עבר כבר שבוע מאז שאני ועומר לא מדברים ,
הוא עדיין שורץ פה ודניאל אצלו .
הכרתי ילד חדש מהשכבה וקוראים לו בן
אפשר להגיד שהוא פי 3 יותר חתיך מעומר וגם הוא מתייחס אליי כל כך יפה .
אני ובן ישבנו בלובי של הבניין וישבתי עליו ,
ישר הוא הצמיד את שפתיו לשפתיי .
״אתם יכולים לעשות את זה במקום אחר ?״ שמעתי את קולו של עומר בטון עצבני שבא לצאת מהבניין .
״אתה יכול ללכת״ אמרתי שנאלצנו להפסיק את הנשיקה .
הוא התעצבן ועלה במדרגות במהירות .
״מאיפה את מכירה את האדיוט הזה?״ בן שאל
״חבר של דניאל גר פה מולנו״ אמרתי עצבנית
״אל תתעסקי איתו״ הוא אמר
״אני בחיים לא אתעסק איתו״ חייכתי אליו
נקודת מבט - עומר :
נכנסתי בסערה לבית של דניאל עצבני בעיקר .
״מה יש לך אחי?״ הוא הסתכל עליי
״אחותך יוצאת עם בן״ אמרתי
״מי זה בן אחי?״ הוא שאל
״בן נו זה שתמיד הולך עם הנייקי שחור לבן״ אמרתי שנזכרתי שדניאל אמר לנו להסתכל על הנעליים של בן שרצה כזה גם .
״אה נו , מה הבעיה?״ דניאל שאל שהמשיך להיות שקוע בפלייסטישן .
״הוא יפגע בה אני בטוח בזה״ אמרתי מנסה לגרום לו להקשיב .
״אחי זה בעיה שלה , אם היא אוהבת אותו היא לא תתיחס אליך אני מכיר את אחותי״ דניאל אמר כאילו כבר חווה את זה .
״אחי לא אכפת לך מאחותך? הוא ישבור אותה״ אמרתי
״אחי ממתי אתה כוסית״ דניאל גיחך
״יופי דניאל מצחיק״ גיחכתי אחריו
תכלס מה אכפת לי ? היא לא מדברת איתי במילא , שתיפגע לא מעניין אותי אני ניסיתי לעזור לה .
נקודת מבט - נטע :
אני שונאת את הקנאה שלו .
אני דיי חושבת שמותר לי לעשות מה שבא לי בלי לשאול את אדון עומר .
״אני הולך נטע נדבר״ בן אמר שקם ונישק את ראשי בעדינות .
״ביי״ אמרתי שהסתכלתי עליו יוצא מהבניין .״דניאל מה השע-״ נכנסתי לבית ועצרתי שראיתי את עומר וגלגלתי עיניים .
״שש וחצי כמעט״ עומר אמר
״לא שאלתי אותך״ אמרתי בהתחכמות
״תפסיקי להתנהג כמו תינוקת״ עומר אמר
״אני לא חושבת שביקשתי ממך להגיד לי מה לעשות״ אמרתי שוב מתחילה להתעצבן
״את-״ ״אני כלום , עזוב את החיים שלי בסדר? מספיק אני לא רוצה להיות אחת מהחברות שלך . חוץ מזה שאתה חבר של אח שלי , אין לנו כל קשר״ אמרתי מבהירה לו
״אני יספר לו ששתית״ הוא אמר עצבני
״תספר!הוא לא אבא שלי אתה לא מפחיד אותי אם האיומים שלך ובטח שהוא לא מפחיד אותי שמעת ? ״ אמרתי והלכתי לחדר שלי .
דפדפתי בכמה עמודים מהספר שלא קראתי בכלל , סתם חשבתי .
מה כל כך מעניין בי ? ומה אכפת לו ממני ומבן?
׳עומר מעצבן אותי מאודדד!׳ שלחתי בקבוצה עם הבנות .
׳אל תתיחסי אליו אם את רוצה בואי אליי מחר ותשני פה שלא תצטרכי לראות אותו׳ ניקול רשמה .
אחר כך סתם קשקשנו כל הבנות ונרדמתי אם הטלפון ביד שלי .
***********
״נטע קומי כבר יש לך חצי שעה״ דניאל צעק
״התעוררתי״ צעקתי בצרידות לסלון כי שם הוא היה .
״יופי שבאמת הנסיכה הסכימה לקום ביי אני הולך״ הוא אמר ממהר ללכת לבית ספר .
התארגנתי מהר ולקחתי את התיק , הטלפון ותפוח .
***********
״אוף איך אני יצא״ התעצבנתי שמכונית שחורה חסמה את האוטו שלי מלצאת .
בחנתי אותה מעט והופ! של מי אם לא עומר .
מחייג אל - עומר האדיוט /
״הלו?״ הוא נשמע מהצד השני ממהר
״למה אתה חוסם לי את היציאה ?? אני שונאת אותך יואו בוא להעיף את המכונית שלך שאני יוכל לצאת מטומטם אחד״ צעקתי עליו שאני נראית מבחוץ כמו משוגעת שצועקת על עצמה במכונית שלה .
״אני לא חייב לך כלום אל תצעקי עליי״ הוא אמר בעצבים
״יואו אידיוט אני שונאת אותך תמות כבר״ אמרתי וניתקתי . אלוהים כמה שהייתי עצבנית ומרירה באותו הרגע . חייגתי על בן שיקח אותי לבית ספר והוא הגיע , בויפרנד זה שימושי.
נקודת מבט - עומר :
חתיכת מפונקת חצופה אני לא אחד מהחיילים שלה העשירים מתל אביב .
ירדתי למטה וראיתי את המכונית שלה עדיין בחנייה . הלכתי לראות אם היא נרדמה בפנים ולא היה שם אף אחד . נו ידעתי , היא חסרת סבלנות והיא קראה לנסיך שלה . למה אני מחכה בדיוק? לטיפשה הזאת ? לא לא , אני אמצא לי חברה חדשה .
******
נכנסתי לקפיטריה אחרי השיעור השלישי והלפני אחרון . ישבתי בשולחן שלי עם החברים שלי . הסתכלתי לצד וראיתי את נטע והחברות שלה , עם החבר של נטע ונבחרת הכדורגל .
״אחי אתה צריך אחת״ רן אמר
״אבל כוסית שתוכל להשוויץ בה לא כמו העשירה מתל אביב״ הוא השלים
״צודק לא שווה בכלל היא שמנמנה ומכוערת ושטוחה ואין לה תחת״ אמרתי עצבני ממה שקרה בבוקר
״ככה אני אוהב אותך אחי לך לדיאנה היא שווה״ הוא אמר וקרא לה . את האמת ? אוקיי, אז נטע בכלל לא מכוערת או שמנה . יש לה גוף מדהים ומלא במקומות הנכונים. היא כל כך יפה שאני יכול לבהות בפנים שלה שעות על גבי שעות . אמרתי את זה מעצבים עלייה . לא נתנה לי להסביר מה קרה ואפילו אני לא מבין למה אני מקשיב לחבר המטומטם שלי . הייתי מסתובב עם דניאל אבל הוא בכיתה אחרת ויש לו הפסקות אחרות .
״היי מתוק״ דיאנה התקרבה
״עופי מפה״ אמרתי והיא הסתובבה
״אחי מה יש לך?״ רן שאל
״עזוב אותי נו״ קמתי מהכיסא והתקדמתי לנטע
״נטע אפשר לדבר?״ שאלתי שכל המבטים הופנו אליי .
״לא תלך מפה״ היא אמרה חזרת סבלנות אליי
״עוף מפה היא לא רוצה שתהיה פה״ החבר שלה אמר ובשנייה התחממתי .
״סתום תפה שלך״ אמרתי .הוא קם ונראה עצבני
״עוף״ הוא אמר עצבני
הסתכלתי עליו עוד קצת והעפתי לו אגרוף לפנים , הוא עף אחורה ובעט בי והפיל אותי לרצפה . הוא זינק מעליי והטיח לי אגרופים לפנים . הוא קם ושכבתי על הרצפה . פעם ראשונה שאני סמרטוט שלא מחזיר.
הוא הלך ונטע לא העיפה בי מבט אחד . הם הלכו למחוץ לקפיטריה ורן התקרב אליי .
״אחי אתה לוזר״ הוא אמר והרים אותי
״אני לא״ אמרתי והלכנו לכיתה
YOU ARE READING
BE CAREFUL
Romantikעומר כהן הוא חלום של כל נערה בבית הספר , או בעיר כולה . הוא אוהב בעיקר לעשן , לשתות וללכת למסיבות . לזיין בחורות ואז בבוקר לסלק אותם . האהבה הראשונה והכי לא צפויה שלו חמקה לו מבין הידיים . הכל מתפספס לו , או שמשהו משתבש . אך הוא ממשיך לנסות . זו ה...