-BEBEK 12.BÖLÜM-

656 35 6
                                    

Jorge
Herkes koltuklara dağılmıştı,beraber sohbet ediyordu.Beklediğim gibi gergin,sorgucu,negatif bir ortam olmadı.Aksine olumlu bir ortam mevcuttu.

Cande ve Ruggero'nun geldiklerinden beri el ele tutuşuyor olmaları normal mi? Cande elini çekmeye çalışıyor ama Ruggero beyler bırakmıyor.

Martina ile sevgiliyken de böyleler miydi acaba?

"Ee Jorge,ilişkiniz nasıl gidiyor?" diye bir soru attı bana Mechi.En samimi bulduğum kişiydi kendisi.

"Harika gidiyor.Birbirimize güveniyoruz,saygılıyız,aşığız vesaire...Yetmez mi?" diye cevap verdim.

'İstediğim cevap' mesajı altında başını salladı."Ooo,yeter yeter." dedi.Daha sonra da boğazını temizleyip ekledi."Sana bir soru soracağım ve başka soru sormayacağım.Buna cevap vermen yeterli.Çünkü ben arkadaşımın mutluluğu taraftarıyım."

"Hım,sor bakalım." dedim.Ne soracağını merak etmiştim.

"Arkadaşımı aldatmazsın değil mi?" dedi sesine endişesini yansıtarak.

İşte! Her şeyi yapardım ama bunu asla.Asla yapmazdım.Aldatmazdım sevgilimi.

Gerçi ben genel olarak kimseyi aldatmam.Kişiliğime aykırı.

"Bana her şeyi de ama bunu deme.Çünkü ben Martina'yı asla aldatmam.Onunda beni aldatmayacağına adım gibi eminim."dediğimde Ruggero atladı.

"Bence o kadar emin olma.Gün gelir seni de aldatır."

Bu da ne demekti şimdi? Hemen cevaplayayım,kendileri aldatıldıkları için bana da gıcık olduğu için (en çok da Martina ile yattığımız için bana gıcık) aynısını benimde yaşamamı istiyor ama öyle bir şey olmayacak.

Tamam ufak tefek kavgalar elbette olacak.Ya da büyük kavgalar.Ama sonucu aldatma olmayacak,olursa zaten biz hiç olmamışız demektir.Ee dolayısıyla Martina ve Ruggero diye bir aşkta yokmuş.

"Bizim aşkımız gerçek.Gerçekten Jorge ve Martina aşkı var.Dolayısıyla birbirimizi aldatmayız.Mesela ben Martina'nın beni aldatmayacağını biliyorum.Neden? Çünkü gözlerindeki aşkı görüyorum.Elimi tuttuğunda vücudunda oluşan elektriği hissediyorum.Beni öptüğünde yüzünü kaplayan gülücüğe dünyaları değişmeyeceğimi biliyorum.Bana sarılmasını...Kokusunu...Saçlarını... Ben onun gibisini bulamam.Kimse bulamaz.O tek ve..."

Martina'ya dönerek gülümsedim.Aşkım ise gözlerini ovuşturuyordu,gözleri dolduğu için. " Benim."

***

"Ne güzel konuştun sen öyle? Bizim aşkımız gerçekten varmış,aldatmazmışız.Yerim seni gamzelim." dedi hayatım.

"Seni etkileyebildiysem ne mutlu bana." dediğimde bana sarıldı.En nadir çilek kokularındandı kokusu.Benim çileğim,benim.

"Aşkım?"

"Efendim hayatım?"

Koltuk altıma başını gömdü ve elleri ile ellerim belinde buluştu."Biz evlenir miyiz sence?"

Gülümsedim en içten şekilde.Doğal olarak gamzelerim çıkmıştı ve Martina tam gamzemin üstünden öptü."Sen hep beni gamzemden öp olur mu?"

"Olur.Ne güzel işte,sürekli gamzende kaybolurum erkeğim." dediğinde alnına bir öpücük kondurdum.Cidden kısa sürede büyük yol katetmiştik ve bu şekilde düşünmesi beni havalandırmıştı.'erkeğim.' Bana göre anlam yüklüydü.Sahiplik anlamı,birlik beraberlik anlamı...

"Seni seviyorum Martina'm.Seni çok seviyorum.Sen benim 'iyiki' lerimsin.Sen benimsin.Benim kadınımsın." Dedim tutku dolu bir biçimde.

Cidden Martina'ya ölüp bitiyordum ve hala Tanrı'ya minnettardım.

"Biz ilerledik mi ne? Erkeğim,kadınım falan?" dedi herşeyim.

"Hayır,biz boyut atladık sevgilim.Bizimle birlikte aşkımız da boyut atladı ve şu an çok çok büyük."

***
Sonunda Martina'nın annesiyle tanışabilmiştim.Gerçekten çok tatlı,çok samimi,çok güzel bir kadındı.Martina ile tıpa tıp aynılardı diyebilirim.

Ben ilk görüşte çok sevmiştim Martina'nın annesini ve bu duygularım karşılıksız kalmamıştı.İlk dakikadan iki gol atmıştım karşı kaleye.Bir buket çiçek,bir adet pasta ve bir tutam tatlı dille olay çözülmüştü.Sonrası da 'ilişki nasıl gidiyor?' 'mutlu musunuz?' soruları...Klasik.

***
Tam bir gün sonra ise annemler tatilden döndü.Geldikleri ilk gün yerleştiler,yemek yediler,duş aldılar derken boş geçti.Üçü de yorgundu ve erkenden uyudular.Ben de gece Martina ile mesajlaştım.

Ertesi gün Martina ve annesi öğle yemeğine bize geldiler.Hem sohbet olur tanışırız diye yemek bahanesiyle.

Adlarını,telefon numaralarını,evlerini,sosyal medya hesaplarını öğrendikten sonra tekrar klasik sorular sorular soruldu.İş güç,çocukların durumu ne olacak vs.

Ama olsundu yinede güzel bir gündü.Yeni ailemle geçirdiğim ilk en güzel gündü.

-foreverrjortinii

-BEBEK-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin