14

1.4K 24 2
                                    



"Ska vi gå ut ikväll Harry?", Louis stod i köket och kollade ut över vardagsrummet där jag var.

"Varför vill du det?", frågade jag innan jag reste mig upp och gick mot honom.

"Det skulle vara kul att få kunna göra något med dig, ensam", han släppte köksbänken och vi gick nu mot varandra.

"Men vi kommer ändå inte kunna göra någonting, du vet alla paparazzis", jag kollade frågande på Louis som nu stod någon meter ifrån mig.

"Vi skulle ju kunna gå till något ställe där pressen inte kommer in?", Louis kollade lite lömskt på mig innan jag gick ännu närmre.

"Det skulle nog kanske funka", Louis ögon tindrade och hans leende växte.

"Bra", hans läppar snuddade vid mina innan vi sakta började kyssa varandra.

...


"Men Louis vart ska vi?", Louis och jag satte oss i taxin.


@"Du får se", Hans hand lade sig på mitt lår med en smekande rörelse.


"Du vet att jag hatar överraskingar", jag lade min hand över Louis.

"Men du kommer att gilla den här, jag lovar", hans hand var nu lite för nära mina privata delar.

"Jag tror dig", sade jag sedan innan jag lämnade en liten kyss på Louis hals.

Louis betalade chauffören innan vi snabbt gick in i en byggnad så att ingen skulle se oss. Han höll min hand medan vi gick upp för trappan som man såg direkt när man kom in igenom dörrarna. När vi hade gått upp till toppen av byggnaden gick vi ut igenom en upplyst dörr som ledde till ut till taket.

"Ingen av dessa människor kommer att känna igen oss", Vi blickade ut över alla som satt och åt vid de små romantiska borden.

"Jag såg till att ingen skulle göra det", lade han sedan till medan jag såg den vackra utsikten. Alla byggnader i London syntes så klart, Big Ben, London Eye. Ljuset av nattens stjärnor speglade sig i Themsen och ljuset ifrån alla upplysta, glittrande fönster sökte min blick. Vissa människor dansade till den harmoniska musiken som spelades ur högtalarna medan vissa andra stod vid glas räcket och kollade ut över Londons vackra natt.


...


Fortsättning följer!

XO, Edine<3








Always || Larry StylinsonWhere stories live. Discover now