פרק 13 -

8K 313 19
                                    

"נטע !" צעקה גברית העירה אותי , פקחתי את עייני במהירות וקמתי מהספה , מוזר עומר היה שם קודם . "מה את עושה פה ? יש לך כל כך הרבה דברים להסביר לי!" הוא אמר בכעס ועומר נכנס לסלון עם כוס מים ולגם ממנה . "מה שמעתי שאת ועומר ביחד?" הוא שאל וסימן לו לבוא לעמוד ליידי , "אני לא חברה שלו!" צעקתי עליו , אני ועומר לא יקרה . 

"אז למה בלעתם אחד את השנייה בבית ספר?" הוא שילב ידיים , לא זכור לי שהוא אבא שלי . "מה? אנחנו לא זוג! הוא זה שבא ונישק אותי משום מקום , לידיעתך יש לי מישהו ." אמרתי ועומר נהיה נבוך . "מה?" דניאל שאל וישב על הספה . 

"קוראים לו שון , והוא רוצה שנצא ואני הסכמתי ..זה לא עניינכם בכלל ! העניין הוא שסתם באתי הביתה והוא גם אז באנו אליו דניאל ואני לא חייבת לך דין וחשבון!" צעקתי עליו והלכתי מהבית של עומר עם התיק והטלפון שלי . נכנסתי לבית ונעלתי את הדלת , בדרך כלל אני משאירה פתוח כי דניאל מאבד הכל והוא לא אחראי בשיט . אז המפתח נשאר אצלי תמיד . 

אחרי עשרים דקות הוא דפק על הדלת . "תפתחי לי נטע" הוא ביקש , לא עניתי לו והוא התחיל לדפוק חזק "נו פתחי כבר !" הוא צעק  . הוא התחיל לבעוט בדלת ולצעוק שאני יפתח לו , בזמן הזה ישבתי עם גלידה בסלון וראיתי טלוויזיה. 

הוא התייבש בחוץ חצי שעה ופתחתי לו , הוא נכנס כועס מתמיד וזרק את התיק שלו , "פעם אחרונה שמעת ? אני נשבע שאני יתעלל בך חזרה אחות מטומטמת" הוא אמר והלך לחדר . היה כל כך מצחיק לראות אותו כועס . הצצתי בטלפון וראיתי ששון שלח לי הודעה . 

שון (מסיבה): נטע?

את\ה: היי שון :)

שון (מסיבה): חחח מזל ששמרת את המספר ..רוצה לצאת היום ?

את\ה: אוקיי

שון (מסיבה): רוצה שנלך לפארק?

את\ה: סבבה , אפשרי בשש?

שון (מסיבה): כן נתראה <3

הייתה לי רק שעה אז נכנסתי למקלחת , ייבשתי את השיער וסירקתי אותו , שמתי מעליי ג'ינס סקיני בהיר וחולצה שחורה שפתוחה בגב , נעלתי את האדידס סופרסטאר שלי , ושמתי אודם וורוד בהיר ויצאתי . הלכתי עשר דקות והגעתי , הוא חיכה לי על ספסל וחיבקתי אותו מאחורה .

"הבהלת אותי" הוא צחק וצחקקתי איתו . "נו מה הולך?" הוא שאל ואין לו שמץ של מושג מה להגיד . "בסדר ואתה?" שאלתי בחיוך והוא הנהן . 'עומר האידיוט מתקשר אליך'  "אוח , רק שנייה " אמרתי לשון ועניתי , 

"מה?" עניתי בחוסר רצון , "איפה את?" הוא שאל .."עם שון , צריך משהו ?" שאלתי ושון לא הבין מי זה . "סתם רציתי שניפגש אבל את עם הדביל הזה.." הוא היה נשמע כועס . "מקנא?" שאלתי בחיוך ושון התקרב כדי לנחש מי זה , "מה? אנ..מה? לא" הוא התחיל לגמגם וניתקתי . 

המשכנו לשבת ביחד והוא היה כזה מושלם ,הוא ליווה אותי הביתה והגענו לכניסה של הבניין , ראיתי שעומר יושב בלובי ומעשן כמו דביל , הוא פשוט מחכה שהגלאי עשן ידלקו . הוא רכן אליי ותפסתי בצווארו , הוא הניח את שפתיו על שלי וערבב את לשונו עם שלי , ככה התנשקנו במשך כמה דקות שלמות . 

הוא התרחק וחייך , "אני רוצה אותך נטע" הוא אמר , "אני אוהבת אותך" אמרתי לו בחיוך הכי ענק שלי . באמת הרגשתי שאני מתאהבת בשון הוא כזה מושלם . הוא נישק אותי קלות על השפתיים והלך .

נכנסתי ללובי ועומר חנק את כל הקומה , "איכ עוף לבחוץ עם הסיגריה שלך" השתעלתי , "נו איך 'שוני' ?" הוא שאל בקול ילדותי . "מה זה עניינך?" שאלתי והתחלתי להתעצבן , "הוא סתם דביל , מה את חברה שלו?" הוא שאל וזרק את הסיגריה מחוץ לחלון שהיה מעל הספה שעומר ישב עלייה . 

"עזוב אותי ואת חבר שלי , תודה" אמרתי ונכנסתי למעלית , היא באה להיסגר והוא עצר אותה ברגע האחרון . "חבר שלך??" הוא שאל בדאגה , "כן ..למה?" שאלתי והרמתי גבה , לעומר לא אכפת בכללי אז למה הוא שואל ? "סתם ..עד שהמעלית תבוא יקח שנים , אני עולה במדרגות ביי" הוא אמר מהר ורץ למדרגות . 

זה היה הדבר הכי מוזר שהוא עשה עד עכשיו . 


מצטערת שזה קצר ; )

BE CAREFULWhere stories live. Discover now