נקודת מבט - עומר :
ראיתי את נטע נכנסת לבית ספר עם עדי . היא התקדמה לספסל בזמן שאני וחברים שלי דיברנו .
״אחי אתה בוהה בה יקוקסינל״ רן אמר וגיכח
״בוהה? מי מכיר אותה היא לא יפה ולא כוסית״ אמרתי וזייפתי גיחוך גם . היא יפה ושווה אני לא יכול אבל שלהגיד את כל זה אני חייב לשמור על תדמית זיין .
״היי עומר״ היא נעצרה בחיוך . אוח למה עכשיו? את עושה לי חיים קשים.
״ילדה סעי מפה מי את מתלהבת ?״ רן ישר פצח .
״אני לא פה בשבילך!״ היא אמרה משלבת ידיים .
״גם לא בשביל עומר עופי עומר תגיד לה שתלך החופרת הזאת״ רן אמר נשען על הספסל ומדליק סיגריה .
״עומר?״ היא שאלה
״ילדה לכי מפה נו״ אמרתי בזיוף עצבים . היא הייתה בשוק , בטוח היא עכשיו אומרת לעצמה ׳התעסקתי עם אידיוט׳ . היא הסתובבה והלכה . יופי אני והמוח הדפוק שלי .
נקודת מבט - נטע :
כנראה שכל מה שיוצא מהפה שלו הוא שקר הייתי צריכה להבין שיש לי עסק עם אידיוט והייתי צריכה להיזהר .
״את עומדת לבכות?״ עדי שאלה שהלכנו לספסל הקבוע של כולנו .
״לא הפעם , אני כועסת עליו כל כך״ אמרתי בעצבים וישבתי .
״מה קרה נטע?״ שירה שאלה והם התעניינו . עדי סיפרה להן והן היו בשוק .
״את התחלת קשר עם זיין נטע למה ציפית?״ מאיה שאלה מלטפת את גבי . היא צודקת אני לא בקשר איתו יותר . שיבכה לי דם מצידי , אני סיימתי את הקשר איתו .
*******
אחרי יום מתיש ומבחן באנגלית נסעתי הביתה עם דניאל .
״מה יש לך ? את נראית ממורמרת״ דניאל גיחך
״אני .. כלום דניאל״ אמרתי באדישות
״טוב...אם את צריכה משהו את יודעת שאת תמיד יכולה לפנות אל-״ הוא אמר וראיתי אותו מהר . ״דניאל עומר בא אלייך היום?״ שאלתי במהירות . ״אני מאמין שכן מתלהבת אחת״ הוא הרים גבה וחייך . ״אני לא מתלהבת אל תביא אותו״ אמרתי בעצבים שיצאנו מהמעלית .
״רגע נטע מה יש ל-״ טרקתי את דלת הבית בפנים שלו ונעלתי אותה.
״נטע פתחי לי עכשיו!״ הוא צעק .
״נטע תפתחי מטומטמת אחת נו אני רעב״ הוא צעק ודופק חזק על הדלת .
״אל תשאל אותי יותר דברים אתה מחרפן אותי״ צעקתי , פתחתי את הדלת והוא נכנס סוער . הוא זרק את התיק והסתובב אליי .
״מטומטמת אחת אל תנעלי אותי בחוץ בחיים שלך״הוא אמר והלך למטבח .
כבר לא יכולתי , ברור שמה שהוא אמר היום בספסל והשפיל אותי מול חברים שלו והחברות שלי פגע בי ברמה מטורפת אבל לא יכולתי שכל פעם לבכות בגללו . בחיים שלי לא הייתי ככה . הייתי מנפנפת בנים ולא בוכה בחיים , כנראה התסכול של המעבר שבר אותי לרסיסים .
״היי אחי בוא שב״ דניאל אמר שכמובן הכניס את עומר הדפוק . הוא העביר בי מבט לא מובן וישב על הספה .
הודעתי לבנות שיבואו אני לא יכולה עוד שלהמרח פה כמו פלסטלינה על השולחן מעצבים על האדיוט הזה .
***********
״מי זה?״ דניאל צעק לעבר הדלת שהוא ועומר שקועים באקס בוקס הדפוק הזה .
״שירה״ הקול שלה נשמע מהצד השני .
״היי״ היא אמרה שנכנסה עם הבנות ואמרתי להם שלום , התקדמנו לחדר שלי ובאתי לסגור את הדלת , עומר בא מהר ושם את היד שלו באמצע . ״נו מה עכשיו?״ שאלתי עצבנית
״אני רוצה שלא תכעסי , יש הסב-״ טרקתי את הדלת בפנים שלו והתפרעתי על המיטה .
״מה יש לכם?״ שירה שאלה
״כלום ולא יהיה כלום אני שונאת אותו״ אמרתי
״ברוכה הבאה למועדון״ ניקול צחקה .
הלכתי למטבח להביא קצת אלכוהול .
״דניאל איפה יש וואן גוך?״ שאלתי שחיפשתי במקפיא .
״למה את צריכה״ הוא שאל
״בוא נחשוב״ אמרתי באדישות
״מאחורי השקית של המלוואח ואת קונה שתייה חדשה״ דניאל אמר
״תיזהרי עם השתייה״ עומר פתאום קפץ
״אני לא זוכרת שביקשתי ממך להגיד לי מה לעשות״ אמרתי בקרירות והלכתי לחדר .
״יאלה דופקים תראש!״ ניקול אמרה וצחקה .~~~~~~~~~
מצטערת אם הפרקים קצרים מידי .. אם זה נוח לכם ככה אז זה בסדר אם לא תגידו לי פה או בפרטי כמה עמודים אתם אוהבות בספר . חוץ מזה אני אוהבת לקרוא את התגובות שלכם זה עושה לי מרץ רק להמשיך עוד ועוד . וזה תקף להצבעות ;)
YOU ARE READING
BE CAREFUL
Romanceעומר כהן הוא חלום של כל נערה בבית הספר , או בעיר כולה . הוא אוהב בעיקר לעשן , לשתות וללכת למסיבות . לזיין בחורות ואז בבוקר לסלק אותם . האהבה הראשונה והכי לא צפויה שלו חמקה לו מבין הידיים . הכל מתפספס לו , או שמשהו משתבש . אך הוא ממשיך לנסות . זו ה...