*עוד 6 ימים לסיום*
"קח" אפריל אמרה והושיטה לי כוס מים קרים . "תודה" חייכתי אליה וחזרתי להיות שקוע בשיחה עם רומי . "במה אתה עסוק?" אפריל שאלה והסיתה את מבטה מהטלוויזיה . "מה ? כלום" אמרתי אפילו לא מסתכל עלייה לשנייה . "נו?" היא שאלה . "רומי" אמרתי בחוסר סבלנות . היא גלגלה עיניים וחזרה לצפות בתוכנית המצויירת .
רומי אלחרר : חחחחח אתה דפוק .
היא רשמה אחרי שצילמתי את עצמי מגלגל עיניים .
את/ה : חחחח מי עוד בא היום בערב ?
רומי אלחרר : בעיקרון אתה , אבל אחרי שעה ככה יבואו עוד אנשים , אמרתי גם לחן .
את/ה : אה באמת ? נדיר .
רומי אלחרר : כן חחח נדבר אה ? אל תשכח את האבסולוט !!
את/ה : שאני ישכח את האלכוהול ? ככה את מכירה אותי ?
סגרתי את הטלפון וחשבתי מעט עליי ועל אפריל . אני מרגיש שהתרחקנו הרבה ושזה לא כמו שהכרנו . אבל אחרי שהשלמנו והכל, אני מעדיף לתת לזה צ'אנס . "יאלה בייב אני צריך להתארגן" אמרתי וקמתי מהספה . "לך תתארגן , שתלך לשם תיקח אותי הביתה" היא אמרה והנהנתי לחיוב .
נכנסתי למקלחת קצרה ולאחר מכן לבשתי חולצה מכופתרת לבנה , איתה שמתי את הג'ינס השחור המשופשף מהמועדון ונעלתי את הסטן סמית' . התבשמתי מעט וירדתי במדרגות . "ואוו מאמי אני בשבילי אתה לא מתגנדר ככה" ידעתי שהיא כן מקנאה אבל היא שמרה על חיוך מזויף . "בשבילך אני לא צריך להתלבש" אמרתי ונשקתי לראשה .
לקחתי את האלכוהול ונכנסנו למכונית , עוד לא עברו חמש דקות והגענו לבית של אפריל . "רוצה להיכנס קצת ? עוד לא עשר" היא אמרה והצצתי בשעון היד שלי , באמת מוקדם עוד , רק רבע לתשע . "אוקיי" אמרתי ונכנסתי לחניה . נכנסנו בשער של החצר הירוקה שלה והתקדמנו לדלת , "אם אחותי מנג'סת אל תפחד להעיר לה" היא חייכה והנהנתי .
"מי פה?" היא צעקה בחלל הבית . "אני ותבל!" צעקה נשמעה מסוף הבית . התקדמה אלינו ילדה טיפה נמוכה עם שיער שחור אסוף לגובה ועיניים כחלחלות . "מי אתה?" היא שאלה באדישות . "עומר" עניתי בקול העמוק שלי . "ומה אתה עושה פה?" היא שאלה , "אני חבר של אפריל" אמרתי בחיוך . "מאיפה הבאת את החתיך הזה?" היא שאלה אותה וצחקתי .
"כהן מה אתה עושה פה?" אח שלה תבל שאל אותי ונתן לי כיף . "עם אחותך" אמרתי בחיוך . "כן כן , היא סיפרה לי" הוא אמר בוחן אותה . "רוצה לאכול משהו?" היא שאלה והנהנתי לחיוב .
----------------------------------------
"יאלה אני זז" אמרתי וקמתי מהספה בהתמתחות . "עכשיו?" היא קמה אחריי מבואסת . "כן מאמי , אני אדבר איתך מחר" אמרתי בכניסת הבית שלה . "אוקיי" היא חייכה וחיבקתי אותה לשלום . עליתי לאוטו והתחלתי ליסוע , מוודא שהכל פה . "נו איפה הבית המזורגג הזה?" דיברתי לעצמי שאני מגיע לרחוב שלה ועובר לאט עם האוטו .
"לוי" מלמתי "סוויסה" המשכתי שאני קורא את השלטים לבתים . "אלחרר הנה" חייכתי וחניתי ליד המדרכה , לקחתי את הבקבוק איתי ונכנסתי בשער הלבן . "עומר בוא" היא קראה לי מהחצר האחורית . הבית היה בצבע אפור בהיר , הגינה מטופחת והחדר האחורית מלווה בספות וטלוויזיה שמחוברת לקיר . ראיתי שתי נרגילות עומדות ליד הספות בחוץ והגשתי לה את הבקבוק .
"מעשנת?" שאלתי והלכתי לבחון אותם . אחת סורית ואחת מזכוכית . "בקטנה" היא צחקקה ואני מתלווה אליה . "רוצה לשתות?" היא שאלה מצביעה על הבקבוק שהבאתי . "כן , נקי" חייכתי והיא החזירה לי חיוך . "מי עוד אמור לבוא?" שאלתי שהיא מתקדמת עם שתי כוסות אליי . "כל מיני חברים , וגם חן אבל באיחור" היא אמרה והנהנתי . "מישהו מהבית ספר שלי חוץ ממנו?" שאלתי והיא הושיטה לי את הכוס . "אנאל" היא אמרה ושתיתי במהירות . "נדיר" גיחכתי והיא צחקקה .
"אז מה נסגר איתכם?" היא שאלה יושבת מולי על הספה . למה היא כל כך מתעניינת בזה ? "הכל יחסית בסדר , עד שאפריל תקנא שוב" אמרתי וצחקתי . "יופי יופי" היא זייפה חיוך . "האמת , אני שמח שרבתי איתה באותו היום . היה שווה לפגוש אותך אני נשבע שזה היה אחד הערבים הטובים שהיו לי" אמרתי ברצינות . "כן גם אני ממש נהניתי" היא אמרה ושמה את הרגליים על השולחן שממול לספה .
"אה ...רומי?" שאלתי ברצינות . "מה?" היא הרימה גבה לא מבינה למה אני מדבר כמו אידיוט . "יש לך דבורה בול ליד הראש" צחקתי והיא התחילה לצרוח ולהיכנס לפאניקה . "תרגעי תרגעי ! אני שנייהה הורג אותה" אמרתי חולץ את הנעל ומתקדם לעבר רומי . "שנייה" אמרתי ומעכתי אותה עם הנעל . "היא מתה" אמרתי וצחקנו . עמדנו בחוץ אחד מול השנייה , אני לא יודע למה אבל חלק ממני ממש רצה לעשות את זה . תפסתי בעורף שלה וקירבתי אותה על שפתיי .
הצמדתי את שפתיי החריפות אליה ונישקתי אותה בעדינות . היא קירבה את עצמה הכי קרוב אליי והתרחקתי . "רומי אני מצטער אני מטומ-" התחלתי להילחץ כי ידעתי שזו טעות . "הכל בסדר" היא קטעה אותי והייתה מובכת . "שיט אם אפריל תדע היא תהרוג אותי" היא אמרה והתקדמה חזרה לספה . "אל תדאגי היא לא" אמרתי וישבתי שוב מולה. שנינו שותקים , אני מסתכל עליה והיא לרצפה . את האמת ? הייתי רוצה לנסות קשר עם רומי , אבל אני יצא מניאק שנישקתי אותה בזמן שאני עם אפריל .
היא בטח יושבת בבית וסומכת עליי שלא אעשה שטויות . מצד שני , מי אמר ששטויות זה רע ? בעצם שמחתי שעשיתי את זה , כי מאז הערב הזה , והשיחות בוואטצפ עם רומי התחלתי להרגיש משהו ... אבל עכשיו זה חזק יותר.
"אני אוהב אותך" אמרתי והיא הרימה את ראשה מופתעת .
YOU ARE READING
BE CAREFUL
Roman d'amourעומר כהן הוא חלום של כל נערה בבית הספר , או בעיר כולה . הוא אוהב בעיקר לעשן , לשתות וללכת למסיבות . לזיין בחורות ואז בבוקר לסלק אותם . האהבה הראשונה והכי לא צפויה שלו חמקה לו מבין הידיים . הכל מתפספס לו , או שמשהו משתבש . אך הוא ממשיך לנסות . זו ה...