Hospital:-(

969 50 19
                                    

Včera:
Přišla jsem ze školy a hned sem byla v pokoji. Nechci nic dělat. Šla jsem se vykoupat a pak šla spát. Nic vyjimečného.

Dnes:
Spudila jsem se a šla jsem si udělat higienu (netuším jak se to píšexdd)
Oblíkla jsem se; Tílko pod to silonky a kraťasi...
•••••••••

Cestou do školy na mě vyskočila Lydia. Lekla jsem se jí.
Lydia: "Nechceš u nás přespat?"
Já: "Ale ano, klidně," "Víž o tom že se říká 'ahoj'?"
Lydia: "Ano, vím."
*Lydie mě chytla za rameno*

•••••••••

Hned mě chytl Shawn na chodbě a zeptal se: "Nevíš co je s Camem?"
"Ne proč? Co se stalo?!" Zeptala jsem se ho neklidným hlasem. "Tak když on tě nepozdraví tak nic, jo?" Zeptala se jakoby na Shawna žárlila. "Ten 'on' má jméno." Řekl Shawn.
Lydie: "Jo, tak sorry no."
Já: "No, okej co se teda stalo?"
Shawn: "Včera měl bouračku i s Nashem a Dylanem." řekl neklidně.
Já: "Děláš si srandu, ne?" Zase jsem řekla neklidně já.
Lydie: "Kdo je Cam, Dylan a Nash?"
Já: "To teď neřež."
Shawn: "Nedělám si jí," podotkl a dal mi ruku na rameno "jsou všichni v nemocni. Půjdeme za nima?"
Lydie: "Můžu taky teda jestli ano?"
Já: "Ano a ano."
Šli jsme k ředitelovy a uvolnili se.

•••••••••••••

Byli jsme v nemocnici. Zeptali jsme se u sester, poděkovali jsme jim a odešli.
Šli jsme do pokoje 179. Byli tam všichni.
Já: "Ahoj." Řekla sem potichu.
Shawn: "Ahoj." Řekl taky potichu.
Lydia čekala v čekárně.
Dylan měl asi zlomenou nohu a ruku. Cameron měl obě nohy a Dylan byl na tom nejhůř, měl i kapačku což asi muselo být hodně zraněních. Nemohl asi mluvit. Já šla k Dylanovi a vzala ho za ruku on zareagoval. Stiskl mi ji. Cameron: "Ahoj. Co se stalo s Kačenou?"
Já: "Ani nevím."
Cameron: "Jano..," zasípal.
Já: "Ano?" Odtrhla jsem se od Dylana.
Cameron: "Mně je špatně..," řekl a koukl se na mě. Jeho vlasy byly jak ptačí hnízdo. Vypadal přitom roztomile. "Mám tě rád..," dokončil Cam. Já se jenom udiveně koukala.
Já: "Já tebe taky.." udělala sem 7 sekundovou přestávku "neboj."
Nash: "Jano, já tě asi miluju."
Já: "To řikal i Shawn, to znamená že ti nevěřím." Usmála sem se na Shawna, který si povídal s Dylanem.
Cameron: "Tak on ti vyzná lásku a ty mu nevěříš to je dobrý." Zasmál se tím jeho úsměvem a protočil hlavu. Když tajto udělá Camerom chci mu dát pusu, ale jakou.
Já: "Jó no."
Nash mi vezme ruku, já ho jenom stistla.
Nash: "Ani nevíš jak moc tě mám rád." Zvedl hlavu a usmál se na mě. Ty jeho modrý oči.

••••••••••••••

Dylan: "Tak ahoj." Řekl a my sme odešli.

•••••••••••••••

Byli sme tam asi čtyři hodiny. Už nejdeme do školy. Shawn šel domů. A já s Lydií jsme šli knám.

-Shawnovo pohled-:
Jak Nash řekl Janě že jí miluje a ona odpověděla takhle jak mu odpověděla. Jsem naštvaný na sebe i na Janu. Já sem si jí zabral první, ale pak to pokazil. S Camilou jsme se rozešli. Nějak mně to nemrzí. Ale mrzí mně to že nebudu moc už asi říct či napsat jak moc jí mám rád. Co dělat? Bude si myslet že jsem blázen. Nebo aspoň něco jako "Fuckboy", ale to je úplně něco jinýho (Budeme to Brát že si vybírá holky, jako jednu za druhou, žeee vlastně žadný vztah mu nevydrží, ano?:DDD) došel sem do mého pokoje. Jana má pokoj přímo na proti, takže když nemám zatáhlí žaluzije, tak vidíme všechno. Několikrát jsem viděl Janu jenom v podprsence a ona mně jenom v boxerkách. Slíkl jsem si triko, udělal jsem to schválně. Jana se podívala a trochu se zamračila. Tělo hezký mám, ale egoista nejsem.(:DD) ..

-Jany pohled-:
On se svíkl. No doprdele. ON JE TAK STRAŠNĚ SEXYYYYYYYYYYY!!!!
K Lydii jsem si vzala: takový pyžamo kde byli pandy. Spodní prádlo samosebou (:D) legíny a triko.

••••••••••••••••••

U Lydie jsme se koukaly na Harryho Pottera. A k to sme měli popconr.
A šli spát.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Ahooooooooj. Jo DÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍKY ZAAAAAAAAA 1K!!!!!!!!!!!!!! Lidi miluji vás všechny! Děkuju moc všem!

××Jana♡

Brother's best friend✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat