פרק 11 -

9.8K 338 16
                                    

קמתי בחדר מוכר , התישבתי על המיטה ועומר שכב ליידי . 

חשבתי על כל מה שקרה אתמול , זה עומר ..הוא לא יכול לאהוב אותי כמו שחבר אחר יאהב אותי , אני מתכוונת שהוא אחד שמזלזל ושלא משקיע יותר מידיי . אבל אני ? אני רוצה שישקיעו בי , יתיחסו אליי .

הזזתי ממני את השמיכה העבה ונעמדתי , הרמתי את הבגדים שלי מהרצפה ולבשתי אותם ברשלנות . מיהרתי לצאת בשקט מהבית שלו ופתחתי את הדלת לבית שלנו . יכלתי להיראות נורא כי הדלת שלו היא בדיוק ממולנו . 

הלכתי לעשות את ארגוני הבוקר שלי וללבוש משהו יותר חם , לקחתי את ספל הקפה שהכנתי וישבתי במרפסת שמשקיפה על הפארק והקניון . דפדפתי קצת בוואטצפ ודניאל התקשר . 

"הלו?" עניתי ולגמתי מהספל , "נטע ? את בבית ? אני בדרך" הוא אמר והיה נשמע כאילו שם אותי על דיבורית ברכב שלו . "למה זה צריך לעניין אותי דניאל?" שאלתי מגחכת .."סתם ..כדי שאני לא אמצא גברים ערומים בבית שלי" הוא צחק וניתקתי לו . 

מיד אחריו עומר התקשר , כל כך רציתי לא לענות לו אבל הייתי חייבת כי ממש לא רציתי שהוא יבוא לפה לדבר איתי . "נטע?" הוא שאל בקול צרוד , "כן עומר?" שאלתי .."למה הלכת ? למה לא הערת אותי?" הוא שאל והיה נשמע כאילו הוא התרומם מהמיטה שלו . "כי..כי הייתי צריכה ללכת להתקלח אני עוד מעט הולכת לשירה" אמרתי ממציאה בשניות שקרים שאוכל לקיים אותם כדי שהוא לא יחשוד . "למה לא יכלת להעיר אותי לפני שהלכת?" הוא שאל , אוח אין לי כוח להסברים. 

"עומר תשמע , אני מאוד ממהרת , אני פשוט לא רוצה קשר אליך ...לא משהו אישי נגדך פשוט...אני לא רוצה להיות עם מישהו שהוא חבר של אח שלי" אמרתי לו ודיי ציפיתי שהוא יגיד שזה שקר מוחלט . "מה זה קשור?" הוא שאל מתעצבן . "עומר ביי" אמרתי וניתקתי . הלכתי להתקשר לשירה , ניקול , עדי ומאיה שניפגש בקניון או משהו . 

הלכתי להתלבש , שמתי ג'ינס צמוד בצבע לבן , חולצת בטן אפורה כהה ונעלי עקב שחורות גבוהות . לא השקעתי באיפור שלי אבל שמתי אודם בצבע בורדו כהה . יצאתי מהבית ונעלתי את הדלת , אחרי שנייה שהסתובבתי לכיוון המעלית , ראיתי לשנייה את עומר ולאחר מכן הוא הצמיד אותי לקיר , תפס לי את הפנים ולחש "איך את יכולה לעשות לי את זה?" הוא ריסק את שפתיו על שפתיי והכניס את הלשון שלו , התנגדתי אליו אבל הוא גבר עליי . נתתי לו בעיטה לביצים והוא התקפל מיד . "אוח כלבה" הוא התפתל מכאבים . 

"מה קורה פה?" דניאל יצא מהמעלית והסתכל על עומר , אני הייתי בשוק , ועומר שכב על הרצפה ויש לו אודם מרוח על השפתיים . "מה נהיית קוקסינל?" דניאל שאל ועזר לו להתרומם לעמידה . "אני באתי לצאת מהבית ועומר בא ונישק אותי" צעקתי "מה ? שקרנית!" הוא החזיר צעקה . "כן בטח נטע , אתם לא סובלים אחד את השניה למה שהוא ירצה לנשק אותך?" דניאל לא האמין לי ! "תסביר את זה שיש לו אודם על השפתיים" צעקתי והצבעתי על עומר .

"התעצבנת אז מרחת או אודם על הפרצוף" דניאל עמד הסתכל עליי כמה שניות והתחיל לצחוק , " בוא אחי היא איבדה את זה" דניאל ועומר צחקו כמו משוגעים , אני הסתכלתי עליהם נכנסים . דניאל נכנס ואחריו עומר , רק שנייה לפני שעומר נכנס הוא הסתכל עליי ונשך את השפה התחתונה שלו . 

ירדתי ללובי מזועזעת מהערס הדביל הזה . ניקול צפרה לי מבחוץ ונכנסתי לרכב . "נו איך נט בילתה אתמול בלילה?" ניקול צחקה והבנות אחרייה ."זרקתי אותו" אמרתי "מה? למה?" עדי שאלה "עזבי ...הוא דביל " אמרתי והן הניחו לי כי ראו שאני עצבנית . "אז לאן?" שירה שאלה כדי שנחליט לאן נלך . "בואו נלך לקניון" אמרתי כמו שהצעתי מההתחלה . 

נכנסנו לקניון וקניתי בערך כל מה שראיתי . אכלנו קצת והם הורידו אותי בבית בשעה 20:30 , אני אמורה להיות מוכנה בשעה עשר כדי שנלך למועדון . נכנסתי לבית ודניאל לא היה בבית אז זרקתי את הדברים על הרצפה ונכנסתי להתקלח , הייתי מוכנה בתשע וחצי ושמעתי עליי שמלה שחורה צמודה עם מחשוף עמוק ונעלי עקב שחורות . 

אודם בצבע אדום ואיילינר . "לאן את הולכת?" ראיתי את עומר יושב בסלון . "מה זה עניינך?" שאלתי והייתי מאוד קרובה לנסר לו את הגרון . "מצטער על מה שהיה בבוקר פשוט אני רוצה אותך את חייבת להבין ." הוא אמר מתחנן לסליחה ממני . "עומר תשלים עם זה , אני  לא  אוהבת  אותך  ! , אני לא רוצה אליך טיפה של קשר אתה החבר של אח שלי ופה נגמרת ההיכרות בינינו , אתה לא בשבילי ואני לא בשבילך שכח ממה שהיה ותעבור הלאה יואו!" צעקתי עליו וטרקתי את הדלת שיצאתי .

הלכתי נסערת לכיוון המכונית של עדי , העלתי חיוך על הפנים ונכנסתי לאוטו שהיה רועש מהמוזיקה . "מה עם רישיון נט?" שירה שאלה צוחקת ממאיה . "אני באמת צריכה ללכת ללמוד " חייכתי . ניקול שמה ראש עליי והבנות השתוללו. 

שהגענו לחנייה והיא כיבתה את השירים היה שקט ובאנו לצאת מהמכונית . "פטורה מלהיות האחראית!" צעקתי "באתי שתויה מהבית" ניקול ואני התחלנו לצחוק , "אני הייתי פעם קודמת" שירה אמרה . "אני רווקה" עדי אמרה וכולנו צחקנו "אז אני סעמק" מאיה אמרה ונכנסנו למועדון החנוק . 

שתיתי אני מניחה 8 שוטים של וודקה והייתי מעורפלת לגמריי , הלכתי לרקוד עם ניקול וניגש אליי ילד שנראה בגילי , עם שיער שטני ועיניים כחולות בוהקות . "היי , אני שון" הוא אמר וחייך אליי , הוא לא היה נראה לי ממזר אז זרמתי איתו . "היי אני נטע" אמרתי וחייכתי אליו , "אז..פה לבד?" הוא שאל "לא אני פה עם חברות" צחקתי "אז חבר שלך נותן לך להשתגע פה לבד?" הוא צחק ממני "אם היה לי חבר לא הייתי פה" צחקנו ויצאנו לבחוץ , הוא היה כזה מתוק . הוא היה שרירי והוא עישן . לא נראה ערס רגיל , הוא נראה כמו ערס בקטנה . אחד שאני בדיוק רוצה . הוא רכן אל שפתיי ותפסתי את ראשו , הוא נישק כל כך טוב שזה היה כמו לנשק את אלוהים . 

"תתקשר אליי שון ." אמרתי והכנסתי את המספר שלי לטלפון שלו . הלכתי למכונית עם הבנות כי השעה הייתה כבר חמש וחצי כמעט שש בבוקר . "חמוד מי שדיברת איתו" עדי אמרה והנהנתי "כן הוא מתוק" אמרתי ודמיינתי אותו בראש שלי .

זאת ההזדמנות שלי להשכיח את עומר האידיוט ולהיות עם מישהו שבאמת יאהב אותי . נמאס לי מהמשחקים של האדיוט הזה .

BE CAREFULWhere stories live. Discover now