"Messenge - Shawn:3" hlásil mi KiK.
"Ahoj, sweetie, jak je?" Napsal mi Shawn. Já se jenom divila jak mi pořád říká, venku mi řekl sweet heart, Taylor mi říká Kitten, ale s ním to nemá nic společného.
"Ahoj, dobře, jak ty?" Odepsala jsem mu a přemýšlela jak mu říkat "Shawn, love?" přemýšlela jsem, vzedla obě ruce "Já nevím." Řekla jsem ironickým hlasem.Shawn: "Dobře:) a co děláš?"
Já: "Přemýšlím jak ti mám říkat..:DD"
Shawn: "Shawn ;-) nebo Shawnie :D.""Co? Tak on si myslí že mu budu říkat Shawnie? Nemůžu to nahradit kreteném?" Ptala jsem se sama pro sebe.
Já: "Ok, Shawnie:333"
Shawn: "Že mě chceš jenom uspokojit že mi budeš říkat Shawnie? Ty seš naštvaná, že??"
Já: "Pff..ne."
Shawn: "Kecáš, já jsem student Harwardu."
Já: "A?"
Shawn: "Asi jsem chytrej. :DD"
Já: "Možná tak chytrej až si blbej: DDDDD"
Shawn: "Napiš mi ten vtip s tou jeptiškou."
Já: "Je to černé a bílé a pak červené co to je? Jeptiška v mixéru. :DDDDDD ale pořád to není vtipný:DD"
Shawn: "Je já ležím na zemi.:'DD"
Já: "Dáme Face Time?:3"
Shawn: "Ale klidně."
Za chvilku mi zavolal Shawn.
"ČAAAAAAU" řekl Shawn a já se začala smát, ale strašne.
"Čusssssááááák!!"
Bylo trapný ticho.
"Emm..místo Shawnie ti budu říkat Haward.." začala jsem se smát. On se pořád vytahuje jak je na hawardu, ale žákovskou ještě neukázal.
,,Ahoj." Přišla do pokoje Camila. Zábava skažena. Děkuju. "Ahoj." Ironicky jsem se usmála a zamávala. Nervósně jsem se poškrábala na nose. "Co děláte?" zeptala se Camila. "Povídáme si vtipy. Jana je dobrej bavič." Řekl Shawn, díval se celou tu dobu na Camilu. Poznala jsem že lhal Camila na štěstí ne.
"Tak řekni něco." Řekla Camila. Já se musela zamyslet. "Když zavřeš oči na 5 minut a je 14:55 tak je 15:00. Když v práci zavřeš oči a je 19:55 tak je 20:00." Řekla jsem, Shawn se začal smát a já sním. Camila jenom zvedla obočí. "To není vtip." Řekla Camila. "Ale je. Je to nevtip." řekl a já ukázala prstem na Shawn. "Tak já jdu, už mě to tady nebaví." Řekla Camila, já protočila oči a Shawn zvedl obočí. ,,Za tebou nikdo je?" zeptal se Shawn. ,,Ne, jsem sama doma." řekla jsem.
,,Otoč se!" řekl Shawn a já se otočila. Nikoho jsem tam neviděla.
Lhal. Asi. Nevím jen i ten večer co se mi stalo tak to bylo dost divný. Možná mám vidiny nebo něco takovýho. ,,Jano si v pořádku?" Zeptal se Shawn. Já jenom kývla do gesta 'Ano' pak jsem pokrčila rameny do gesta 'Možná, nevím'
,,U tebe se něco děje? Víž co se Dylan (Brácha) odstěhoval vypadáš tak trochu vystrašeně. Možná se mi to jenom zdá?" Zeptal se Shawn koukal se mi přitom do očí, mluvil vážně? Asi ano. Vypadám víc vystrašeně vystrašená jsem. Nemám moc ráda tenhle barák. Povídá se že se tu někdo zabil, takovým pohádkám já ale nevěřím. Matt napsal asi něco strašně duležitýho. "Emm.. asi se ti to jenom zdá. Nic mi není a nic se nestalo." Lechce jsem se usmála a sklonila hlavu. 'Budu mít miminko!!!!:3☺☺' napsal mi Matt. 'A si šťasnej nebo smutnej?' Napsala jsem mu asi šťasnej.
'Štasnej!!:33' odepsal Matt. 'Matte jestli si ze mě děláš srandu..tak tě zabiju, jo?' Odepsala jsem. "Stalo se něco?" Zeptal se Shawn. 'Vážně!!:3' odepsal Matt. "Jo Matt bude mít miminko!" Usmála jsem se. Shawn se usmál. "Matt, když je mu 18 a Haně taky 18. No tak to je drsný!," řekl Shawn a ušklíbl se "a napiš mu že jsem štasnej!" Řekl Shawn.
"Jo." Řekla jsem a podívala jsem se blíž do kamery [Předního foťáku] 'Shawn ti vzkazuje že je šťasnej.:) a já s ním' Napsala jsem Mattovi. Matt je rychlej. Za pár sekund odepsal 'Děkujeme:)'
Já mu odepsala jenom ':))' a ukázalo se mi "zobrazeno"..
,,No víš Shawne jak jsme si spolu psaly, tak jsem se do tebe zamilovala." Koukla jsem se na něj. "Nené" začal se úplně skrypleně smát. "Já už asi budu končit. Luke Hemmings na mě čeká ve snech." Řekla jsem. "Okej. Já taky." Lechce se usmál a vypl FaceTime. Už teď se mi stýská. A to je 1 minuta. Jdu spát.•Ahoooj:) jak se máte? Tak co myslíte? Uvidí Jana toho muže\ženu? Zamilovala se zase Jana do Shawna? :)
•★
•Koment
•KNIHOVNA:}
Všechno potěší!
-Jana:)
ČTEŠ
Brother's best friend✔
Hayran Kurgu#18 ve Werewolf ❤ - 21.11.2016 10K - 8.11.2016 - DĚKUJU 500 - 14.11.2016 - ❤ #2 - 30.12.2016 😍😭 1K ⭐ - 8.6.2017 😍🌺😭 20K - 24.6.2017 - DĚKUJU MOC 😭😭❤ Upozornění: Hrozně moc chyb!