* 3 ימים לסיום *
"למה לשעבר?" שאל לא מבין , "כי היא נפטרה" אמרתי מאמץ את עצמי לא לבכות כמו בחורה . "למה?" הוא ממש התאמץ להוציא ממני את כל התסכול . "כי הרגתי אותה , אני אילצתי אותה להיכנס לים למרות שלא הייתה אמורה , היא טבעה לפני כמה שנים ואני גרמתי למקרה השני" אמרתי בזעם .
"אני לא חושב שזה נכון , " הוא אמר משנה את ישיבתו לרגל על רגל , "מה?" שאלתי מרים אליו את מבטי מהרצפה . "אני חושב שזו אשמתה בלבד , הרי היא נכנסה לא?" הוא מעצבן אותי וזה לא הולך טוב . "היא נכנסה בגלל! אני לא יודע למה אני לא יושב בכלא!" צעקתי עליו .
"למה שתשב? אתה חנקת אותה?" שאל , "לא" אמרתי בבירור , "ירית בה?" , "לא" עניתי , "דקרת אותה?" שאל באדישות "אני מסביר לך שלא!" צעקתי עליו , מה העניין ? אני מסביר לו שהיא טבעה . "אז אתה לא אשם" קבע וסגר את המחברת שלו . "מה אתה מבין בכלל" ירקתי (סגנון דיבור) .
"ומה עם החברה החדשה?" שאל ושיחקתי עם אצבעותיי . "היא בסדר גמור , אני אוהב אותה מאוד" אמרתי בחיוך . "אז אני מציע שתעבור הלאה , הרי היא לא תחזור נטע נכון ? יש לך כרגע בובת חרסינה חדשה שאתה צריך לשמור עליה מכל משמר . תאהב אותה יותר מאת עצמך ואתה תראה שנטע תישכח לך" אמר והנהנתי .
הוא צודק , זה כל מה שיש לי להגיד . אם אני לא אפסיק לחשוב על נטע זה לא יעבור לי , אני צריך להתרכז ברומי וזהו. "מה אתה מתכנן לעשות בעתיד?" שאל והרצתי בראש כמה ג'ובים שהייתי רוצה לנסות . "עורך דין" אמרתי בטוח בעצמי . "למה?" שאל , "כי אני אוהב להתווכח ואני גם טוב בזה" אמרתי בחיוך והוא צחק . "מתאים לך את האמת , אבל תצטרך ללמוד משפטים" אמר "אז אני אלמד" אמרתי בקלילות .
"טוב היה מעניין , אולי נתראה מתי שהוא , שתהיה העורך דין שלי" אמר וצחקתי . "ביי" אמרתי ויצאתי מהמשרד . פתחתי את הטלפון ואמרתי לעצמי , למה שאני לא אגיד לרומי שתבוא היום בערב .
את/ה : מאמי
רומי : מה בובי
את/ה : את תבואי לישון פה היום?
רומי : כן
את/ה : סבבה .
"אחי!" תומר קרא לי , "איפה היית?" שאל ועמדתי מולו . "אצל היועצת שמה ... איפה יושבים?" שאלתי מחפש את חן ואיתן בעיניים . "בקפיטריה" אמר והלכנו לשם . הרבה זמן שלא הייתי פה , מזכיר לי את הימים עם נועה . "מה קורה?" שאלתי את כולם שישבו מסביב לשולחן המרכזי . "הכל טוב , עוד מעט מתגייסים אה?" חן אמר בחיוך . הוא מת על הצבא רק בגלל הבנות במדים והשרירים שמתפתחים שם ."כן אחי הזמן טס" אמרתי והתיישבתי על כיסא לידו .
-----------------------------------
"היי בייב" אמרתי מנשק את רומי שנכנסה בדלת , "מה עושים?" שאלה שהלכה אחריי לסלון והתיישבה עליי . "אני יכול להציע" אמרתי בחיוך תחמני . "מה למשל?" צחקה . השכבתי אותה על הספה ועליתי מעליה , פשטתי את חולצתי ונישקתי אותה בצוואר . "אוהבת?" שאלתי תוך כדי פעולותיי . "אוהבת." אמרה באנחה . הורדתי ממנה את הבגדים ונישקתי את הבטן שלה . "רגע עומר" אמרה ועצרה אותי .
"מה?" שאלתי "זה יוריד אותך ממני" אמרה . "מה?" שאלתי לא מבין אותה . "אני בתולה" אמרה וזה רק הדליק אותי יותר . "זה עוד יותר טוב בייבי" אמרתי מלביש מעליי אמצעי מניעה . "למה?" שאלה בצחקוק . "לדעת שאני הראשון שעושה אותך" אמרתי והיא נשכה את השפה התחתונה שלה . "תהיה עדין" אמרה ונכנסתי באיטיות .
"לאט" גנחה , זזתי באיטיות מעליה , ולאט לאט הגברתי את הקצב , התקרבתי אל שפתייה ונישקתי אותה ברכות . "הכל בסדר?" שאלתי בשקט . "כן" אמרה עוצמת את העיניים . יצאתי ונכנסתי בקצב מוגבר והיא גנחה במהירות . "אני מגיעה" צעקה שמתכוונת לגמירה . גמרתי והיא כמה שניות אחריי מתנשפת .
"אני אוהבת אותך" אמרה בעייפות . "אני יותר" אמרתי וחיבקתי אותה חזק .
**מצטערת שיצא קצר , אני מסיימת אוטוטו את המבחן האחרון ויהיה לי זמן לכתוב לכן
אוהבתת!
YOU ARE READING
BE CAREFUL
Romantikעומר כהן הוא חלום של כל נערה בבית הספר , או בעיר כולה . הוא אוהב בעיקר לעשן , לשתות וללכת למסיבות . לזיין בחורות ואז בבוקר לסלק אותם . האהבה הראשונה והכי לא צפויה שלו חמקה לו מבין הידיים . הכל מתפספס לו , או שמשהו משתבש . אך הוא ממשיך לנסות . זו ה...