag är kär i dig. Sättet du rör dig på och sättet du ler på. Men jag vet också att du inte gillar mig på det sättet men jag var tvungen att berätta detta för dig, jag har gömt det så länge nu att jag håller på att försvinna. Jag älskar dig Harry Styles"

Mitt hjärta slog så snabbt i bröstet att det nästan gjorde ont. Jag kunde inte undanhålla leendet som placerade sig över mina läppar och inte kunde jag heller hålla mig ifrån att omfamna honom. Jag förde Louis in i min fann och kramade mina armar runt hans överkropp. Till en början var nog Louis förvånad men efter ett tag tog han in vad jag gjorde och lade sina armar runt en del av min bål.

"Jag älskar dig också", jag visste att vi båda var i en chock just då men jag visste jag älskade honom, mer än någonting annat. Men att han älskade mig på det viset han gjorde skulle jag aldrig kunnat gissa, att han, killen jag velat ha så länge men inte trott jag kunna få älskade mig, det var en obeskrivlig känsla.

Vi släppte långsamt greppet om varandra men höll kvar våra ansikten nära varandras innan vi ännu lite långsammare och blygare kysste varandras läppar försiktigt. När våra läppar möttes rusade en elektrisk stöt igenom min kropp, som om jag rörde vid ett elstängsel, fast det gjorde inte ont det var mer en behaglig känsla. Hans närvaro blev helt plötsligt så mycket starkare. Vi avlägsnades från kyssen medan vi båda kramade om varandra snabbt innan jag reste mig upp för att gå in till mitt rum.

"Kan du inte sova här i natt?", Louis röst ekade bakom mig.



...

Hurni kan vi alla ta ett moment för One directions nya album!!!!!

"MADE IN THE A.M"

XO, Edine

Always || Larry StylinsonWhere stories live. Discover now