*עוד 7 ימים לסיום*
"אוקיי , כמו שזכור לכם מתוקים שלי השנה האחרונה שלכם מסתיימת בעוד שבוע" המורה התחילה לדבר . "לגבי המסיבת אפטר , כולכם תהיו קשובים ! במיוחד אתה עומר" היא קראה לי וכולם צחקו כי נבהלתי וכיביתי את הטלפון. "אבוי למי שיכניס לשם נרגילות , שתייה או סיגריות" היא אמרה ואחרי כל מילה היא העבירה מבט על חן , עליי ועל תומר .
"מה המורה אני לא שותה!" התלוצצתי . "בטח , יש לך יקב בבית" היא אמרה וצחקנו כולם . "טוב יש לי פה ציונים שלכם , כל הכבוד הפתעתם אותי" היא אמרה ועברה אחד אחד והגישה מבחנים . "כמה אתה חושב שקיבלת?" אנאל שאלה שסיימה לכתוב לי על היד 'אנאל המפקדת!' "אין לי מושג" אמרתי מתבונן בכתב שלה . "אנאל קחי" המורה הגישה לה את המבחן . "יש כוסאמק 97!" היא צעקה והמורה עשתה לה מבט . צחקתי מאנאל שקפצה והלכה להשוויץ לסימונה , תומר , חן ואיתן .
"כל הכבוד לך , באמת הפתעת אותי" היא אמר והגישה לי את המבחן . 100 עגול ! ואפילו לא למדתי ! "אנאל תאכלי זין קיבלתי 100!!" צעקתי וכולם התפרצו בצחוק . "לא פייר ! רק אני נכשלתי!" חן התלונן וגיכחתי . "תלמד מהגאון" אמרתי בגאווה . "זה פוקס!" הוא אמר והמורה צחקקה . "פוקסים לא קורים , הם נגרמים" אמרתי והצלצול נשמע .
קיבלתי הודעה ופתחתי את הוואטצפ .
רומי אלחרר (מועדון) : משעמם לי !
את/ה : חחח מה קורה ?
רומי אלחרר (מועדון) : הכל מעולה , מה נסגר בסוף עם אפריל ?
את/ה : אנחנו צריכים לדבר היום ... חוץ מזה היה לי מאוד כיף איתך .
רומי אלחרר (מועדון) : וואו גם לי ! בהזדמנות ניפגש שוב ... אם אתה רוצה אפשר אצלי .
את/ה : זורם , יאלה נדבר .
הלכתי לחברים שלי שישבו כמו תמיד במחששה . "מה קורה?" אמרתי לדן , המון זמן שלא היינו בקשר . "הכל טוב אח שלי" הוא אמר והנהנתי . אמרתי שלום לאיתן , חן , תומר , אנאל , סימונה ואפילו נועה הייתה שם . "מה קורה נועה?" שאלתי בשקט בזמן שכולם דיברו . "הכל טוב , זאת אומרת הכל היה טוב פעם.." היא אמרה בשקט . "מה קרה?" שאלתי . "נפרדת ממני לפני כמה חודשים אולי ! ולמרות שהיית רווק החלטת שלא לחזור אליי" היא אמרה שיחקה בצמיד הישן שקניתי לה ביום ההולדת שלה , הזהב הלבן נצץ והתליונים שהיו עליו זהרו יותר .
"אני מצטער , פשוט התקדמתי הלאה" אמרתי וליטפתי את גבה . "התקדמת ? והלכת לאפריל ? תעשה לי טובה" היא אמרה בזלזול . "מאיפה את מכירה אותה ?" שאלתי לא מבין , "היא איימה עליי בטלפון כי היא חשבה שאתה בוגד בה" היא אמרה והידקה את השיער הזהוב שלה שהיה אסוף . "איזה משוגעת אני נשבע" לא האמנתי על אפריל. מה קרה לה ? היא לא הייתה כזו כשהכרנו .
"טוב נתראה , אני חייב ללכת" אמרתי וחיבקתי אותה . הלכתי לחניית התיכון ועליתי לאוטו , סימסתי לאפריל שתצא והתחלתי ליסוע .
