קמתי בבוקר שמחה , אני לא מבינה למה .
הלכתי לחדר של דניאל וראיתי שהוא ישן , "דניאל קום עוד מעט בית ספר" לחשתי לו באוזן , "אני לא הולך" הוא אמר והתגלגל לצד השני . יצאתי מהחדר שלו והלכתי לעשות את ארגוני הבוקר שלי , לפתע קיבלתי הודעה מהוואטצפ , לא הבנתי מי זה כי בדרך כלל הבנות לא מדברות בוואטצפ בשבע וחצי בבוקר .
עומר האידיוט: בוקר טוב
את\ה: מה עכשיו?
עומר האידיוט: נטע מתי את תפסיקי לשנוא אותי ??
את\ה : עומר אתה זה שגרם לכל זה ...היחס שלך כלפי נמאס לי להיות הבובה שלך תלך להזדיין או משהו במקום להטריד אותי
עומר האידיוט: נו נטע דיי עם זה ! חוץ מזה שיש לך חבר אידיוט ויש לו מזל שלא עשיתי לו שיפוץ לפנים ..לא הרבצתי לו חזק רק בגלל שאת חברה שלו :)
את\ה: עומר ביי.
אני שונאת שהוא מתחיל שיחות ! פשוט ...הוא ילד מהאלה שמתי שהם שולחים לך הודעה את אומרת לעצמך 'למה הוא קיים?' נכנסתי למעלית ובדיוק שהיא באה להיסגר הטמבל נכנס . גלגלתי עיניים כי באמת לא היה לי כוח בכלל לראות אותו עכשיו , "איך את הולכת?" הוא שאל בשקט , "עם בן" עניתי בחוסר רצון . "נו בטח אז עם מי עוד ?" הוא נאנח . "למה את כזאת ? מה עשיתי שמאז שהגעת שזה משהו כמו חודשיים שאת לא מדברת איתי ?" הוא שאל , הוא רציני איתי ? "יש לך אלטצהיימר ? עומר אתה מתנהג דוחה שאתה לייד החברים שלך" אפילו לא עניתי עצבנית , הוא לא שווה את זה .
"זה בשביל הפוזה מה את לא מבינה ? אוקיי , אני מבין שאת לא ראויה לזה אבל כזה אני ...אה וחוץ מזה , שאמרתי שאת לא כוסית אז שתדעי שזה היה השקר הכי עלוב שלי כי את קודם כל יפה , ויש לך גוף סקסי שכל אחת הייתה רוצה" אני לא מאמינה שהוא מדבר עליי ככה . התעלמתי ממנו , רק עוד שנייה שהמעלית תגיע לקומת קרקע .
יצאתי מהמעלית שהוא מנסה להקדים אותי , "נט אני פה" בן אמר מהחלון של האוטו , נכנסתי מהדלת שלו וישבתי עליו , נישקתי אותו נשיקה ארוכה מאוד ונסעתי שאני על ברכיו .
נקודת מבט - עומר:
הייתי חולם להיות במקומו , אני כל כך רוצה אותה היא כזאת יפה , והשפתיים ? אוח השפתיים שאני כל כך מת להתענג עליהם . אבל היא איתו ואני לא יכול לשנות את זה . בעצם ? למה לא ?
את\ה : שומעת דיאנה ? אני צריך טובה...
דיאנה :מה?
את\ה : יודעת מי זה בן ?
דיאנה : כן...
את\ה : טוב תשמעי ...אני צריך שתנסי היום בערב לשכב איתו ולהשיג תמונות , שלחי לי אותם אחרי זה.
דיאנה : הכל בשבילך :)
סתומה שכזאת ...לא כל כך ישב לי על המצפון אם הם יפרדו בגלל זה , זה רק יגרום לי לאושר נצחי .
נקודת מבט בן (חד פעמי) :
יצאנו מהמכונית ונטע מיהרה להגיע לשיעור , אני נשענתי על המכונית ועישנתי . ראיתי את דיאנה הפרוצה של כל הבית ספר הזה מתקרבת ועשיתי כאילו אני לא שם לב .
"היי בן" היא אמרה ועמדה מולי , "היי דיאנה" חייכתי "אז...אולי אתה פנוי בערב ? יש לי בית ריק" היא חייכה בזדוניות , האמת מה אכפת לי לשכב עם שווה כזאת ? היא ונטע לא חברות . "נתראה בערב דיאנה" הכנסתי את הסיגריה שלי לפה שלה והלכתי .
נקודת מבט - נטע :
"שבי ליידי" ניקול אמרה שנכנסתי לכיתה , השיעור עבר כל כך מהר בגלל שאני והיא דיברנו כל השיעור , האמת שהרגשתי שזה יום מאוד מבוזבז אני נשבעת . לא למדתי בקושי כלום .
.
.
.
הגיע הערב וישבנו אני דניאל שירה ועומר בסלון , אני ושירה ראינו סרט והם דיברו על כל מיני דברים מטומטמים .
קיבלתי הודעה מעומר , נו הוא עושה צחוק ? הוא פה ליידי ...
עומר האידיוט שלח\ה לך מדיה .
פתחתי את התמונות , ראיתי שחור באותו רגע , דיאנה ובן ביחד במיטה .
"מאיפה יש לך את זה?!" נעמדתי וצעקתי "דיאנה שלחה ... לא יודע למה .
"מה קרה???" דניאל שאל ושירה שאלה גם . "בן בוגד בי " התחלתי לבכות , עומר בא וחיבק אותי , עם כל השנאה שלי אליו לא היה לי אכפת כל כך באותו הרגע .
"אמרתי לך שלא כדאי לך להיות איתו" עומר אמר "לא כי איתך יותר טוב" אמרתי וזה גרם לו לצחקק.
הם הלכו , שירה עומר ואפילו דניאל הלך לחבר לישון שם . פשוט נתנו לי לשבת עם קופסאת גלידה בוכה . שמעתי דפיקה בדלת של החדר , מי נכנס ?
עומר נכנס לחדר שלי ושכב ליידי חוטף את הגלידה , "לא רק שנכנסת בלי לדפוק , שכבת במיטה שלי אתה עוד לוקח לי תגלידה?" צחקתי והוא צחק אחריי . "איך את ?" הוא שאל . "יותר טוב , אני לא מבינה למה אני בוכה על הדביל הזה" אמרתי בחיוך , נפרדנו רשמית כבר דיברתי עם הבן זונה הזה .
הלכנו לראות סרט , לדבר וסתם לשרוץ בסלון , "אני צריך להגיד לך משהו , אולי את עדיין חושבת שאני טמבל אבל , אני כל כך אוהב אותך נטע , אולי תחשבי שזה לא טוב לך להיות בחברה שלי אבל לי זה כן טוב , את עושה לי צמרמורת שאת נוגעת בי , והשפתיים שלי רק נמשכות אלייך יותר שאת צוחקת " הוא פתאום הפיל את זה עליי משום מקום , לא ידעתי מה להגיד אבל ידעתי בהחלט שעומר מושך .
הוא התקרב יותר והסתכל כאילו מחכה להסכמה , תפסתי את הצוואר שלו והוא את מותניי ונישק אותי בפראות , לאט לאט הלשנות שלו נפגשו והתערבבו , היו לי פרפרים בבטן והם כמעט ואיימו להתפרץ החוצה , הייתי בהיי שהוא הצמיד את עצמו אליי . הוא הרים אותי לחדר ולא התנתק משפתיי לרגע , הוא היה מעליי והכניס את היד למתחת לחולצה שלי , באותו הרגע לא היססתי ועצרתי אותו .
"עומר אני לא מוכנה לזה עכשיו , כדאי שתלך ." אמרתי והוא עמד לרגע והלך .
YOU ARE READING
BE CAREFUL
Romantikעומר כהן הוא חלום של כל נערה בבית הספר , או בעיר כולה . הוא אוהב בעיקר לעשן , לשתות וללכת למסיבות . לזיין בחורות ואז בבוקר לסלק אותם . האהבה הראשונה והכי לא צפויה שלו חמקה לו מבין הידיים . הכל מתפספס לו , או שמשהו משתבש . אך הוא ממשיך לנסות . זו ה...