Píšu si svůj každodenní deníček, jak zajímavé. Mrknu se na mobil a byl čas jít do třídy. Máme laborky, no bomba! Zazvoní a já vběhnu do třídy. Nikde nebylo místo, jenom vedle... Bryana. "A-a-ahoj." Řekla jsem. "Sedni si já nekoušu.," řekl Bryan a já se posadila. "Teda pokud není zatmění a nejsem naštvaně a když nemusím." Řekl Bryan potichu. "Cos říkal?" Řekla jsem a koukala se na něj jak si vytahuje věci z tašky (batohu). Vytáhla jsem si taky věci a učitel přišel do třídy.
°°°°°°°°°Hodina skončila. Jakési vrtání v hlavě. Bolelo to. Odcházela jsem te třídy a Bryan mě chytil za dlaň. "Můžu jít s tebou?" Zeptal se. Odpověděla jsem do gesta 'Ano'. "Co teď máš?" Zeptal se Bryan. "Emm..Španělštiny, ty?" Odpověděla jsem mu. "Já taky." Usmál se. Šla jsem spátky ke skřínce, vytáhla si deníček a znova sem začala psát. Přišla ke mě šlapajzna Beer. Teda Madison já jsem blbá.. "Ahoj." Řekla Maddison a koukala na mě. "Čus." Řekla jsem jí a koukala jsem se pořád do deníku, tužkou jsem klepala o hranu deníku. "Jak je?" Zeptala se Madison a sedla si ke mě. To se ještě nestalo, aby si ke mě Madison sedla! "Jo dobrý co ty?" Zeptala jsem se jí, hlavu jsem konečně dala pryč od deníku. Něco mi v hlavě říká abych utekla. Koukla jsem se na levou stranu tam Jack J. Na pravé zas Jack G. no jo no Madisonina četa. "Taky. Už si se koukla, vidíš Jackieho (J) a Jacka. Nechci aby se ti něco stalo, ale pokud mi neřekneš co chci vědet tak.. to už se ti něco stane." Řekla Madison a já byla vystrašená jak když štěně vidí pittbula (rasu psa). Dívala se na mě vážným pohledem, její obočí bylo skleslé dolu. "Co potřebuješ?" Zeptala jsem se jí. Probrábla jsem si pravou stranu vlasů a hlasitě jsem vzdechla. "Chci aby si mi našla na škole kluka jménem Scott." Řekla Mad a upřeně se na mě dívada celou dobu ani nemrkla. "Scott a jak dál?" Řekla jsem jí. "Stilinsky. Chci jeho zásnamy." Řekla Madison. "Okej." Řekla sem a vzedla se ze studené podlahy a šla do třídy. "Shawne!!!!!" Zakřičela jsem na Shawna rychle jsem kněmu přiběhla a dala mu papír, který byl určený pro něj. "To mi dal včera Nash." Předala jsem mu ho a strčila si ruce do kapsy. "Jo dík a nevíš co to je?" Řekl Shawn. "Ne nevím, já to neotevřela." "Aha no. Tak se podíváme?" Koukl rychle na mě a obrátil dopis. "Jo okej." Koukla jsem rychle na dopis bylo tam napsáno;
Anonym
Shawn Mendes
**** ***
Californie
*C*A*L*I*Shawn otevřel dopis a začal si ho číst pro sebe. Po nějaké té tveřině vykulil oči. "Ne, ne, né!" Řekl Shawn a otočil se na levou stranu, zdálo se mi že chce otíkat. "Co se stalo?" Zeptala jsem se ho, přišla jsem k němu a vzala ho za ramane. "Už se nemůžeme výdat." Řekl Shawn. Chci odejít, chci ho obejmout, nevím co chci. Ocitla sem se sama na chodbě. Jdu do třídy a uvidím čtyři krásné kluky. "Čičina přišla." Řekl jeden z kluky a přitáhl si mě k sobě. Vypadal nádherně! "Jmenuju se Issac a ty? Umíš mluvit?" Řekl a zasmál se. Pořád mě držel u sebe, nevěděla jsem co dělat. Mám mu říct moje jméno? Mám se mu vyhnout. Zvolila jsem že mu to jméno řeknu, jen nejsem sobecká osoba. "Jmenuju se Jana." Odstričila jsem ho od sebe a přišli do třídy další dvě holky "Hele, dej ruce od mího kluka." Řekla namyšleně. Pinda jedna, protože jsem úplná sviňucha, tak jsem mu dala ruce na ramena. Mám mu dát pusu abych jí ještě víc naštvala, raději ne, budu hodná. Toho kluka vzala za vlasy a odhodila ho k lavici. On si sedl a já si sedle taky. "Tohle je už moje škola, jasný." Řekla ta holka, jako bych jí poslouchala celou dobu jsem myslela na to jméno Scott. Nevím jestli na škole máme kluka jménem 'Scott'. "Sorry, za ní, jen si chce chránit kluka." přišel "Jo, to nic." Koukla jsem se na něj. Byla jsem upřená. Nechci mít problémy. Jako tady nikdo. Bryan přišel do třídy a řekl: "Co se stalo?" Začal se smát, protože jsem byla tak divně rozesmátá. "Nic se neděje...." začala jsem mít záchvat smíchu. "Tak tady holčičce a jejímu kamarádovi je něco k smíchu." Řekla ta zrzka. "Drž buhu. Tady kdo je k smíchu jsou tvoje šaty. Vypadají jak poblitý." Koukl se na mě a plácl si semnou pak si dal dlaně na lavici a zrzka se nafoukla a šla k spátky k lavici.
Učitel přišel do třídy a řekl. "Tak co jsou všichni nemocní?!?!" Dal si ruce na boky. Doopravdy byli tam.jen nováčci a já s Bryanem. "Asi slyšela jsem že se šíří nějaká vyróza." Řekla jsem a koukala se na učitele. "Takže se nebudeme učit!" Řekl a my jsme vyjasli!
________________Vyšli sme ze třídy a ta zrzka řekla: "Jsem Lydie promiň že jsem tak vyjela.," Řekla a koukla se dolů. "Mimochodem tajto je Issac, Liam, Stiles, Allison a Scott." Řekla Lydia. "Čus." "Čabas" "Ahoj." "Čau." Se ozvalo. "Ahoj." Řekla jsem. "Okej, tak já asi půjdu." Řekla Lydie a jednoduše zmizela...
Cestou do třídy sem zastavila Mad. "Kašlu na tebe. Nechci vzít žádný záznamy." Řekla jsem. Už nikdo nebyl na chodbě. Jenom já a Madison. Madison mě přitiskla ke skřínce a řekla: "Holčičko buď vezmeš ty záznamy nebo uvidíš." Koukla se na mě a držela mě za krk. "Já je nevesmu!" Řekla jsem.:) omlouvám se za chyby.
ČTEŠ
Brother's best friend✔
Fanfiction#18 ve Werewolf ❤ - 21.11.2016 10K - 8.11.2016 - DĚKUJU 500 - 14.11.2016 - ❤ #2 - 30.12.2016 😍😭 1K ⭐ - 8.6.2017 😍🌺😭 20K - 24.6.2017 - DĚKUJU MOC 😭😭❤ Upozornění: Hrozně moc chyb!