Aslında dün paylaşacaktım fakat işim çıktı.Üzgünüm.
(Yeni bölüm bugün gelecek)
Bugün günlerden Jorge.Blanco.Guerena.Bugün 19 Aralık 2015.Jorge'miz 24 yaşına giriyor.Zaman ne çabuk geçiyor yahu! Geçen aylarda konserdeydiler,ondan önceki ay dizide.Şimdi filmde.
Okumayacağını bilsemde duygularımı yazıyorum canımın en içi.Keşke okusan.Okusan da anlamasan.Sahi okusanda anlamassın ki? Neyse biraz senden bahsedelim.
Violetta ilk başladığında ki Jorge ile şimdiki Jorge arasında çok fark var bence.Özellikle fiziksel bir görünüş.Saçları,mimikleri ve hepimizin dilinde taht kuran,tabiri caizse belediye çukuru gamzeleri...Her şeyi ile her şeyim.Kesinlikle.Hele son videosundaki göz kırpışı ? Jorge Blanco'yu Jorge Blanco yapan en önemli özellikler ; rahat,eğlenceli,yakışıklı (gerçi yakışıklı falan değil.Onun yüzüne edebileceğim iltifat bulamadığım için kullandım bu kelimeyi.) ve Stephie'nin nişanlısı.İşte beni kıran tek şey bu.Tini ile sevgili olsalar, doğum günlerini birlikte kutsalar...Fakat maalesef.Ama ben inanıyorum,Jortini olacak.Neyse, bu bir doğum günü mesajı ve ben sadece Jorge hakkında konuşmalıydım.
Toparlayacak olursam Jorge her şeyi ile benim her şeyim.(Tabiki bu her şeyin içinde Jortini var.Jortephie yok.)
Jorgista'ların için iyiki doğmuşsun Jorge Blanco.Feliz Cumple!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-BEBEK-
Romance"Sevgilim? Ruggero! Affet beni." "Çoğu şeyi hatırlamıyorum." "Oh ne ala! Peki hatırladığınız bir şey var mı prenses hazretleri!" "Bir çift yeşil göz."