היי אז לפני שאתן מתחילות לקרוא --> הפרקים הראשונים גרועים לדעתי ובהמשך זה ממש משתפר :)
----------------------------------------------------------------------------------
״אל תתעסקי עם בנים , אל תמרחי עליהם או משהו כזה הבנת?״ דניאל הציב לי כמה חוקים לפני שנכנסנו בשער בית הספר .
״אוקיי דניאל אפשר כבר להיכנס?״ שאלתי אותו בחוסר סבלנות ובעצבים על כך שהוא אומר לי מה לעשות .
נקשתי בדלת הכיתה ופתחתי אותה .
״שלום לך ! בדיוק אמרתי לתלמידים שמצטרפת אלינו תלמידה חדשה.״ המורה חייכה אליי . ״תרצי להגיד לנו מאיפה את?״ היר שאלה . ״אני מצפון תל אביב״ אמרתי
״או יופי עוד שוגר דאדי מפונקת ועשירה באה״ בחור אחד מסוף הכיתה אמר בזלזול.״עומר להירגע ! את מוזמנת לשבת שם״ היא אמרה והצביעה על שולחן בצד בסוף , ממש ממול הילד הזה.
״מה את מחפשת בראשון?״ הוא שאל .
״ההורים שלי רצו לעבור לפה״ עניתי מבלי להסתכל עליו אפילו. הוא בחו אותי מעט וחזר להסתכל ללוח .
״אתם משוחררים.״ המורה אמרה . ארזתי את הציוד שלי ויצאתי מהכיתה .
״נטע!״ קול של בחורה נשמע מאחוריי .
״שירה״ חייכתי חיוך ענק . ״המון זמן שלא ראיתי אותך!״ אמרתי בחיוך .״בתור החברה הכי טובה שלי את היית אמורה להגיד לי מתי את עוברת לא?״ היא אמרה בקול בכייני . ״בואי הולכים לקפיטריה״ היא אמרה מושכת בידי. הלכנו במהירות והתיישבנו בשולחן . ״שירה הבחור שם בסוף עם החולצה הלבנה , פנוי?״ שאלתי לוחש לה והיא הסתובבה לראות מי זה .
״אל תחשבי על זה בחיים!״ היא אמרה
״למה?״ לא הבנתי למה שאני לא ירצה לדעת ? זאת אומרת , הוא חתיך ממש .״זה עומר אסור לך להתקרב אליו . חוץ מזה הוא לא פנוי , נועה מהמעודדות חברה שלו ואם תעזי להתקרב אליה את מוחרמת בשניות״ היא אמרה בפחד . העברתי עליו מבט שוב והבחנתי בקבוצת בנות נכנסות עם חצאיות קצרצרות מאוד , חולצות בטן , אודם אדום מאוד ולכולן יש עגיל בטבור . הם נכנסו וחלפו על כולם עד שהגיעו לשולחן שבו ישב עומר והחברים שלו .
הילדה המרכזית שהובילה את הבנות אני מנחשת שזו נועה , היא התחשבה עליו וטרפה אותו בהפתעה . ״מחזה מגעיל נכון?״ שירה אמרה אחרי שהסתכלה עליהם כמונה והפנתה את מבטה לצלחת . ״נכון?״ היא הבהילה אותי שכמעט צעקה את זה . ״נכון סליחה לא הייתי מרוכזת״ חייכתי וחזרתי לאכול . ״זה בסדר יש לך את דן זה שיושב ליידו״ היא אמרה והסתכלתי עליו . הוא באמת נורא חתיך .
״אין לו חברה . אבל תזכרי נטע שהם חסרי רחמים אם יפגעו בך אין דרך חזרה״ שירה אמרה מסתכלת עליי . ״זה בסדר אני יקח את הסיכון. קמנו והתקדמנו ליציאה . ״אוח מטומטמת תסתכלי לאן את הולכת״ התנגשתי במישהי שהוטלה על הרצפה , עם הקארמה שלי מי אם לא נועה . ״סליחה״ אמרתי והושטתי לעברה יד , היא מייד העיפה אותה וקמה לבד . ״חדשה?״ היא שאלה אותי
״כן״ גמגמתי
״תלמדי שאיתי לא מתעסקים ושמתי לב שאת מסתכלת על עומר אז תחזרי בך הוא חבר שלי ואת פוסתמה שהוא לא מכיר״ היא אמרה והלכה ששיירת השופוטות שלה מקרקרות אחריה .״אני בבית״ צעקתי
״יפה״ עומר נכנס לסלון מהמטבח
״מה אתה עושה פה?״ שאלתי מבולבלת ולרגע חשבתי שבאתי לבית הלא נכון .
״הוא בא אליי״ דניאל אמר
אוח דניאל דווקא אותו ?
״אני יהיה בחדר״ אמרתי
״לא תציגי את עצמך?״ עומר שאל בחיוך ערמומי שאני מניחה שזה החיוך הרגיל שלו .
״לא״ עליתי למעלה לחדר וזרקתי את עצמי על המיטה , אני מתחילה לחשוב שלעבור לראשון לציון הייתה טעות גדולה , מה היה לנו רע בצפון תל אביב ? ובראשי המחשבות שלי משתוללת והקול הפנימי שלי אומר ומהדהד תיהי זהירה
YOU ARE READING
BE CAREFUL
Romanceעומר כהן הוא חלום של כל נערה בבית הספר , או בעיר כולה . הוא אוהב בעיקר לעשן , לשתות וללכת למסיבות . לזיין בחורות ואז בבוקר לסלק אותם . האהבה הראשונה והכי לא צפויה שלו חמקה לו מבין הידיים . הכל מתפספס לו , או שמשהו משתבש . אך הוא ממשיך לנסות . זו ה...