2\2

465 28 0
                                    

,,Ale bojíš," řekl Cam a začali mu červenat oči. ,,Ty se bojíš nás!" Pomalu šel ke mě. ,,Ty se bojíš mně!" Zařval. Ano bojím, úplně utíkám. ,,Pořád ne." Koukla jsem na něj znuděně. Shawn se na mně koukl a naznačil že mám utéct. Utíkala jsem, spadla přes větev. Další vlkodlak. Já se v leže přesouvala do zadu, ale on mně měl. Vlkodlak je 50x rychlejší než člověk. ,,NECH JI! TA JE MOJE!" zařval Cameron. Tři alphy? Ježiši..Cameron je..pravá alpha.. shit.. Ten vlkodlak zapískl a utek.. Jack Gilinsky. Viděla jsem jak mu kryje záda Madison.. náhoda je blbec. Ale už fakt se bojím. Co když mi Cameron něco udělá? Co když mně zabije či promění?! Cameron mně nadzvedl a řekl: ,,Tak už se bojíš?" A odhodil mně. Proč. ,,Trochu.." pískla jsem. ,,Jano!! Jsi v pořádku?" Řekl ustaraně Shawn. ,,Jo.. nic mi není." Shawn se koukl na Camerona, všimla jsem si jeho očí měl je červeno-fialové. Co to znamená u alphy? Musím si to pak přečíst.. ,,Doopravdy nic?" Řekl Shawn a pomohl mi vztát. ,,Dík." Šeptla jsem mu. Dobrý, všechno dobrý. Zazvonil mi telefon. Messenge - DylanBrotha:3
-Kde jsi? Bojím se o tebe! Dělej přijď domů!!

-jsem se Shawnem příjdu zachvíli:)

-ok..

Uff.. ,,Shawne už musím. Dylan se o mně bojí." Shawn kývl do gesta "ano" a šlu jsme z lesa. ,,Pojď do auta." Šeptl Shawn. Nasedla jsem do jeho černého auta. Má vyhřívané sedačky. Při cestě začalo pršet. ,,Neboj.. nic bych ti neudělal. A nikomu nedovolím aby ti něco udělal." Otočil hlavu na mě a usmál se. ,,Můžu se pak kouknout na tu knihu?" Zeptal se Shawn a otočil volantem. Už jsme byli u mě. ,,Jo můžeš. A dík, zlato." věnovala jsem mu lemnou pusu do vlasů. Otevřela jsem dveře a čekal tam už Dylan. ,,Jani, tohle už mi nedělej." obejmul mě, Shawn se lechce usmál, šlo slyšet to "ufh". ,,Jé, ahoj." pozdravil Shawna.
,,Ahoj." Zamával Shawn.
Dylan odešel a já se otázala Shawna, jestli něco nechce (jídlo, pití) odpověděl jenom pití, nalila jsem jablečný jďus. Když jsem přišla s pitím Shawn už si prohlížel "vlkodlačí knihu". Sedla jsem si k němu na mojí postel a předala mu pití. ,,Děkuju." Šeptl Shawn a otočil stranu. ,,Nemáš zaco." Mrkla jsem a podívala se do knihy. ,,Tohle je banshee, není to sice vlkodlak, ale předpovídá smrt." Předčital Shawn a otočil další stránku. ,,Možná že ty.." zastavil se. ,,Možná že ty budeš taky jednou vlkodlak. Nebo třeba že jsi imuní. Nikdo neví.. musíš to skusit. Teda jestli chceš?" Odendal hlavu od knihy na mně. ,,Chci." Šeptla jsem. ,,Fakt?" Podíval se divně Shawn, když to Shawn dořekl skočil do pokoje Jackie (Jack J ale budeme mu říkat Jackie:)) ,,Víte že Vás dva slyším.. hlavně tebe Jano, nic necheš." Vyvrhl Shawn, já si lehla na postel a vzdychla. ,,Nic se neděje, Jacku, věř nic bych jí neudělal, tedy pokud by nechtěla. Řekla že chce, ale určitě ne teď." Podíval  se na Jacka. ,,Jo, pravda." Vystřelala jsem ze zad na zadek (ANO ZASE ZADEK) Jack odešel. ,,Co Lykantropie? Vlkodlaci jsou menší třída, ne?"
Shawn: ,,Samosřejmě. Každý vlkodlak si musí projít Lymantropií, když mi byli tak já nevím, moje první proměna byla před necelými 2 lety, no spíše teď je to rok a půl. Je to hrozné, nejhořší na Lykantropii je že se můžeš uškrtit vlastním oblečení, když si ho nesundáš. Poprvé je to bolest strašná, ale pak si vzykneš, věř. Mění se ti tělo, to je celý co ti mohu říct." těšce vydechl. ,,Fakt?" začala se mi třéskt ruka. Proč? Já nevím. ,,Pojď ke mě, pomazlíme se." Nabídl mi jeho objetí. ,,NE VI SE MAZLIT NEBUDETE!!!!" zařval Jackie z kuchyně. ,,Kašli na něj, zlato." Řekl Shawn a já ho objala. ,,Vím že teď bude těžká doba, jak pro tebe tak pro mne. Bojím se že tě zabijou. Hlavně Camila." Doopravdy vím co se děje, ale nevím jestli Shawn a Camila mezi sebou neměli spory. ,,Já vím, já se o tebe taky bojím. Nechci aby jsem o tebe přišla." Hlavou jsem mu jestli hlavou po hrudi, bylo vidět že se mu to líbí. ,,No tak já už asi půjdu." Řekl Shawn, dal mi pusu a odešel z pokoje. Chtěla jsem ho vyprovodit, ale on byl pryč..

-holka co jde offline

Brother's best friend✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat