פרק 30 -

4.9K 185 74
                                    

נקודת מבט - אפריל :

קמתי מקרני השמש שדרך התריסים התמקמו על פניי , השעון שלי צלצל כבר כמה דקות וקמתי לישיבה מהמיטה . הסתכלתי על עצמי במראה וראיתי שיש לי שקיות ברורות והשיער השחור שלי פרוע מאוד . הלכתי לצחצח שיניים ולשטוף את הפנים , לאחר מכן חטפתי את תיק האיפור שלי מהשידה בזריזות ושמתי הרבה מייקאפ וקונסילר , שמתי שכבה של אודם אדמדם על השפתיים ושמתי את האיילנר במהירות .

עמדתי מול הארון מאופרת ועם השיער מסורק , החלטתי לתת הופעה היום בגלל החבר החדש שלי , כולן הולכות לקנא בי . שמתי ג'ינס סקיני לבן שעושה לי את הברכיים צרות ואת הישבן גדול , לקחתי חולצת בית ספר שחורה צמודה ולבשתי מעל חזיית הפושאפ בידיעה שאני עוד מעט מאחרת . נעלתי את נעלי העקב שלי והרמתי את התיק יד השחור שלי .

"למה החולצה שלך מקופלת לבטן?" נועה אחותי הקטנה שאלה . היא בת 13 . "כדי שיראו את העגיל" אמרתי כאילו זה מובן מאליו והצבעתי על העגיל בטבור . "מוזרה" היא גלגלה עיניים ונאנחתי . "ביי ! אני לא מסיעה אף אחד" אמרתי ויצאתי מהר מהבית כדי שתבל לא יחפור לי .

צלצלתי לנטע ואחרי זה גם למאי , הן עלו למכונית ונסענו . "שכבתם אתמול?" נטע שאלה מסתכלת עליי ואני מרוכזת בכביש . "לא , אבל אתמול הוא ביקש שנהייה זוג" שיקרתי , אבל אני לא רוצה לצאת מפגרת שרודפת אחריו . הוא צלצל אליי אז הייתי חייבת על דיבורית . "היי יפה שלי" אמרתי לו בקול מתוק והן צחקקו . "חיים שלי אני בבית ספר שלך , יש לי פה כמה חברים ואני מבריז מאנגלית , אז אני בשער מחכה לך" הוא אמר ושמחתי שכולם יראו אותנו ביחד , אבל מצד שני אולי בנות ינסו להתחיל איתו ? אוף .

"אה..טוב" אמרתי בשקט והוא ניתק. "למה את עצובה?" נטע שאלה כי בתכלס מה אכפת לי הוא שלי . "לא עצובה , מדוכדכת" אמרתי בוהה בכביש . "מדוכדכת ? נהייתה לי משוררת הפרחה הקטנה" מאי אמרה ופרצנו בצחוק . היא יודעת להרים את המצב רוח , לפחות את שלי .

חניתי מחוץ לבית ספר ויצאנו מהמכונית , התקדמנו ביחד וראיתי את עומר , בול במרכז הבית ספר .כולם סביבו , הבנים שאני משערת חברים שלו , הוא חבר של כל הנחשבים . כל הבנות סביבו ורובן נמרחות עליו , איכ מטומטמות תעופו זה חבר שלי! "היוש" אמרתי וכולם אמרו היי , עומר משך אותי אליו ונתן לי נשיקה קצרה על השפתיים . "עד מתי אתה נשאר ?" שאלתי וכולם מסתכלים עלינו . "לא יודע , אבל אני יוציא אותך מהשיעור" הוא אמר והעביר יד בשיער המהמם שלו .

הסתובבתי לכיוון החברות שלי והוא צפה בי , כל הבנות הסתכלו עליי כאילו מייקל לואיס בא והציע לי נישואין . "בייב!" הוא צעק וקם אליי . "מה?" שאלתי להסתובבתי אליו לא מבינה . "מה זה הג'ינס השקוף הזה?" הוא שאל מרים גבה , מה שקוף בו? "הוא לא שקוף" אמרתי להגנתי . "עכשיו שמעתי ילדה אחת אומרת שרואים לך מהג'ינס!" הוא אמר וניסה להסתיר אותי . "לא ידעתי ! אני לא ילך איתו יותר" אמרתי מחבקת את הגוף השרירי והשזוף שלו .

BE CAREFULWhere stories live. Discover now