--------------------
"היי" היא אמרה ועלתה למכונית , גל של בושם יותר מידי חזק נכנס איתה וחנק אותי . "מה זה ? הלכת לרסס על עצמך את כל סופר פארם?" שאלתי והרמתי את החולצה על אפי . פתחתי את החלונות והיא לא דיברה . נסעתי עד לחוף וחניתי . לא יצאנו מהמכונית , העדפתי לדבר ככה כי זה יותר רגוע ושליו .
"אז מה קורה?" היא שאלה . "אני בסדר השאלה מה איתך?" אמרתי בחיבוק ידיים , נשען לאחור . "אני בסדר.." היא חיקתה את פעולותיי . "מאיימת על נועה , קוראת לנטע זונה , תוקפת את כולם ... מה יש לך ?? אם הייתי יודע שאת כזו לא הייתי מתקרב אלייך" אמרתי עצבני .
"נו בייבי ... אני מצטערת כל כך ! אני מאוד , מאוד , מאוד אוהבת אותך פשוט !" היא אמרה בבכיינות . מה אני יכול כבר לעשות ? אני גם אוהב אותה . "אני גם אוהב אותך אבל מה ההגזמה הזו ? את חייבת לדעת לשלוט בעצמך" אמרתי והיא הנהנה לחיוב . "עכשיו אפשר להתרסק על השפתיים שלך?" היא שאלה ומשכתי אותה לשבת עליי . הנשיקה הפכה לפראית ובין רגע הלשונות שלנו התערבבו בתיאום מושלם .
לפתע הטלפון שלי צלצל . "מי זו 'רומי אלחרר' ??" היא שאלה והושיטה לי את הטלפון . "רגע" אמרתי לה ועניתי לרומי . "מה קורה?" שאלתי . "הכל בסדר , איתך?" היא שאלה ונשמעה מחייכת . "אחלה , השלמתי עם אפריל , אה ולגבי מחר ... מעוניינת בוודקה ?" שאלתי מצחקק . "ברור ! סתם התקשרתי כי שיעמם לי אבל נדבר שתתפנה" היא אמרה בגיחוך וחייכתי .
"מי זאת הייתה?!" אפריל שאלה מודאגת . "סתם ידידה שאני נפגש איתה מחר" אמרתי ואפריל כעסה . "ידידה ? למה אתה הולך אליה?" היא שאלה בעצבים . "כי בא לי!" הרמתי את הקול . "תפסיקי לקנא! את חייבת לסמוך עליי!" הרמתי את קולי עוד יותר . "אוף נו , מצטערת טוב?" היא התרככה מעט . "טוב יפה שלי" אמרתי ומשכתי אותה שוב לשבת עליי .
"אתה יודע מה היתרונות באוטו עם חלונות שחורים ואטומים ?" היא שאלה וקמה ממני . "מה?" שאלתי מחויך . "שאפשר לעשות את זה" היא אמרה בזדוניות . היא התכופפה ופתחה את כפתור הג'ינס שלי , שלפה את איברי וקירבה את פיה אליו , בשניות אחדות הכניסה אותו לפיה ומצצה בחוזקה . "כן אפריל אל תפסיקי!" פלטתי אנחה .
היא המשיכה עוד קצת וגמרתי בפיה . כדי לספק אותה גם , הרמתי אותה מהמושב שליד והושבתי אותה בפעם השלישית עליי , הרמתי את חולצתה ופתחתי את החזייה שלה , הנחתי את פי על החזה שלה וליקקתי אותו באיטיות . "אה אה כן!" היא גנחה בפתאומיות , "את אוהבת?" שאלתי ונישקתי את שפתייה .
אני מניח שאפריל פשוט אוהבת אותי יותר מידי ולא רוצה שהקשר יהרס , אני בסך הכל אוהב אותה .
YOU ARE READING
BE CAREFUL
Romanceעומר כהן הוא חלום של כל נערה בבית הספר , או בעיר כולה . הוא אוהב בעיקר לעשן , לשתות וללכת למסיבות . לזיין בחורות ואז בבוקר לסלק אותם . האהבה הראשונה והכי לא צפויה שלו חמקה לו מבין הידיים . הכל מתפספס לו , או שמשהו משתבש . אך הוא ממשיך לנסות . זו ה...