Pat diye final yapmak istemezdim ama aklıma yeni bir kurgu geldi ve onu sunmayı düşünüyorum.Arada ek bölüm yayınlarım.Neyse,final size layık olmuştur umarım.
Sizi seviyorum canlarım❤️
6.5 Yıl Sonra...
Büyük bir kahkaha atarak Mia'yı kucakladım.Babasıyla birlikte yerleri süpürüyorlardı ve beni acayip güldürüyorlardı.Bu yerde sürünme işini sevgili kocam Jorge Mia'ya aşılamış,bağımlısı olmasını sağlamıştı.Her işten geldiğinde Mia ile birlikte oyun oynuyorlar.Mesela Mia Jorge'nin sırtına biniyor ve evi bir kaç kez turluyorlar.Ya da saklambaç,körebe,ebeleme gibi oyunlar oynuyorlar.
Tabi sadece oyun oynamıyorlar.Video çekiyorlar,maç izliyorlar ve birlikte sabah sporu yapıyorlar.Jorge Mia'ya gözü gibi bakıyor ve onu sakınıyor.
Hele Diego Mia ile oyun oynamaya kalkışsın Jorge köpürüyor.Çok kıskanıyor kızını.Yaşatabileceği en mükemmel hayatı yaşatıyor.Haftasonları çalışmadığından daha fazla zaman geçiriyorlar.Tabi,beni de unutmuyorlar.
Mia okula gitmediğinden tüm gün benimle.Birlikte markete gidiyoruz,alışverişe gidiyoruz,Jorge'nin ofisine gidiyoruz,aile ziyaretleri yapıyoruz...
Babam ve kayınbabam Mia'yı çok seviyor ve sürekli onu mıncırmaya çalışıyorlar.Çünkü Mia çok tatlı,zeki ve güzel bir kız çocuğu.Nazikte.Hafif dalgalı ve gür saçları aynı babası.Herkesin neredeyse taptığı Jorge'ninki gibi yeşil gözleri ve gamzesi var.Babasıyla yan yana geldiklerinde aralarında kan bağı olduğu o kadar belli oluyor ki.
"Sevgilim,biz yatıyoruz.Gel babacığım." dedi Jorge ve kucağında Mia yukarı çıktı.
Birde bu konu var tabi.Jorge Cuma günleri aramıza hep Mia'yı alır ve üçümüz birlikte uyuruz.O kadar huzurlu bir uyku çekiyorum ki Cuma geceleri,anlatamam.
Sevdiğim bey ve kızım...
"Geliyorum hayatım." dedim ve yatak odamıza doğru yol aldım.
Odaya girdiğimde Jorge ile Mia'nın yatmış olduklarını gördüm.Gülümseyerek yanlarına gittim ve ikisinide kucakladım.Onlarda karşılık verdiler ve gülerek beni yatağa çektiler.
Kahkahalarla birbirimize sarılıyor,huzurlu dakikalar geçiriyorduk.Küçüklük hayalim gerçekleşiyordu.
"Anne.Baba.Ben sizi..." Kollarını iki yana kocaman açarak " bu kadar seviyorum.İyiki varsınız." dedi kızım Mia.
Jorge gamzeli gamzeli gülüyor ve Mia'ya 'Bende seni çok seviyorum kızım.Hemde tahmin edemeyeceğin kadar.' diyordu.
Bana ise onları izleyip gülümsemek kalıyordu.Ancak dizi izler gibi sabaha kadar da izleyemezdim.Çok uykum gelmişti.
"Mia! Jorge! Hadi bakalım yatıyoruz.Yeter bu kadar seviştiğiniz!"
sevişmek : İki kişinin karşılıklı olarak birbirini çok sevme durumu.(Diğer anlamıyla kullanmadım burada.)
"Kıskandın mı canım karım?"
"Hiçte bile." Dudak büzdüm.
Jorge fısıltıyla 'Mia' dedi ve birden üstüme atladılar.Yine kahkahalara boğulmuştuk.Canım ailem yahu!
Kahkahalar kesildiğinde Jorge belimi sıkarak beni öpmeye başladı.Bende ona karşılık veriyordum.Göz ucuyla da Mia'ya bakıyordum.Elleriyle gözlerini kapatmıştı ve ağzı 'O' şeklindeydi.Çok tatlıydı.
Jorge dudaklarımızı ayırdığında kulağıma fısıldadı."Ellerime verdiğin bebeği birlikte büyüttüğümüz için,bu kadar güzel olduğun için,kalbin temiz olduğu için,dünyanın durmasını sağladığın için,gökkuşağının 8.rengini bana tanıttığın,dünyanın 8.harikasının ne olduğunu bana öğrettiğin için sana aşığım.Tutukluyum sende.Ne olursa olsun beni bırakma Martina'm.Şahsen benim seni bırakmaya hiç niyetim yok."
Sabah...
Sabah gözlerimi Jorge'nin göğsünde açtım.Kocamın yanağını öptükten sonra sol tarafa kıvrılıp uyumuş olan Mia'yı farkettim.Gece benim ve Jorge'nin yan yana uyuması için kendisini sol tarafa atmıştı demek.Düşünceli kızım benim,aynı ben.(Övündü.)
Yavaşça yataktan kalktım ve Mia'yı yine yavaşça Jorge'nin göğsüne yatırdım.Jorge hemen kızını kollarıyla sımsıkı sardı ve birlikte uyumaya devam ettiler.
Ben hemen telefonumu alıp birkaç kare poz yakaladım ve çektim.Bu resim şüphesiz harikaydı.
***
Kahvaltı hazırlığım bitince yukarı çıkıp ayrılmaz ikiliyi uyandırdım.Daha doğrusu uyandırmaya çalıştım çünkü ikisininde kalkmaya niyeti yoktu."Uykucular,hey!Kahvaltı hazır ve derhal aşağı inmelisiniz."
Fazla mı sert oldu?
"Aşklarım hadi kalkın."
Fazla itici?
"Sevgili kocam ve canım kızım kalkar mısınız?"
Kibar?
Tiz bir çığlık atarak onları sıçrattım.Kıyamam,çok korkmuşlardı.
"Hayatım o çığlık senden mi geldi?" diye sordu sevgilim mahmur mahmur.
"Evet.Neyse hadi kalkın bakalım,kahvaltı vakti!" diye çığırırak aşağı indim.Yaklaşık 10 dakika içinde aşağı indiler ve kahvaltıya başladık.
Derin derin iç çekerek huzuru tekrar tekrar tattım.
Tanrıya şükrettim.Bana Jorge ve Mia'yı verdiği için.
Şükrettim canlarımı verdiği için.
Başımı sol tarafa çevirdiğimde selfie çekinen Jorge&Mia ikilisini gördüm.Değişik yüz şekilleriyle fotoğrafı renklendiriyorlardı.
Benim onlara baktığımı farkettiklerinde benide çağırdılar ve bu sefer aile selfiesi çekmiş olduk.
Onlar fotoğraflara bakarken bende düşünüyordum.
"Jorge ve Mia hem canım,hem içi."
----------
Beni öldürmeyin,kitabı bitirdim diye!
İnanın bende istemezdim ama ancak bu şekilde bağlayabilirdim gidişatı.Ek bölüm gelecek merak etmeyin.
Haydi,hoşçakalın!
Görüşürüz BEBEK ailesi.Sizi çok çok çokk seviyorum <3
-foreverrjortinii
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-BEBEK-
Romance"Sevgilim? Ruggero! Affet beni." "Çoğu şeyi hatırlamıyorum." "Oh ne ala! Peki hatırladığınız bir şey var mı prenses hazretleri!" "Bir çift yeşil göz."