00.25 1\2

363 25 1
                                    

Ta pusa byla nádherná. ,,Jenom tě už nikdy nechci stratit a už mi prosimtě nelži." Odešel z kuchyně a já hned za ním. Dala jsem si pramen vlasů za ucho. ,,Co Camila, neviděl jste ji nikdo?" Zeptal se Stiles. ,,Emm... no nikdo jí do teď neviděl, možná se odstěhovala a nebude otravovat." Podotkl Scott. ,,No já si myslím že je v Mexiku, v Mexiku je ten.. ten.. kmen obětí. Ten kde tam nikdo zabil dívku říká se že lidi či vlkodlaky jenom posílí. Šla se zase nabít." Řekla jsem a sedla si na sedačku. Všichni na mně koukali jak na.. blba. Prostě já když řeknu něco co dává smysl, tak se všichni koukaj se všichni koukaj jak na debila. ,,Jano, Jano.. klid, relax. Máš pravdu.." uklidnoval nás Stiles. Ano nás, Shawna a mně.

,,Klid Stilesi, já jsem v klidu." Řekla jsem když Shawn dal ruku přes moje rameno. Cítila jsem jeho teplou ruku. ,,Přestaň te!" Vyhrkl Cameron, Shawn si mně přitáhl a stiskl. Viděla jsem jak Cameron se zamřačil na Shawna.

,,Co se stalo?" Šeptla jsem mu, věděla jsem že to všichni slyší

,,Nic.." oddychl si Shawn a víc sevřel má ramena. Vtu chvíli mi bylo všechno jedno, jenom Shawn ne. Četla sem že vlkodlaci mají kotvu, náše pouto je ta kotva. Ta kotva je jenom pro páry vlkodlak a člověk či vlkodlak a vlkodlak, samosřejmě i jené druhy např. Koyot. Moje kotva je on. Nemůžu se jen tak vydat na procházku bez něho či Dylana a Jacka, je možnost že by mně mohla napadnout či zabít Camila. Je to hrozný pocit. Musí mne pořád nikdo hlídat. Kluci nespí..Shawn taky ne, Cameron bydlí se Shawnem a já nechci aby se mi něco stalo, ale taky nechci aby se něco stalo klukům.
Cameron: ,,No a co kdyby to byla fakt pravda, protože v Mexiku jsou nejvíc vlkodlaků a Camila je rozenej vlkodlak, už se jako vlkodlak narodila. Není to prvá alpha a ten kmen tam doopravdy je."

Dylan: ,,No jo ale já nechci aby se mojí maličký Janičce něco stalo. Vím že skoro všichni tady jsou vlkodlaci, koyoti či kitsune je to jedno. Jsme víc a silnější!"
Hana: ,,Silnější fakt nejsme, Camila si určitě šla pro nový vlkodlaky, však víte že nováčci jsou silnější."
Já (Jana): ,,Ale když víme že Camila jde po nás.. a my nechceme aby se nám něco stalo, jak to uděláme?"

Scott: ,,No asi bez zranění nevymáznem."

Cameron: ,,A ano můžeš jít ven."
Zadíval se na mě. Já se koukla na Shawn pohled 'co'

Shawn: ,,Cameron čte myšlenky."
protočil očima.

Já: ,,Em.. okej."

Chris: ,,My už asi půjdem." otočil se Na Viky.

Hana: ,,My taky."

Madison: ,,Ok tak mi taky."

Stiles: ,,Já už asi taky."

Scott: ,,Jo já taky."

Lydia: ,,No já taky." Bouchla si do stehen a vztala.

Já: ,,Ok."

*pomalu odcházející kamarádi domů*

Já, Jack, Dylan: ,,Ahoj!"

Já: ,,Můžu jít s Maxem?"

Dylan: ,,Jo." Otočil se na patě a odešel do kuchyně. Jack si tam něco dělal na telefonu.

,,Maxi, jdeme ven!" Zakřičela jsem a Max přiběhl.

,,Jano, ale dávej na sebe pozor." Promluvil Shawn, Cameron kývl do gesta "ano" já udělala to samé.

וו×

Šla jsem do malého lesíka nebo spíš parku? No to je jedno. Viděla jsem hodně stromů, ale žadní lidě. Nikdo. Jenom nějakej týpek. Byl opřený o strom. Měl černé oblečení kromě trika. Max začal najednou na tohle kluka štěkat. Nevěděla jsem proč. Koukl se na něj a nějak ho umlčel, šlo to vidět. Jak jeho oči šly k Maxovi. Přošla jsem kolem něj a nic. Teda.. jediný co si vspomínám je kapesníček na mé pusu nebo spíš nosu?

וו×

AHOJ LIDI:}

DOUFÁM ŽE SE VÁM NOVÁ KAPČA LÍBILA! ♡

♡♡♡LOVE YAA♡♡♡ -Jana

Brother's best friend✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat