-Messenge to Shawn
Me: ahoj O:)
Shawn: hoj
Me: jak je?
jsem hodně trapná? :DShawn: jsi no...
me: špatná nálada co?
Shawn: hm..
Me: jéjé
Shawn: prosím můžeš mi poslat fotku Jacka?
me: co:D
Shawn: :DD otevři mi!:D
me: jo:*D
odešla jsem z pokoje a šup ke dveřím.
,,Ahoj. Pojď do auta, Hana už rodí. Nebo spíš je v nemocnici."
řekl Shawn a já kývla na souhlas. Nasedla jsem na zadní sedadlo. Na řidičovo sedadle byl Cameron a vedle mne Lydia a Nash. Dylan a Jack jsou už tam, to mi bylo řečeno. ,,Ahoj." řekla jsem.
,,Čau." ,,Ahoj." či ,,Čus." bylo slyšet. Bylo tam trapné ticho. Bylo slyšet jenom kapaní kapek na okno. Bum, bum, bum. Takhle jsem si vzpomněla na sebe Kačenu a Viky. Holky co běhaly sem a tam. Koukaly na Harryho Pottera když pršelo. Ale teď je všechno jinak. Auto zastavilo. Já vylezla a šla ke dveřím nemocnice. Na Informacích sme se zeptali kde je, jak jí je atd.. tedy pokoj 149. Šli jsme k pokoji 149 a já měla přístup na porodní sál. Nejsme přesně rodina, nebo jsme ale vzdálená.,,Hano, dýchej." říkali doktor a Matthew. Šlo to slyšet až na chodbu. Hana prej teprve začala.
,,Ahoj." šeptla jsem a vešla na sál. Byl tam jenom Matthew.
,,Ahoj." šeptl ,,Dobrý den." Šeptli dotkorky. Hana celou dobu jen tlačila. Byla sem na druhé straně od Matta a držela Haně ruku. Nejlepší vždy je když Mattovi nadávala "Co jí to udělal?" nebo "Že ho nesnáší". A nejhorší bylo když mě chytla za vlasy a tahala mě. Díky bohu že doktor za patnáct minut řekl: ,,Vidím hlavičku." Mattovi bylo do breku. ,,Hano dělej ty do dáš ještě tři zatlačení a to mimčo je venku." Sklonila jsem se kní. Jak jsem řekla za tři zaklačení je venku! ,,Je to holčička!" Řekl šťasně dotkor ,,Pane Espinosa nechtěl bys te ustřihnout šňůru?" Matt kývl na souhlas a šel. Já se na Hanu usmála a ona na mne. ,,Tak gratuluju!" řekla jsem šťasným hlasem. Sestry jí vzali a omyli.
Dotkor: ,,Tak jaké bude jméno?"
Matthew: ,,Hazel."
Hana si vzala teď malou Hazel do ruku. Vypadala střašně šťasná, ale přitom tak unavená.. když jsem šla na chodbu bylo 3:34 a spal tam Shawn, Cameron, Nash i Lydia. ,,Lidi!" Řekla jsem trošku hlasitějšim hlasem. Oni se zbudili.
Jana: ,,Je to holka, váží 2,32, měří 49cm. A jmenuje se Hazel Espinosa. A teď si du dát kafe."
/*/*/
Přišla jsem s horkým nápojem nazívaný čokoláda. Nemám ráda kávu. Wow dneska to začalo zprávama a nakonec tulením v autě.
^×^×^
Ahoj nugetky:3
ČTEŠ
Brother's best friend✔
Fanfic#18 ve Werewolf ❤ - 21.11.2016 10K - 8.11.2016 - DĚKUJU 500 - 14.11.2016 - ❤ #2 - 30.12.2016 😍😭 1K ⭐ - 8.6.2017 😍🌺😭 20K - 24.6.2017 - DĚKUJU MOC 😭😭❤ Upozornění: Hrozně moc chyb!