Familia Violetta!

801 27 0
                                    

Bu yazıyı yazmak içimden geldi.Bunu belirteyim.Aslında dün yayınlayacaktım yazdım da ama internette problem çıktı.Üzgünüm.

Violetta'ya nasıl başladın derseniz,en yakın arkadaşım izliyordu.Sonra bir başka arkadaşım da izlemeye başlayınca dizi hakkında konuşmaya başladılar.Bende dinliyordum.Anlattıkları hoşuma gitmişti ama diziyi hiç görmemiş ve duymamıştım.

Neyse bir gün televizyon izleyeyim dedim.Kanallarda genellikle yemek programları,diziler falan oluyo.O yüzden bende Disney Channel'ı açtım.Violetta vardı.Ama ben onun Violetta olduğunu anlamadım ilk önce,çünkü dizilerin isimleri yazmıyor.Sonra Martina'ya 'Violetta...' diye seslenince bende anladım.Hem arkadaşlarımdan da öğrenmişliğim vardı.Neyse günlerini saatlerini öğrendim ve izlemeye başladım.Gittikçe fanı oldum ve ilk sezonda bana en samimi gelen kişi Francesca ve Camila'ydı açıkçası.Brodway için ettikleri kavgalar daha dün gibi aklımda.Çok sevimliydi.

Eee,erkeklerden de favorim Leon ve Federico.Hala daha öyle.İkisinin dostluğuna bitiyorum.

Eee,neden Violetta olmadığını sorarsanız da yalan söylüyordu ve Leon'u geçiştiriyor gibi hissediyordum.Ama dikkat Martina'yı seviyorum,hemde çok.Sadece Violetta pek yakın gelmemişti.Tabi 2. Ve 3. sezonlar haricinde.2.sezonda favorim Leon,Camila,Violetta,Diego idi.Diego ve cool'luğu der susarım ^^

Violetta ile ilgili bir kaç anım var.Bir keresinde Violetta'yı kaçırmamak için annemi misafirlikten kaldırmıştım ve yetişmiştim ucu ucuna.Annem Violetta'ya olan fanlığımı bildiği için biraz :) hoş karşılamıştı.Sağolsun <3

Bir diğeride Violetta 2'nin sezon finali'ydi.Hep birlikte 'Esto no puedo terminar' şarkısını söylüyorlardı.Bende onlarla söylüyor,dans ediyordum.Şarkının sonunda dizimi sehpaya vuruşumda ki acı aklımda.

Dans demişken buna Violetta 3'de dahil olmak üzere tüm sezonlardaki şarkıları ezbere biliyorum,danslarıyla birlikte.Evde dans çalışıyorum.Bu yüzden kilo almıyorum,kilo veriyorum.

Uzun lafın kısası Violetta'yı,ekibi çok seviyorum.Gerçekten.Ve nokta konulmuş olması beni deli ediyor.O noktanın yanına iki nokta daha koysak? ...Devam etsek???

Tek umudum sinema filmi ve sosyal medya hesapları.Tabi saat başı kontrol ettiğim için :)

Cande'nin saçları ve tarzı,Tini'nin duruşu ve saçları,Jorge'nin esprik halleri ve tatlığı ah tabi birde gamzeleri,Diego ve Clara'nın aşkı,Ruggero'nun havalı bir çocuk oluşu,Mechi'nin diş telleri <3

Violetta y su equipo, pero nosotros nunca, nunca olvidar.Hasta el final, siempre, siempre V-lover.Gracias familia Violetta.Gracias 💗💗💗

Te amo mucho.

-BEBEK-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin