21

1.1K 20 5
                                    


"Fuck, menar du allvar?"

"Asså driver du nu så vet jag inte vad jag gör!", Louis satt bredvid mig i soffan. Han hade precis fått ett samtal, det var någon som hette "B no no" i hans kontakt lista.

"Ja, visst jag kommer", han suckade innan han tog min hand.

"Hejdå."

"Harry, ehhm.. fan.. eh jag måste till sjukhuset", han lämnade en kyss på mina läppar innan han reste sig från soffan.

"Va, varför? Är någon skadad?", han förvirrade mig alltid men nu fattade jag noll.

"Ehhm, nej, nej ingen har skadat sig, ehm det är Briana."

"Va, vad menar du?"

"Hon ehhm, hon tror att hon är gravid", Louis gav mig en kram och var ute ur huset innan jag ens hann reagera.

"Gravid? GRAVID?", mumlade jag för mig själv, fan hade han gått och knullat henne, utan skydd.

"Fan!!! Fan dig Louis!", jag kastade hastigt det som fanns närmast mig i väggen innan jag precis som Louis försvann ut ur huset.

"Harry!, Harry kan du berätta varför du och Louis alltid är ses med varandra?"

"Harry, berätta var Louis är påväg, berätta vem tjejen han har festat med är, en ny kärlek?"

Männen och kvinnorna som hoppade ur den svarta skåpbilen hade kameror och mikrofoner.

"Varför sågs du och Louis dansa sensuellt med varandra på det där taket?"

"Jag är inte på humör!", Jag skyndade mig bort från folksvärmen och riktade min väg hem till honom.

...

Omfg, det förväntade ni er inte va?

IN OCH LÄs MINA NYA BÖCKER, Oh, Shit, och Broken heart, Broken boy.


XO, Edine

Always || Larry StylinsonWhere stories live. Discover now