PARTY YAAA! 1\2

420 22 2
                                    

Dobrý ještě jsem živá. Vstala jsem a čekla mobil. Messenge - Shawn
-čau čičino, nepůjděš semnou dneska k Lukovi na jeho oslavu narozenin? Vze tě totiž taky:)

Messenge to Shawn
- Jo ok v kolik?

Shawn: v 8;-)

me: ok

párty? Já a párty, nikdy sem na takové párty nebyla, ale co čeknu googlu, ten poradí co si mám vzít na sebe. Na pak..

Jdu se oblíc udělat si higienu a blablala...
Nechci mít make-up ani řasenku, dneska nic.
Vzala jsem si černé legíny, černý crop top a šedou adidas mikinu.
Vyčistila si zuby a dala valsy do vysokého culíku. Jup..
,,Ahoj kluci." Křisla jsem, když sem šla ze schodů. ,,Ahoj." ,,Bré ráno." Slyšela sem najednou. Šla jsem rovnou k lednici tam si vytáhla mléko a džus. Pak do komory a tam APPLES JACKS. Dala sem Jacki do misky a nalila mléko. Kluci už snídali. ,,Emm..," sedla jsem si na židly ,,No mohle bych jít se Shawnem na jednu narozeninovou oslavu?" Dala jsem si soustou.

Dylan: ,,No.. jo."

Jack: ,,Jak jí můžeš pustit, když jí je patnáct a půl."

Dylan: ,,Sice jí je patnáct a půl, ale Jana je rozumná. A určitě musí hlídat Shawna, aby se hodně neopil."

Jack: ,,No..ok."

Dojedla jsem poslední sousto a misku dala do myčky.
Nikdo zatikal, byla to určitě Lydia, protože večer jsem jí pozvala že půjdem na nákupy. ,,Ahoj." Řekla a objala mně. ,,Ahoj. Jdeme nebo jdeš dál?"
Lydia: ,,Jdeme, dneska je ta párty, tak se sebe uděláme kočky."

Já: ,,OK." Venku bylo teplo takže jsem si vzala boty a vyšla.

ווו×

Já: ,,A co si koupíš?"

Lydia: ,,Asi šaty." Prohlídla šaty.

Já: ,,Ok, tak já taky." Prohlídla jsem hrsktu šatů. Měli tam hodně mini šaty. Já si vzala šaty; měly černé tílko a krémovou sukni, ktomu jsem doladila delší šedou mikinu a boty byly černé.

Lydiiny šaty; byly to mini šaty. Byly to ombré šaty, na tílky to bylo krémové a na sukni fialové. Boty měla černé lodičky. Taky vypadala nádherně.

וווו×

Myslím že jsem si ty ombré stíny a vínovou rtěnku, linky a řasenku dávat neměla. Vypadám jak štetka. Emmmhhh... no co.
,,Ahoj." řekly jsme najednou.
Shawn a Cam: ,,Ahoj." Shawn se usmál. Byl dobrě oblečení. Měl šedé triko a černé kalhoty, taková brnkačka. Cam byl podobně krom toho že měl modré triko.
Vyšli jsme a Shawn a Cameron nám otevřeli dvěře, každý na jiné straně a na zadních sedadlech.
Shawn si sedl na sedadlo u spolujezdce.

ווו×

Shawn mi otevřel dveře a já mu poděkovala a dala mu lemnou pusu do vlasů. Shawn mi dal ruku kolem boků a zazvonil.
Luke otevřel a usmál se. ,,Čauu.."
Cameron, Lydie, Já a Shawn: ,,Ahoj." Vyšli jsme do dveří. Hrála muzika a já si sedla na barovou židly.

Luke: ,,Co si dáte, darling?"

Shawn: ,,Já si dám Jacka s Colou."

Já: ,,Vodu." Oba se na mne upřeně podívali.

Shawn: ,,Tohle je párty. Vidíš ty lidi, všichni maj alkohol a jenom ty budeš mít Vodu?"

Já: ,,A proč ne. Není mi 18, tobě taky ne, takže by si to vůbec neměl pít."

Shawn: ,,Nebuď jak Stella."

Já: ,,Kdo je to sakra Stella." Vypadla jsem docela naštvaně, ne že chce do mě nalít alkohol, ale ještě má holku. Ughhg....!

Shawn: ,,Ex."

Já: ,,A já budu asi taky tvoje ex."

Luke: ,,To je prdel to poslouchat." Ďábelsky se uchechtl.

Já&Shawn: ,,Drž hubu!" Luke opatrně zvedl obě ruce nahoru.
Luke nám dal pití a my řekli to známe ,,dík." Nervozně jsem se napila a dala kelímek na stůl. Shawn sešel ze svojí židličky a vzal mně opatrně za ruku a já taky seskočila. Šli jsme na parket, kde byla miliarda lidí. Shawn se sačal nějak kroutit a začala hrát písnička "Or nah" od The Weeknd, Tylla $ (Asi:D) a Wiz Khalifa (NEUMÍM NAPSAT JEHO PŘÍJMENÍ:D) no tak jsme nějak začli tancovat, já a tanec je jako když chodí tučňák, ten tučňák je možná lepší...

ווו×

Shawn: ,,Tak co miluješ mě?"

Já: ,,Jo, pořád ještě jo, babe." Otočila jsem se a opřela jsem se o něj on se začal kroutit a já s ním. Opírala jsem se mu o rozkrok, to se mi sakra nelíbilo, ale jemu jo.

Shawn mě pomalu chytl za břicho a zahal nahoru, výš, výš až k prsům. Hned sem mu dala ruce pryč, Shawn se na mne podíval pohledem "nech mě napokoji, teď jsi moje." Pokračovali jsme v našem tanečku a já se otočila. Shawn se mi přilepil na rty. Když už mi došel dech musela jsem se nadechnout, byla to Shawnova příležitost mi strčit jazyk do pusu. Nezklamal udělal to. Pomalu začal stahovat ruce ze zad na zadek, bylo mi to jedno. Shawn mi šeptl že už půjdeme. Šli jsme za Lukem a řekli mi to. Luke souhlasil a vyprovodil nás. Shawn v sobě skoro alkohol neměl, jedna sklenička nic se neděje. Shawn mi otevřel dveře a já mu poděkovala. Shawn nasedl do auta, nastartoval a odjel. Jeli jsme k němu. ,,To bude ta noc... to bude ona.." říkala jsem si v hlavě. Shawn mi otevřel a já vyšla dala jsem mu pusu a on mě začal líbat. Shawn otevřel dveře jeho domu. Z Camerono ložnice se ozívali vzlyky. Já a Shawn jsme se na sebe podívali a on mě začal zbězile líbat. Nevadilo mi to. Shawn mně nadzvedl na linku a začal znova líbat moje rty. Začal mi mi zahat na stehna a chvilku potom mezi. Odhrnul lem kalhotek a...

_____________

:) LIdI UŽ MÁME 3K READS OMG JÁ VÁM MOCCCC DĚKUJU
LIFE GOAL: 2.3.2016.
DEN PŘED MÍMA NAROZKAMA OMG😚😚😚💕 LOVE YAAAA!

Brother's best friend✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat