26 2\2

379 29 0
                                    

Zbudila jsem se nikde.. nevím kde byla tam tma. Já zaregistrovala že jsem svázaná.
Najednou nikdo rozsvítil bílé světlo. Nash, Camila a Kačena. Nash byl taky svázaný. Měl ale pásku přes pusu. ,,Camilo.." špitla jsem.
Camila: ,,Ano, brouku?"

Já: ,,Co po nás sakra chceš?"

Camila: ,,Hlavně tebe, zlato. No a vlastně i Nashe." Přiblížila se k Nashovi, který byl jak zaskočený tak i vystrašený.

Camila: ,,Pořád se na tebe koukám jak si se Shawnem. A já ho pořád nějak potřebuju." Mrkla. Kačena pomalu přišla k Nashovi a odvázala mu pásku.

Camila: ,,Víš o tom že Eva je teď taky s náma?"

Já: ,,Ne... a co mně chceš?"

Camila: ,,Abys ses rozešla se Shawnem.."

Nash: ,,Ne!"

Já: ,,Jo udělám to." *hlasité vydechnutí*

Camila: ,,Stejnak už máš Nashe." hodila po Kačeně pohled rozvaš je a odveď je.

וו×

Já: ,,Nashi.." stékla mi slza po tváři ,,Nechci se rozejít se Shawnem. Já-já ho miluju." Rozbřečela jsem se. Nabídl mi náruč a já neodmítla. Objala jsem ho.

Nash: ,,Tak pojď, nenechám tě jít samotnou.."

Já: ,,Musím stejně ještě k Shawnovi." Dala sem hlavu dolů.

Nash se hlučně nadechl a vykročil a já za ním.

וו×

Celá cesta byla tichá.
Zazvonila sem na Shawnovo zvonek a otevřel Cameron. ,,Ahoj, můžeš mi zavolat Shawna?"

Cam: ,,Jo. SHAWNE!" zakřičel.

Shawn: ,,Ahoj lásko." Dal mi palec na tvář a dal mi pusu.

Já: ,,Shawne, můžeš jít ven? Potřebuju s tebou mluvit."
Kývl do gesta "ano" a zavřel za sebou dveře.

Já: ,,Shawne.. Shawne.. já to nechci udělat, ale musím.." přitiskla jsem se mu na jeho šedou mikinu.

Shawn: ,,Ne Jano, přestaň, já tě miluju a ty zase mně."

Já: ,,Já vím ale je to pro tvé zdraví!"

Shawn: ,,Ne! Já tě nenechám se semnou rozejít. Já tě miluju.. Jano sakra.. sereš.."

Já: ,,Chceš pořád aby nás Camila otravovala. Už je pryč i Eva."

Shawn: ,,Počkej, jak to myslíš Eva?"

Já: ,,No Eva se přidala ke Camile."

Shawn: ,,Aha no.. ale že se semnou nerozejdeš."

Já: ,,Ok, ale jestli budu mrtvá tak tě ve spaní budu strašit a nahatá!"

Shawn: ,,To vůbec nebude vadit.."

Já: ,,Tak jo nic se neděje. Ale pamatuj Nash je single."

Shawn: ,,Ah. Tak ahoj zlato."

Já: ,,Ahoj." Odešla jsem domů. Max už doma byl jenom já ne. Kluci taky byli doma.

Dylan: ,,Sakra Jano, byla si skoro pět hodin pryč!"

Jack: ,,Víš jak jsme se o tebe báli?!"

Já: ,,Eva je s Camilou. Camila mě teď chce zabít ještě víc. Nějak nás sleduje. Nebo má ve škole špehy. Nechápu to.. už je to moc."

Jackie sklonil hlavu k zemi, pochopil co se stalo a co se děje, ale Dylan pořád ne.

Já: ,,Dylane, Camila má nějaké doupě. Já vím seděla jsem na židli a byla svázaná. Tenhle týden je hrozně divnej. Byla jsem v nemocnici. Jednou svázaná."

Dylan už asi začal chápat..

Messenge - Poníci:3

Shawn odebral Evii ze skupiny.
Shawn: Lidi tak kdo bude další, Hana? Už ani Eva není snáma:(

Já: :( já vím.

Nashii: Opustila jak mně tak nás.
:'(

Hana aka p.Espinosa: co? DĚLÁTE SI PRDEL?

Já: Ne, já i Nash to můžeme potvrdit.

Nashii: přesně. Camila to řekla.

Shawn: Poočkej jak myslíš že to řekla Camila.

Jackie: no.. Jana mi to vyprávěla, chtěla jí i Nashe zabít. Řekla mi že byla zavázaná a Nash taky. Byla tam Camila a Kačena.

Cameron: Je to už hrůza.

Já: přesně.

Shawn: takže Camila už je MEGA SILNÁ.

Stiles: dělám si zápisky. Jano rozzepiš se. Nebo zítra přijď ke mně s Lydii.

Já: ok.

Scott: bomba.

Lydia: ok.

ווו×

Naše konverzace skončila. Já se šla vykoupat a spát.

××

AHOOJ:33

Brother's best friend✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat