Včera:
Chtěla jsem se schodat do sklepa a sklep je přes kuchyni, obývák a chodbu. Jak mi Shawn naznačil abych utekla a schovala se, bála jsem se. Jenom co když se tam všichni navzájem zabijou, co když je Dylan mrtvej?! Běžela jsem ze schodů a tam, kdoby jinej než Camila. Vyčítala sem si že jsem se neschovala do kuchyně. ,,Ahoj Jano, Janička, Jani.. tak co, jaktože si neposlechla?!" Řekla Camila a chytla mě za vlasy. Vzala nůž a dala mi ho před krk, zakryla pusu. ,,Jo, jestli tě nezabije Shawn tak JÁ!" Ano to je jedinej moment kdy se bojím vlkodlaků, když mi chtějí něco udělat. V tem moment jsem také slyšela bouchnutí, vím že tam byl i Cameron, že je tady i Lydia. Neviděli jí. Ona se 100% nikde ukrývala. Chtělo se mi kryčet.
,,Jano!" Zakryčel Shawn, který přicházel ze schodů.Jana: ,,SHAWNEE!!"
Však to víte co se dělo. Ona chtěla aby mě Shawn přeměnil a blablabla...
Přesunula jsem si vlasy do zádu, Camila se odsunala trochu dál o nás a Shawn to udělal. Byla jsem v tranzu, nebylo to jak kdyby Vás nikdo kousl do ruku. Když jsem byla malá, Dylan mi to dělal. Bylo to o hodně víc štiplavé, ještě k tomu ten jed, byl černý. Ten jed byl něco jako black heart. Ten pocit je jako kdyby voda procházela želíma a byla horká, štiplavé, bolestivá. Jediné co si pamatuju jak jsem padala...
Dnes ( o dva dny později )
Shawnovo pohled:
,,Jestli umře, tak se zabiju první já!" Řekl jsem si pro sebe. Jana jenom ležele a nehýbala se. Chtěl jsem aby se probudila a byly vidět její oči. Když spí vypadá jako spící anděl. Její tělo je asi paralyzované. Ale když vidím jak pomalu a krečovitě otevírá oči. Bylo to krasné. Sice není moje první "mládě", ale ona je speciální.
Jana: ,,Shawne?" Pomalu se posadila.
Shawn: ,,Ano?"
Jana: ,,Já sem asi hodně pila?"
Shawn: ,,Ne to jenom.. už to stalo."
Jana: ,,Těhotná nebo vlkodlak?"
Shawn: ,,Vlkodaf." Jana se pomalu usmála.
Jana: ,,Shawne, já se jdu osprchnout. Nějaké upozornění?"
Shawn: ,,Jo asi se vyzvracíš a ta krev bude černá." Janě se zvedl žaludek a běžela do koupelny. Šla do umyvadla a tam bylo plno černé krve.
Shawn: ,,Nic se neděje.." Jana pustila vodu.
Jana: ,,Jo ok, tak já se jdu teda vysprchovat." já kývl na souhlas "ano" a odešel.
Jany pohled (normal):
Vslékla jsem se a pustila si teplou vodu. Nechápu jak, ale jsem vlkodlak? Okej, takže i Dylan je vlkodlak? Pomalu jsem nastoupila do sprchového koutu a vzala si sprchu do vody. Omyla jsem si celé tělo vodou a se sprcháčem. Pak jsem si umyla vlasy. Zapoměla jsem si vzít oblečení, no fakt dobrý..
Vylezla jsem ze sprchy a zabalila jsem se do ručníku.
,,Shawne, otoč se."
Shawn: ,,Proč?"
Jana: ,,Protože proto!"
Shawn: ,,Ale já už tě viděl nahou."
Jana: ,,Ok.. UGHH!!"
Shawn: ,,Pojď ty čičino."
Jana: ,,Přestaň."
Shawn: ,,Jo já tě taky miluju." Rychle jsem vystřelila z koupelny a vzala si spodní prádlo, Adidas legíny, tílko a šedou mikinu. Oblékla jsem se, udělala hygienu a drdol. Shawn už v mém pokoji nebyl. Ale byly otevřené dveře. Zaregistrovala jsem že odešel. ,,Shawne?"
,,Ano? Jsem v kuchyni."
Jana: ,,Nemáš hlad?"
Shawn: ,,Docela."
Jana: ,,Ok, co bys sis dal?"
Shawn: ,,Lupínky."
Jana: ,,Ok."
vzala jsem dvě misky, nasypala do nich lupínky a mléko. Dala jsem je na stůl a přinesla lžicky.
,,Co se včera stalo?"Shawn: ,,No.. předčverejškem. Byli jsme na oslavě a pak jsem tě kousl."
Jana: ,,Všechno."
Shawn: ,,No né docela."
Jana: ,,Ah.."
*#*#*
Když jsme dojedli, tak já uklidila nadobí. Shawn odešel a já si lehla na sedačku.
Messenge - Shawn:3:
-zlato dneska jdeme do lesa.
me: -Proč?
-protože.
********#*****
ČTEŠ
Brother's best friend✔
Fanfiction#18 ve Werewolf ❤ - 21.11.2016 10K - 8.11.2016 - DĚKUJU 500 - 14.11.2016 - ❤ #2 - 30.12.2016 😍😭 1K ⭐ - 8.6.2017 😍🌺😭 20K - 24.6.2017 - DĚKUJU MOC 😭😭❤ Upozornění: Hrozně moc chyb!