Bad dreams

709 45 5
                                    


3 měsíce po bouračce:

Nic. Jenom já, Hana a Eva. Nejhorší trojice lidstva. Vypadalo to že sme nikde... v lese.. asi. Neříkám že se bojím. Nebo jo? "Mysly na Luka a Caluma. Mysly na Luka a Caluma. Mysly na hezké věci." Říkala sem si pořád do kola.. normální lidi jako Eva... ale ona normální není, přece.
"Já se bojím.," řekla sem potichu. "Myslím že to nepřežijeme. Ani jedna." Řekla Hana. Přece jenom být v noci v lese je děsivý. Najednou se tam objevil Matthew, Shawn a Nash v mlze. Stáli tam jakoby na něco čekali. Ale na co? Myslím že tam čekají na nás. Hana se na mně koukla a rozběhly sme se. Hana k Mattovi a já nevěděla ke komu. Mám jít taky nebo k Nashovi či k Shawnovi. Rozhodla sem se pro Shawna. Eva běžela před náma, asi metr. "NASHI!" zařvala Eva. Nic se neozívalo dál, jenom její ozvěna. Přiběhly sme knim, ale nehýbali se. Vždy když mě vidí Shawn, tak mě obejme. Teď se to nestalo.

××××××××××

Ráno:
"Shawne!!" Zařvala sem na Shawna, který běžel na autobus. Máme ještě asi 10min. Čas. Přiběhla sem k Shawnovi a objala ho. "Ahoj." Řekl mi potichu do ucha. "Ahoj." Pustila sem ho, ale on si mně zase přitáhl k sobě. Stiskly mně a já nemohla dýchat. Bylo mi to jedno, protože v jeho objetí mi bylo vtu dobu nejlépe. "Miluju tě." Řekla sem mu fakt potichu do ucha. Slyšel to, sakra. "Já tebe taky." Sezvřel mi prameny vlasů. Došli sme k zastávce, která byla od nás asi 10 metrů. Nastoupile sme do autobusu a jeli do školy.

×××××××××××××

Škola proběhla hrozně rychle. A já šla se Shawnem na zastávku, je to nevídané, abych já nešla pěšky. Já: "Co bys radši měl červený nebo zelený vlasy?"
Shawn: "Ty co by mi víc slušeli."
Já: "Umm..myslím že by ti slušeli víc červený."
Shawn: "Jdeš ke mě?"
Já: "Jo, zavolám Dylanovi aby na mně nečekal."

Zavolala sem Dylanovi a ten řekl že ano.

U Shawna sme se koukali na Harryho Pottera Fénixův řád. A pak sem odešla.

°°°°°°°°°°°°°°°

Už bylo asi 19:26 a já byla doma.

••••••

Ano hodně hrozná kapitola, já vím.:((
Vote či koment potěší:))
Myslíte že dosáhneme 100 votes?♡
with love ××Jana♡

Brother's best friend✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat