פרק 34 -

4.7K 195 35
                                    

* עוד 5 ימים לסיום *

"מה זאת אומרת ? עומר אתה בכלל לא מכיר אותי ! ואפריל... אלוהים" היא אמרה בלחץ . איזה סתום אני , תודה לך נטע שבגללך נהפכתי להומו רשמית . "אני מצטער ... זה פשוט שאת יודעת ... כיף לי איתך" אמרתי והשפלתי את מבטי . "אבל אתה עם אפריל!" היא אמרה , אני באמת לא מבין מה כבר אפריל עשתה לבנות מהבית ספר שלהן שהיא כל כך מפחדת . 

"יש לי רעיון" אמרתי והבטתי בעינייה . כל כך מפחדת מהעתיד . "נו?" שאלה חסרת סבלנות . "אנחנו ננסה כמה ימים להיות ביחד , בסתר כמובן .. אני לא יספר כלום לאף אחד ! רק בנינו . אם ילך לנו אני אפרד מאפריל" אמרתי ואפילו אני שמתי לב שדיברתי כמו מניאק.

"זה לא בסדר.." היא אמרה בכנות , אני אוהב את הדרך שלה ... כל כך ישרה והגונה . "אני אהפוך את זה לבסדר" אמרתי נושך את השפה התחתונה שלי . "מתי הם אמורים לבוא?" שאלתי מציץ בשעון היד שלי . "עוד מעט.." היא ניסתה לחייך . "את סקסית שאת מחייכת" אמרתי בוחן אותה . "ושאני לא מחייכת?" היא שאלה מצחקקת . "אז את סקסית יותר" אמרתי וצחקתי .

רכנתי לשפתייה והיא אליי , "מה קורה אחים שלי?" בחור אחד נכנס בשמחה לחצר מחוייך , אחריו עוד כמה אנשים . התרחקתי ממנה במהירות , עוד לא הספקתי לטעום את השפתיים המתוקות והרכות שלה . " הכל בסדר ! רוצים וודקה?" היא קמה מהר . "אני אשמח" הוא אמר מתקרב אליה ומצמיד את גופו לשלה , "מה אתה עושה?" שאלתי מתקדם אליהם , לכניסת הדלת האחורית . 

"מה זה עניינך?" הוא שאל דוחף ממנו את רומי . "הכל בסדר?" שאלתי והיא הנהנה . "אל תתקרב אליה ככה מבין?" פקדתי עליו . "יאלה גם כן עומר כהן חושב שאתה סלב" הוא אמר שם את הסיגריה בצד . "אז יש לנו סלב ובן זונה , איזה שילוב מפחיד אה?" גיחכתי ללא קול . "למי קראת בן זונה??" הוא שאל בועט לי ברגל . התקדמתי אליו מצמיד אותו לקיר ומטיח לו אגרוף בפנים . "אני אוכל אנשים כמוך בבוקר" אמרתי וירקתי לצד נעליו . הוא רץ אלי והפיל אותי על הרצפה , הוא נתן לי אגרוף לאף והרגשתי את הדימום .

נתתי לו כמה אגרופים לבטן ולראש והוא התחיל להיפצע . "דיי תפסיקו!" רומי צעקה ומישהו משך אותי ואחר את האידיוט הזה . "חן ! הבן זונה הז-" הסתובבתי לראות מי הרים אותי והבחנתי בחן . הוא קטע אותי במהירות . "יורד לך דם מהגבה והאף" הוא הסתכל וגיחך . "בוא" רומי משכה אותי אל תוך הבית שלה . הלכנו לאורך המסדרון הלבן עד שנכנסנו לחדר אמבטיה . 

"שב" היא הצביעה על השיש , "למה עשית את זה?" שאלה שהיא מתעסקת עם הערכה לעזרה ראשונה ואני מתבונן בה . "מה?" שאלתי לא מבין . "למה היית חייב ללכת איתו מכות?" היא שאלה עצבנית , מטפטפת על הצמר גפן שהוציאה מהערכה חומר שקוף עם ריח חריף . "תגידי מה זה אציטון?" שאלתי סותם את האף . היא גיחכה ברצינות והניחה את הצמר גפן הספוג על הגבה שלי בעדינות .

"תראה איך פצעת את עצמך" היא אמרה "בסדר , זה לא שדקרו אותי בעין" אמרתי מנסה להרים לה את המצב רוח . "למזלך" היא אמרה . התבוננתי בענייה התכולות , איך היא מרוכזת בחיטוי , דואגת שהפצע יחלים . היא סיימה והכניסה את הערכה לארון . התקדמתי אליה , יכלתי להרגיש את הנשימות שלה .  הצמדתי אותה אל הקיר באגרסיביות והיא חייכה . תפסתי את המותניים שלה וקירבתי אותה אליי כך שתוכל להרגיש את הבליטה שלי . "זה מה שאני עושה לך?" היא שאלה בלחש . "יותר מזה" אמרתי לה באוזן והיא חייכה .

הכנסתי את ידי בשיער הזהוב שלה והצמדתי את שפתיי לשלה , ידעתי שהיא רוצה את זה , הרגשמתי שהשפתיים שלה נמסות על שלי . "אני אפרד מאפריל , אני לא רוצה אותה שאני אוהב מישהי אחרת" אמרתי בחיוך והיא צחקה . "איך לא הכרנו קודם?" היא שאלה צוחקת ואני המשכתי להתבונן בשפתיים הוורודות שלה . 

-------------------------------

אחרי שעתיים שישבתי עם חן וגמרנו כמה ראשים של נרגילה אצל רומי עם עוד אנשים הלכתי הביתה , אבל על הדרך הייתי חייב לפחות לסיים את זה . חניתי ליד הבית של אפריל וצפרתי מספר פעמים , היא יצאה לבושה במכנסון קצר וגופייה , היא התקדמה למכונית ונכנסה . "מה אתה עושה פה?" היא שאלה טיפה עייפה . "אני צריך לדבר איתך" אמרתי לא מזיז את מבטי מההגה . "מה?" היא שאלה מסתכלת עליי . "אני רוצה להיפרד" אמרתי בשקט .

"מה?! הזונה עשתה לך שטיפת מוח?!" היא צעקה . "זה מה שאני שונא אצלך ! לכל הבנות את קוראת זונות או שרמוטות ! תפסיקי עם זה" אמרתי מתעצבן . "אתה ככה זורק את זה לפח?" היא שאלה עושה לי רגשי . "לא , אני זורק את זה ישירות למזבלה בחירייה" אמרתי מגחך מעצמי . היא פתחה את הדלת בעצבים ולפני שהלכה לגמרי היא הסתובבה אליי . 

"אני אמרר לה את החיים" היא אמרה , "אם תעזי להתקרב אליה אני יכסח אותך" אמרתי ונסעתי עצבני . נקווה שהפעם הבחירה שלי טובה , כי אם לא כבר עדיף להיות הומו לא ? אני מטומטם .

אני עצבנית רצח ! הפרק הזה נמחק לי 3 פעמים ועד שהצלחתי לתקן לקח לי נצחח


BE CAREFULWhere stories live. Discover now