"Asså, fuck, de ringde Louis, mangement, och sa att han har gjort någon fucking tjej gravid!"
"Menar du allvar?", Zac satt framför mig på en utav de andra stolarna runt det rektangulära matbordet.
"Asså jag vet ej fan, de sa att det var så och sedan drog han bara", sade jag frustrerat.
"Men man vet aldrig med Modest om ja ska vara ärlig", fortsatte jag.
"Det kan alltså betyda vad som helst?", frågade Zac.
"Ja."
Zac var mitt ex, sedan långt tillbaka, innan Xfactor. Vi var vänner nu och han var bland den ända jag verkligen kunde lita på till 100%.
Eftersom att vi känt varandra innan jag blev känd så behövde jag inte spela framför honom, jag kunde bara vara mitt själva jag, vilket jag inte kunde framför alla människor.
"Vill du stanna här i natt eller?"
"Ja, eller jag vill helst inte gå hem till Louis just nu", Zac dukade av maten som vi ätit medan jag gick och satte mig i hans soffa.
"Jag ska hämta täcke och kudde åt dig", han gick in till sitt sovrum innan han snart kom tillbaks med det han skulle hämta.
"Du vill sova i soffan va?", han lade ned det han hade i famnen bredvid mig innan han satte sig på tv-bordet.
"Ja, jag tror det", svarade jag medan jag tog tag i nallen som satt högst upp på högen.
"Hahah, har du kvar den här?"
"Ja, hah jag tänkte lämna tillbaks den men jag fick aldrig chansen o gö det", Zac kliade sig lite stelt i naken.
"Äsh, det är lugnt, jag hade helt glömt mr. Cuddle ändå", jag gick plötsligt ifrån mitt deppiga humör och lade ett leende på läpparna.
"Vilken tur att den fick dig att le i alla fall."
"Det är inte nallen, det är minnena."
"Kommer du ihåg när vi... hahah när vi först blev tillsammans, då jag fick nallen av dig", sade jag och ett litet lyckoskratt for ur mig.
"Hahah, jag kommer ihåg att jag hade haft en crush på dig jätte länge då, gud va cheasy att ge dig en nalle."
"Nej, haha jag tyckte det var fint."
...
Bara för att förtydliga "Modest" är 1D:s Management.
XO, Edine
YOU ARE READING
Always || Larry Stylinson
FanfictionHemligheter är saker vi alla går runt med, och när hemligheter kommer ut så brukar de flesta känna en slags lättnad, eller hur? Det gjorde jag också i början men sedan förvandlades mitt och hans liv till ett rent jävla helvete. "Vi knullar, vi hålle...