shawn stole my heart

625 32 4
                                    

,,Vezmeš si mě?" Zeptal se Jack Dylana. Před namá všema. Byli jsme tam: Já, Shawn, Ethan, Matt, Hana, Nash, Cameron, Eva, Jack Gilinsky, Madison, Chris, Viky a Kačena.
Dylan se na mě podíval nejistotou. Já kývla na "ano" a usmála se.
,,Ano." Dylan a Jack se objali. Jsou sladcí.
Vi si myslíte že Dylan je gay jeden nebo tři dny, ale tak to není řekl mi že je gay nějak od 12 a teď je mu 23 let.

Já, Hana, Kačenice, Jack Johson, Viky a Eva. No fakt dobrý no.. pustily jsme si rádio a hrál tam Troye Sivan - Fools. Já s Kačeno jsme tu písničku žraly a taky jí zpívaly nebo krákaly? Nevím..
,,AND LIVING ROOMS!" Zakřičely jsme. JOHNSON jenom koukal. Koukal tak divně.
,,Tak už jste naplánovaly svatbu, holky?" Zeptal se Johnson. Ne nikdo si jí nenáplanoval.
Jack: ,,Takže...já a Dylan budeme jeden v černém saku a např. Já budu v béžovém nebo bílém?"

Jen aby jste byli všichni v obraze Dylan a Jack J. Spolu chodí. (NE DOOPRAVDY O MŮJ BOŽE)

,,No Jacku tobě by se spíš hodilo to černé sako, jsi totiž bledší než Dylan to znamená že ti sluší víc tmavější barvy." Mrkla jsem na Jacka ten jenom kývla že mám pravdu.
,,Já myslím že by družičky měly mít růžové nebo modré šaty a bílé boty." Všichni kývl na Hany návrh.
Eva: ,,A co napříkal fialové šaty?"
Já: ,,Ne spíš jak říkala Hana ty růžové a do toho by bylo bílé tílko a růžová sukně, bílé boty a na hlavě by jsme měly jak má Tyler Oakley..víte jak natáčel s 1D ty kitičky do toho."
Viky: ,,To se mi líbí."
Eva: ,,Mně se to taky líbí."
Hana: ,,Ta svatba bude bílá a růžová, ubrus bude bílí a budou tam růžové kytky." Všechno jsem zapisovala.
Jack jenom mrkl.. Takže Jack už nebude Johnson ale - Rasmussen.
Přišel Matt a sedl si na zem kde jsme všichni seděli. ,,Takže...když tak nějak už plánujete tu svatbu nechceš se rovnou vzít ze Shawnem?" Zeptal se mě Matt. Já jenom zvedla jedno obočí a neodpověděla. Shawn taky přišel a sedl se vedle mně. Dal mi ruku přes Rameno a pusu na tvář. Zase.
,,Miluju tě.," Řekl a skousl mi tvář. ,,Tak je máš měkký." Udivil se. ,,Jo kluci je to pravda!" Zakřičel Na Camerona a Ethana. Zasmála jsem se nad tím. Ha. Ha. Ha. Zvedla jsem se z koberce a šla k Shawnovi. ,,Shawne, musím ti něco ukázat. Je to důležitý. Je večer tak jsem mu to prostě musela ukázat. ,,A co to je?" Otočil se na mě Shawn. ,,Uvidíš."
Když jsme byli nahoře, tak jsme šli do mojeho pokoje. Bála jsem se o Shawnovu reaxi. Jeho reaxke by mohla být divná, otřesná, ponižující jak pro mne, tak pro Shawna. ,,Pamatuješ si to místo jak jsme tam chodili když jsme byli malý? Šla jsem tak.. bylo tam tohle.." podala jsem Shawnovi obrázek. ,,To není možný, tys to našla." Obejmul mě. Obrázek z našeho dětství. Jenom já a Shawn, dával mi tam pusu na tvář. Jak roztomilé. ,,Já tě fakt miluju." přitáhl si mně k sobě a dal mi pusu, opřela jsem se mu o nos. Shawn mi zajel na boky a další pusa. ,,Taak..a jako ty si myslíš že dostaneš pusu jen tak zadarmo?," Pošeptala jsem mu, kývl rameny do gesta "nevím"
,,Nevím, ale já si myslím že ano."
Z pusy mi přejel pomalu na krk, přejel mi před zadek. Ano přes zadek. Já dala ruce z jeho zad a posunula jsem mu jeho ruce na záda. Najednou do dveří skočil Dylan ,,Aha...promiňte."
Odstrčila jsem se od Shawna a chytla jsem se nočního stolku. ,,Nic se neděje.."
Shawn: ,,Já asi půjdu." Odešel z pokoje. Když jsem přišla do obýváku nikdo tam nebyl jenom já a Shawn. ,,Shawne, miluju tě." Řekla jsem a objala ho. ,,Já tebe taky, pak napíšu, ahoj." Dal pi pusu na čelo ,,Ahoj." A odešel..

••••••

Čauves koťaka, zdá se to jenom mě nebo tajten příběh je o ničem?
Ano..baví mě to psát a hodně, ale nějaká tragédie, například? 


Brother's best friend✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat