A strčil do mne dva prsty. Byla to slast. Líbal mě mezi našemy vzdychy. ,,Pojď do mího pokoje, tam to bude lepší." Řekl Shawn a já kývla hlavou na souhlas "ano".
Shawn mě chytil za ruku a já seskočila z linky. Byla tma neměli jsme rozsvíceno. Vyběhl jsme schody a šli do prava. Na konci chodbyčky byl Shawnovo pokoj. Zavřel dveře, Shawn mi rychle slíkli triko a podprsenku. Poprvé když vidí moje prsa, tak je to trošičku trapný. Styděla jsem se. Shawn mě ještě jednou políbil a mezi polipkem jsem mu stačila sundat triko. Shawn se na mne vrhly a já hned přepadla na postel. Shawn mi pomalu sundaval sukni. A potom hned kalhotky. ,,Jsi nějak moc oblíklej." řekla jsem a převalila ho, tak že on ležel poddemnou a já na něm. Pomalu sem mu stahovala kalhoty a potom i boxxerky. Pak si zpátky k němu lehla. Nasadil si kondom a pomalu šel ke mně. Jeho kroky byly divné. Pocit že teď to přijde je sám úžasně divný. Přišel do postele a dal mi pusu na krk. Avšak jsme slyšeli mezi vzdychy Camerona a Lydia, tak též mužský křik. Šel slyšet z mého domu. Ten hlas vypadal jak Dylanovo. Řekla jsem si že se mi to jen zdá. Pomalu si lehal na mne a já viděla jak zděšeně dýchá. Pohladila sem mu jeho lícní kost. On se bojí, já se bojím. Zase šel slyšet kričet ten křik. Koukla jsem se Shawnovi přímo do očí a kývla do gesta "ne". Shawn tedy slezl z mého břicha a já se v rychlosti začala oblékat. On udělal to samé. ,,Škoda no.." zamumlal Shawn. Já rychle vyběhla z pokoje a Shawn hned zamnou. Byl slyšet další křik. Byla vněm slyšet bolest. Otevřela sem dveře a vlíkla tam, Shawn hned zamnou. Další výkřik. Byl slyšet víc a víc co jsme přicházeli k Dylanovo pokoji. Vlítla sem tam a tam.. Jack a Dylan. Jack vypadal rozzlobeně, podíval se červenýma očima na nás a Shawn mě strčil za něj. Shawnovi rychle zčervenali oči. Jack upustil Dylanovo polomrtvé tělo spadlo na zem. Bála jsem se aby se mi to nestalo taky. Jack se přiblížil k Shawnovi a uhodil Shawna. Shawn mi naznačil ať uteču a schovám se. Já to udělala.
Shawnovo pohled;
Bál jsem se o ni. ,,Jacku přestaň." Vyhrkl jsem ze sebe. ,,Ne, nepřestanu, já ti teď ukradnu pravou alphu a zabiju Janu. Cítím s tebe strach o ni. Chceš ji taky přeměnit, co?!" Jack se začal psychopatsky smát. ,,Ale toho se nedožiješ.." pořad se psychopaticky smál. Jackovi se na jeho prstech objevily drápy a roztrhl mi triko. Vzal jsem ho a hodil do rohu pokoje. Cameron přišel, slyšel jsem bouchnutí dveří. Jack se uhodil do stolečku a omdlel.
Cam: ,,Kámo co se sta-?"
Já (Shawn): ,,Tohle."
Cam: ,,Takže.. kdo co udělal?"
Já: ,,Řeknu ti to potom."
Vyběhl jsem ze dveří pokoje. ,,Jano!!" Zařval jsem. ,,Shawne!!" Ozvalo se z kuchyně. Cam i já jsme běželi do kuchyně. Když jsme přišli byla tam..... Camila, držela Janu za vlasy a nůž držela pod krkem. ,,Camilo.."
Camila: ,,Ahoj, jak milé uvítání."
Shawn: ,,Nech ji napokoji."
Cameron: ,,Kde je sakra Lydia?"
Camila luskla prstem a nějací chlápci přivedl Lydii. Taky měla nůž pod krkem.
Camila: ,,Tak co kluci, víte co po vás chci."
Shawn: ,,Víme, ale Lydia je ummuní."
Cameron: ,,Fakt?"
Shawn: ,,Jo je to banshee."
Cameron: ,,Banshee?"
Jana: ,,Tak jí dej co sakra chce. Shawne já mám sakra nůž pod krkem."
Shawn: ,,Víš vůbec co chce?"
Jana: ,,Ne."
Shawn: ,,Chce abych tě přeměnil a já nechci aby se stalo to co se stalo Stelle."
FLASH BACK:
Miloval jsem ji, ona a já byli jsme jako dvě hrdličky. Nikdo jako Camila mi nabídl ať ji kousnu nebo to udělá sám. Já jí raději kousl. Ovšem věděl jen Dylan. Po kousnutí umřela.
END THE FLASH BACK
Jana: ,,To je jedno, udělej to!" Přišel jsem kní a Camila ji pustila.
Shawn: ,,Můžete nás nechat o samotě?" Camila kývla do gesta ne. Já jí odhrnul vlasy a udělal to, všechno co měla dneska skončit slastí, vzdychama a krásou skončilo bolestí a strachem. Kousl jsem ji. Můj jed jí vtékal do celého jejího těla, ale ona se ani neotřásla. Camiliín úsměv vypadal tak že měla radost. Já ji pustil a chytl ji. Odnesl ji do pokoje a tam Janě držel celou noc ruku.
______________
Ahooj:-)) takže se to stalo, tak co umře či ne či je také uminí?
:O.
ČTEŠ
Brother's best friend✔
Fanfiction#18 ve Werewolf ❤ - 21.11.2016 10K - 8.11.2016 - DĚKUJU 500 - 14.11.2016 - ❤ #2 - 30.12.2016 😍😭 1K ⭐ - 8.6.2017 😍🌺😭 20K - 24.6.2017 - DĚKUJU MOC 😭😭❤ Upozornění: Hrozně moc chyb!