Zbudila jsem se do bílého prostoru. Nikde jsem neviděla ani Dylana, Shawna, Lydia ani Camerona. Trčele ze mne několik hadiček. Usoudila jsem že sem v nemocnici, ale nevím jak dlouho.
Rychle přišli doktoři. ,,Ona se zbudila!" Vykřikla dotkor. ,,Dobrý.. den." Řekla jsem potichu. ,,Kde jsem? Kde je moje rodina?" Zeptala jsem se toho pána který mi kontroloval teploto. Nebyl to normální teploměr, byl to takový co se dáva na čelo. ,,V nemocnici zlato, a tvoje rodina je doma za chvilku jim zavoláme, neboj." řekla sestra. ,,Proč sem tady?" Optala jsem se.Dotkor: ,,Byla si v komatu."
Jana: ,,V komatu?.. jak dlouho?"
Dotkor: ,,Šest měsíců."
Začala jsem si uvědomovat že před šesti měsícema jsme se s Shawnem poznali. Mohl to být jenom sen.Seděla jsem tak s otevřenou pusou. Sestra zavolala rodičům prej už jedou. Dylan. Je vlastě on můj bratr? Co když to byl fakt jenom sen? Ugh.. otevřely se dveře a tam stála mamka, otec a Dylan nikde... možná je v práci, možná ve škole. ,,Ahoj zlato.." přišla ke mně mamka a dala mi pusu na čelo. ,,Ahoj." Taťka uděl to samé.
Jana: ,,Ahoj., Mami co se děje doma a v ulici? Nepřistěhoval se někdo?"
Mamka: ,,Proč myslíš? Ano přistěhoval rodina Rasmussenovích jsou z Austrálie." Rasmussen? DYLAN RASMUSSEN, sakra můj bratr??
Takže to byl sen.--------
Zabalila jsem si věci a odjeli jsme. Samosřejmě rodiče tam něco platili, nevím co.
______
Ahoj nugetky, takže tohle je poslední kapitola, ale nebojte dám si 4. Týdny pauzu (jeden měsíc) a začnu psát druhý díl. Samosřejmě to dám na stránku (:D) aby jste věděli. A ti co nesledují naší stránku Shawn Mendes Cz\Sk dám Vám přesný odkaz do komentářu :3. Už tady máme neuvěřitelných 3,97, 253 votes a 72 komentářů. Jestli chcete číst ještě něco ode mne tak se kouknite na můj profil, tam mám příběh Twitter (Vadak FF) :33333333333333333333 takže všem moc děkuju! <3 a ahoooj :-( :)
ČTEŠ
Brother's best friend✔
Fanfiction#18 ve Werewolf ❤ - 21.11.2016 10K - 8.11.2016 - DĚKUJU 500 - 14.11.2016 - ❤ #2 - 30.12.2016 😍😭 1K ⭐ - 8.6.2017 😍🌺😭 20K - 24.6.2017 - DĚKUJU MOC 😭😭❤ Upozornění: Hrozně moc chyb!