Kiss me?

943 46 1
                                    

Vyšla jsem do dveří a uviděla Dylana a Jacka Johnsona jak spolu hrají videohry. Ani nevím co to je, ale řekla bych asi.. Mafie nebo GTA...jak říkám (zpíš píšu:D) neznám hry, tak nemohu soudit. "Dylane, proč mě nenávidíš?" Řekl Jack, zastavil se u hry vzal si polštářek. "Já tě miluju." Odpověděl Dylan Jackovi, dívali se z očí do očí. "Ahoj." Divně jsem se usmála. Odjakživa mám úsměv tak nějak křví. "Ahoj." Našťavně se mě koukli jakoby chtěli říct "Vypadni, ty krávo." A já protočila očima a odešla. Šla sem nikam ani nevím kam. Vidím jenom trochu světla pouličních lamp. "Ahoj." Nikdo mi řekne za zády. Já se leknu a nadskočím si, otočím se a můji milovaní. Nash a Cameron. "Promiň nechtěli jsme tě vystrašit."
"Ah, to je dobrý.," řekla jsem a zadívala sem se na Nashe. "Nashi, je ti dobře?" Nash, neodpovídal. Jenom stál a koukal se do země. "Em..vezmeme ho domů?" Zeptal se Cameron. Já jenom kývla do gesta 'jo' a vzala mu jednu ruku a přehodila jsem si jí přes rameno. "A co jak jde život?" Zeptal se Cameron. Proboha mího ty jeho hnědé oči! Jsou tak hluboké. Topím se vnich. "Tobě taky nějak není dobře?" Zadíval se na mě Cameron a luskl mi před očima. "Ne, nic mi není." Podíval jsem se do země. "Jo dobře. Co u tebe?"
"Jo taky dobrý." Odpověděl Cam.
Stáli sme u Nashovích dveřích, otevřela Nashova mamka Elizabeth. "Dobrý večer paní Floyd." Řekli sme s Cameronem na jednou. "Ahoj. Co se mu stalo?" Otázala se Nashovama mamka.
Já: "Ani nevím. Stuhl."
p.Floyd: "Poďte dejte ho sedačku."
Cam a já jsme kývl do gesta 'ano' a šli sme. Položili Nashe na sedačku a já se podívala po peřině. Byla na křesla, tak jsem jí vzala a přikryla ho.
Já s Cameronem: "Nashledanou."
p.Floyd: "Tak ahoj a moc děkujeme."
Já: "Není zač." Mrkla jsem na ni.
S Cameron sme odešli.
Cameron: "Nejdeme k Dolanům?"
Já: "Jo proč ne? Dneska jim je 16, ne?"
Cameron: "Jo. A vlastě kdo je starší?"
Já: "Ethan. O 20 minut."
Cameron se jenom plácl po čele.
Já: "Tak počkej, já zaběhnu do Tesca (:DD) jim koupit dárek. Pak knim je to chvilka cesty."
Cameron: "Já půjdu s tebou."
Já: "Ok, no.."
Šli jsme do Tesca a tam jim koupili tričko s nápisem "Twins 4ever" díky bohu že tam bylo. Nevíc co bych jim koupila.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Došli sme knim. A Ethan otevřel.
Ethan: "Jé, ahoj. Pojďte dál."
Cameron&Já: "Ahoj."
A šli k Ethovi a Graysonovi. Byla tam Jackie (jejich sestra. doopravdy se jmenuje Cameron.), Aaron, Jack Gilinsky, Carter, Issa (Twainz:33), Shawn.. a takový další lidi.. dali sme si dorta a předali dárky: "Tak hodně štěstí Ethane a Graysone." *dávaní pusu na tvář* podívali se do toho a uviděli můj "krásný" dárek pro ně. Ethan se na mě usmál a oblíkl si triko. Bylo modré a tam černý nápis "Twins 4ever" a šipka toho druhého. (Vím že jsem to s tím nápisem psalaxdd) líbilo se jim. Grayson: "Aspoň se nás už nikdo nebude ptát jestli jsme dvojčata!" Ethan: "Co jsme?"
Ethan&Grayson: "Dvojčata!!"
Vypukl smích.
"CATHA!" Zakřičel Aaron na Cartra.
"PŘESTAŇ MĚ SAKRA LOCHTAT!!!"
Zase vypukl smích.
Grayson: "Zahrajeme si něco."
Ethan: "A co?"
Grayson: "Flašku!"
Jack: "Dobrý nápad!"
Jackie: "Dělás si srandu???!?!?"
Já: "Souhlasím s Jackie."
Cameron: "No jo no holky. Bojí se že budou mít "fanty"."
Jackie: "My se ale nebojí ničeho!"
Jackie nastavila pěst, já mojí pěstí jsem bouchla její pěst.
Ethan vytáhl flašku vody, vypil jí a dal jí na stůl.
Ethan: "Tak kdo bude točit první?"
Jackie: "Já!"
Jackie zatočila a zastavilo se to na Aaronovi. Jackie: "Takže.... běž a dej Cameronovi facku."
Aaron: "Velkou?"
Jackie: "Takovou normál."
Aaron šel a dal Camovi facku.
Takhle nějak to šlo dál.
Než Ethan zatočil a zastavilo se to na Shawnovi.
Ethan: "Takže Shawne, náš milí Shawníku.. dej pusu Janě." (Tvl..co mě to napadlo:DD)
Shawn: "Jakou?"
Ethan: "Líbací."
Shawn: "Děláš si srandu?"
Ethan: "Dělej nebo další fant. Už máš jenom triko a kalhoty."
Já zavřela oči a Shawn mě začal pomalu líbat. "Uff..dobrý." řekl Shawn. Já: "Hele, já asi půjdu. Jenom Dylan neměl večeři."
Ethan: "Ok."
Shawn: "Já taky."
Já a Shawn jsme si vzali bundu a boty. Ethan otevřel dveře. A obejmul mě. Já: "Tak ahoj."
Ethan: "Ahoj."
Shawn: "Čau."
A odešli sme.

×

Shawn: "Tu pusu si budeme muset zopakovat." Usmál se.
Já: "Jo to jo." Kousla jsem si ret.
Shawn: "A co třeba hned teď?"
Já: "Jo, klidně."
Shawn se začal přibližovat a najedno pusa. Wow. Líbá hezky.

♡♡♡♡♡♡

Shawn: "Tak ahoj. Nepůjdeš semnou zítra já nevím ven?"
Já: "Jako rande?"
Shawn: "Jestli chceš tomu tak říkat. Jo já už půjdu."
Já: "Okej, tak ahoj."
Shawn mě viděl jak chvilku ještě stojím u dveřích. Rozhběhl se a dal mi další pusu. Další krásnou...úžasnou pusu. Shawn: "Tak dobrou noc."
Já: "Tobě taky." A odešel. Otevřela sem si, Dylan a Jack spali. Jack Dylanovi na rameni. Já je přikryla a šla spát.

♡♡♡♡

Dnes 16.12 mají Ethan a Grayson narozeniny. Je jim 16.:)) tak co myslíte bude mít Jana se Shawnem vztah? A líbily by se Vám? Snad ano.:)♡

xxJana♡

Brother's best friend✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat