,,Shawne a proč tady sme?"
Otázala jsem se ho když jsme stoupili do hlubokého listnatého lesa. Byl tam dům, velký černý dům asi spálený.,,Abys ses mohla něco víc naučit, přeměna, aby jsme poznali co si." chytl mě za rameno, viděla jsem přicházet Camerona a Lydii. Viky a Chrise, Hanu a Matta. Stilese a Scotta a Kiru, Nashe, Jacka a Madison, A Dylana a Jacka. Když jsme se všichni sešli stoupli jsme si do kruhu.
,,Lidi, všichni ci tady sme, jsme nikdo jiný než ti ostatní. Ať banshee, Alpha, pravá Alpha, Beta, Omega, kitsune či člověk. Člověk s mocí, kterou nikdo jiný nemá. Rozrůstáme se. Je nás tady víc a víc. Pamatuju si ještě před dvěma lety, když tady bylo asi čtyři." Shawn šel do středu kruhu. Přeměnil se a kromě Stilese a mne. Já nevěděla jak. Skoušela jsem to. Nešlo to.
,,Nadechni se." Řekl Shawn a pomalu še ke mně. Já se nadechla. ,,Teď zavři oči a otoč hlavou." Taky jsem udělala. Byl to divný pocit. Jenom vědět že se tohle nikdy stane, tak se se Shawnem nikdy bavit nebudu. ,,Tááák! A teď otevři oči." Řekl radostně Shawn.
Moje oči nebyly jako ostatních mladých vlkodlaků, ale byly fialové. Takže BESTIE. Bestie je druh kitsune, je to fialová kitsune. Fialová = dobrá.
Všichni koukali jak blázni, Shawn se oddálil a já na něj koukala pohledem "co se sakra děje?".
,,Je to Bestie!" Zakryčel Scott. Viděla jsem přicházet staršího muže, tak 25, no staršího.. ,,Kdo je bestie?!" Zakričel ten Muž. Všichni se pohledem koukli na mne. ,,Holka, ty seš dobrá no, holku bestie jsem bez srandy neviděl tak 100+ let. Vzácná." takže bestie, vzácná, fialové oči.
Jana: ,,Co je bestie?"muž: ,,Jsem Derek. Bestie je druh kitsune, který se zajímá o lidskou krev. Dokážeš ovládat lidi, ovládat jejich mozky, můžeš udělat to že člověk si může představit to co ty. Shawne!"
Shawn: ,,Jo jdu!"
Jana: ,,Ovládat je jako...," kývla jsem hlavou do zadu a podlomila Shawnovi kolena. ,,Takhle?" Lechce se usmál a kývl.
Jana: ,,Bolelo?" Řekla jsem mu když jsem k němu šla a objala ho.
Shawn: ,,Ne jenom je depresující že budeš silnější než já."
Ten Derek se usmál. Jak 100 let? Jak ovládat krev? CO TO TADY SAKRA JE?!?! JÁ TO NECHÁPU JDU SE ZABÍT!!Cameron: ,,Nechoď se zabít."
Derek: ,Jste hodně silná parta, několik alph, 2 pravé alphy, banshee, člověka, kitsune a bety."
Shawn: ,,Jdeme!"
Jana: ,,Proč?"
Shawn: ,,Cítím to. Jsou tady."
Jana: ,,Kdo jsou tady?"
Shawn: ,,Camila je tady?"
×××××
V ten moment jsem se probudila. Tohle byl jenom sen?! Nejsem vlkodlak? Vůbec chodím se Shawnem? ,,Dylane!" Zakriča jsem. Dylan rychle přišel a zeptal se co se stalo. ,,No.. já měla sen, a teď nevím co je realita a co ne. Takže.. chodím se Shawnem?"
Dylan: ,,Jo."
Jana: ,,Jsem vlkodlak?"
Dylan: ,,Ne."
Jana: ,,A ty jsi vlkodlak?"
Dylan: ,,J-ne."
Jana: ,,Jo nebo ne?!"
Dylan: ,,Jo."
Jana: ,,Jsi na kluky? Chodíš s Jackem Johnsonem?"
Dylan: ,,Jo a jo."
Jana: ,,A.. nechtěl tě v poslední době zabít?"
Dylan: ,,Ano."
Jana: ,,A byla tady Camila?"
Dylan: ,,Ne."
Jana: ,,Dík." Zvedla jsem se z postele. Viděla jsem Shawnovo dům.
Messenge to Shawn:
-ahoj.
Shawn; - ahoj. Co se stalo?
-my.. už spolu nejsme nebo nikdy nebyli?
Shawn:-byli a jsme.
÷×÷×÷×÷
hahaha
Ahoj, jak se máte?:-)
ČTEŠ
Brother's best friend✔
Fanfiction#18 ve Werewolf ❤ - 21.11.2016 10K - 8.11.2016 - DĚKUJU 500 - 14.11.2016 - ❤ #2 - 30.12.2016 😍😭 1K ⭐ - 8.6.2017 😍🌺😭 20K - 24.6.2017 - DĚKUJU MOC 😭😭❤ Upozornění: Hrozně moc chyb!