פרק 10 -

10.2K 356 23
                                    

אזהרה תכנים מיניים

"הלו ? שירה? בואי לפה עם ניקול ." אמרתי קצת נסערת . 

"טוב בובה" היא אמרה וניתקה , לא לקחו פחות משתי דקות והן היו פה .

"טוב תראו , אני ועומר התנשקנו , היינו כל כך קרובים ללשכב ואמרתי לו ללכת אני כזאת מטומטמת אני נשבעת" אמרתי בכעס שהרסתי לעצמי . "מה ?! אתם התנשקתם ?!" שירה שאלה בשוק . "כן וזה היה הדבר הכי טוב שהיה לי בכל ה17 שנים האלה" אמרתי "נו תתקפי !! חתיך כזה לא רואים בכל יום" ניקול אמרה , ניקול אוהב לחיות בציניות כי זה מרגיע אותה שהכל בכיף , אמן ויכולתי לחיות ככה ולקחת את הכל בקלילות . 

"תשלחי לו הודעה שלא התכוונת להרוס , פשוט היית מבולבלת ושאולי תצאו מחר" שירה הציעה , "כן תנסי להחזיר אותו , מה שלא נראה לי קשה." ניקול אמרה . עשיתי את מה שהן אמרו ותוך דקה הוא ענה . 

עומר האידיוט: כן ברור מבין אותך , ואני מחכה למחר בערב :)\

את\ה: אני יותר ! 

"עומר האידיוט לא כועס כמו שחשבתי" שירה אמרה ואני וניקול צחקנו בגלל השם שלא באנשי קשר שלי . 

החלטנו סתם לקשקש כל היום עד שהן הלכו , עשיתי מקלחת קצרה והתארגנתי כי היתה לי רק חצי שעה עד שהוא יבוא . שמתי שמלה שחורה צמודה עם מחשוף לא עמוק , עקבים שחורים ואודם בצבע בורדו בהיר . סידרתי את השיער והתבשמתי . הייתה ובול בזמן הוא נכנס , עומד מולי מחייך ומביט בגופי מספר פעמים , התקדמתי אליו והוא תפס אותי במותניי לנשיקה מאוד ארוכה . "שנלך?" הוא שאלה וחיבק אותי מהמותן והנהנתי . ירדנו ללובי ונכנסנו למכונית שלו , הוא החליט לקחת אותנו לים , המקום הכי מושלם שיכולתי לבקש . 

התישבנו על החול והייתה שתיקה מביכה , "אני מצטער על היום , פשוט....את לא תביני כמה פעמים פינטזתי על הסיטואציה הזאת איתך ." הוא צחקק ואני מתפקעת מצחוק . האמת היא שגם אני דמיינתי אותנו ככה אבל אני לא מתכוונת לספר לו . 

"אני רק נלחצתי , זה הכל . אתה יודע..אתה חבר של דניאל וכל זה והתבלבלתי לגמרי ..חות מזה מי מבטיח לי שלא תתנהג אליי כמו זין מול חברים שלך ?" שאלתי אותו . "אני נשבע שאני התפללתי להיות איתך , אני מוכן לוותר על החברים שלי ולהיות איתך . " הוא אמר ועלה לי חיוך על הפנים התקרבתי אליו ונישקתי אותך , הלשונות שלנו התערבבו ובכל גופי עברה צמרמורת מלהרגיש את ידיו על המותניים שלי . 

הוא התקרב לצוואר שלי ומצץ אותו בעדינות , נאנחתי קלות והוא התרחק , "יש לך סימן עכשיו וככה ידעו שאת שלי" הוא צחק ואני אחריו , הוא לקח אותנו למים והלכנו רק עם הרגליים בפנים . ככה העברנו שעתיים שם וחזרנו הביתה . 

"אולי תחזרי לישון אצלי?" הוא שאל ובלי להסס אמרתי שכן . היה מאוחר בלילה , כמעט שתיים . הורדתי שמלה מולו, כבר לא התביישתי כי הוא חבר שלי , אני מניחה . נשארתי ככה והוא פשט את בגדיו והשאיר את הבוקסר . נכנסו למתחת לשמיכה ועליתי עליו , מנשקת אותו ברכות . התהפכנו והוא היה מעליי , הוא הסתכל עליי , הפעם לא עושה כלום עד שאני יאשר , הנהנתי כי פשוט סמכתי עליו שיעשה את הכל נכון , אני לא בתולה זה לא מפחיד אותי כי כבר שכבתי עם בן אבל בן לא ריחם . 

הוא הושיט יד לחזייה שלי ופתח אותה , זרקתי אותה על הרצפה והוא הניח את ידיו על החזה שלי . הוא התכופף ופשט ממני את התחתונים , השאיר אותי עירומה. הוא גם הוריד את הבוקסר שלו ונישק אותי לפני שהא נכנס . 

הוא הכניס את האיבר שלו לתוכי וגנחתי חזק , אבל הוא היה כל כך עדין כאילו אני בובת חרסינה , הוא התחיל לנוע הלוך ושוב לאט בהתחלה ולאחר מכן הגביר את הקצב חזק ,

"הכל טוב?" הוא שאל מתנשף ומזיע "ככ..כן תמשיך בייבי" גנחתי בשקט ,הוא המשיך ואפילו הגביר את הקצב , "ככ..כן עומר בבקשה" גנחתי כל כך חזק ולא היה לי אכפת מכלום , "קדימה בייב בשבילי" עומר אמר מתנשף ואני כפול ממנו . ברגע שגמרתי כמה שניות אחריו הוא שכב לצידי . 

"אני אוהב אותך" הוא אמר מנשק את שפתיי ונשכב חזרה , "אני אוהבת אותך יותר עומר" אמרתי ושמתי את ראשי על החזה שלו, אני אוהבת את עומר כהן .

BE CAREFULWhere stories live. Discover now