Goodmornig and merry Christmas

766 37 4
                                    

Všichni víme že já a Shawn jsme.. nezadaný. A dneska spolu jdeme ven. Večer a sami. Jenom já a on. To jsem nikdy nečekala. Teda...asi před dvouma měsícema, to byla doba kdy jsem Shawna milovala i nenáviděla. A teď ještě je to ještě horší. Když jsem si vzpoměla co se stalo asi tak před rokem kdy já a Shawn jsme našli Dylana jak se chtěl podřezat. "Nedělejto!"
"Nedělejto. Sčím ti to pomůže?"
"Nemám nikoho. Nemám přátele, rodinu.."
"A co my? Máš hodně přátel. My jsme tvoje rodina."
"Dylane, ty nejsi můj nejlepší kamarád, jsi můj bratr. Nedělejto!" Přišli jsme opatrně k Dylanovi a sebrali mu nůž. Obejmul nás. Hnusné zpomínky, ale přesto hezké. Kdo se semnou koukal na CreepyPastu? Kdo u mě spal, když jsem se bála že mně zabije Jeff the killer nebo Jane the killer? Kdo mi vysvětlil že monstra neexistují, jenom že křičí v našich hlavách. Kdo byl u mně, když jsem se bála že umřu, že nás zabije Slenderman? Ano vté době mi mohly být, tak 8 a Shawnovi 9,5. Ani ne možná.. když nebylo něco v pořádku, tak jsme si sedli k sobě a chytli se za ruku. Jedno co bylo na mém dětství nejlepší. Že jsem se mohla zamilovat do kluka do kterýho jsem zabouchlá už od 5ti let.. Od 5ti let! Pamatuju si ten den, kdy Dyl přivedl Shawna. Ten jeho úsměv, byl ohromný! Shawn jako dítě byl strašně divný až retardovaný. Nemyslím retardovaný, ale hrozně bláznivý. Už jsou 4? Ježiši Maria! Příprava! Šla jsem do skříně a tam našla šaty. Černé šaty s bílou mašlí. A nebo červené triko a bílou až krémovou sukni? No tak beru tu sukni. Doladím jí balirínama a to triko je s dlouhým rukávem. Krása. Udělala jsem si drdol a nalíčila se. Nechci být moc nalíčená. Spíš natural.. tak jsem si dala jenom doopravdy trošičku make-upu, řasenku, linky a vínovou nebo ne vínovou něco mezi černou a fialovou rtěnkou. Bomba!

Shawn:
Jana vůbec neví co pro ni chystám. Večeře a pak půjdeme knám a budeme se koukat na Teen Wolf. Však já vím jak Jana Teen Wolf miluje. Jak já zbožnuju Teen Wolf. Dylan O'Brien je nejlepší! No filmy má docela hrozný, ale Teen Wolf je výbornej! To musím uznat.
Messenge - Dylanator

- ,,Kámo, ty nikad jdeš se ségrou?"

- ,,Jo jdu proč?

- ,,No protože... si zpívá..Blue. a ty víš co to znamená."

-,,Nevím."

- ,,Tak je buď štasná, zabouchlá a nebo.. s nikým jde na rande, schůzku nebo něco takovýho."

-,,Aha."

- ,,Ok."

Ježiši..to je trapná situace. Dylan mi ve třinácti řekl že jestli jí ublížím Janě on ublíží mě.

Nikdy bych jí neublížil. Nikdo by jí ublížil já bych ublížil jemu.
No jó no.

-DYLAN-
Mám jí to říct nebo ne? Mám jí to říct až příjde? No radši až příjde, mohlo by jí to rozhodit. Doufám že nebude naštvaná.
Proč by byla? Je to moje věc. Bojím se. A ikdyž jí mám hodně rád a ona mně. Uff...
(Nic Vám neřeknu, to se dozvíte za chvilku;))

-Jana-
Když jsem oblíklá, nalíčená a vlasy jsem měla udělaný, tak jsem se šla ukázat Dylanovi. „Dylane, jak to vypadá."
Dylan: ,,Hezky." Usmál se.
Nejsem takový typ holek co když jim nikdo řekne lichotku tak místo "děkujou." řeknou "Ale nene, já jsem hnusná jak brambora."
"Dík." Lechce jsem se pousmála.
Zachvilku zazvonil Shawn. Byla už tma. Tma jako v pytli.
,,Ahoj." Řekla jsem a vyšla.
Shawn: ,,Woow, čičino slušíti to."
Já: ,,Ty jsi blbej. A dík tobě taky, kocourku." Mrkla jsem na něj.
Nastoupila jsem do auta a jeli. Nikam nevím kam. Ale viděla jsem že jedeme k "Holy Drake", tady někdo ví že miluju čínu. Mají jí tam nejlepší. Je to nejlepší čínská restaurace ve městě. Je to luxus.
Shawn: ,,Já ti otevřu." Kývla jsem do gesta "Ano.". Otevřel mi a podal mi ruku, já vyšla z vozidla. "Děkuju."
Shawn: ,,Nemáte zač, má paní."
Cože on mi řekl "má paní"? Aha no... V restaurace jsme si oba objednali čínu. Byla výborná, takže všechno ok.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Shawn: ,,Půjdeme knám? Mám všechny díly Teen Wolf."
Já: ,,Ale jo klidně. Na to že je 23.prosince je docela teplo, ne?"
Shawn: ,,To ano."
Nastoupily jsme do auta a vyjeli. Jeli jsme k Shawnovo domu. Nikdo tam nebyl až na Shawnova psa a kočku. Mellisu a Scotta.(:D)

Shawn: ,,Já všechno připravím. Sedni si, prosimtě a seď!" Poručil. On se ke mně začal chovat jako k jeho dceře. Jako really?
No co..
Shawn dal na stůl pití a brambůrky. Koukli jsme na 1-4 serii. Zabralo to asi 7hodin. Nekoukali jsme se na všechny ježiši maria. (:D)
Pak Shawn řekl jestli bych u něj nespala. Jenom pyžamo bylo problémem. Shawn, tak jasný spí jenom v boxerkách.
,,Shawne, půčíš mi tvoje triko?" Shawn jenom kývl do gesta "ano." Půčil mi triko, bylo tam logo Supermana.
Shawn: ,,Ty budeš spát v sukni?"
Já: ,,No.. jedinak že bych spala v kalhotkách."
Shawn: ,,Jedinak."
Já: ,,Ano."
Ležile jsme u Shawna v pokoji.
Shawn: ,,Můžu tě zlíbat?"
Já: ,,Co?"
Shawn: ,,Jestli ti můžu dát pusu?"
Já: ,,Jo."
Shawn mi dal pusu a trochu mě kousl do rtu. Nechápu proč se pořád ptá, jestli mi může dát pusu. Jasný že může. Může pořád. Zalehli jsme a usli. Nebo aspoň já jsem usla.

♡♡♡♡♡♡♡♡

Když jsme ráno vztali bylo 8:09. Krásný čas. No já ležela celou noc na Shawnovo břiše? Ano ležela. Shawn vstal semnou. ,,Dobré ráno a veselé Vánoce." Řekl Shawn a políbil mě na tvář. ,,Tobě taky." Objala jsem Shawna ze zadu.

(SNÍDANI PŘESKOČÍME ANO? ANO.)

,,Tak ahoj." Řekla jsem Shawnovi a odešla. Jak jsem řekl od Shawna to mám asi 30sekund.
,,Ahoj, Dylane."
,,Ahoj, kde jseš celou noc?"
,,Nooo....u Shawna."
,,Měli jste asi hezký rande?"
,,Ano."
,,Posaď se na sedačku..a poslouchej.," udělala jsem co mi řekl a on si sedl na stůl.
,,No víš...(Nevím).. já... já jsem...gay."
,,Wow." Po otevřely se mi oči a objala jsem ho.
,,Mě to nevadí. Mám tě stejná k ráda."
,,Já tebe taky."

♡♡♡♡♡♡♡♡

HEZKÉ Vánoce všem.:))) ♡❤

Brother's best friend✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat