Ee karneler nasıl bakalım?
Benim takdir :)Martina
Hamile olabilir miydim? Bu bir ihtimaldi fakat gerçekleşmesi büyük olan bir ihtimaldi.İşte ben tam da bundan korkuyordum.Bu yaşta,evlenmeden çocuk sahibi olmak.Sonra çocuk var diye evlenmek.Hatta karın şişecek ve belli olmasın diye bir iki haftada evlenmek.Tanrım! Ben nasıl çıkacağım bu işin içinden.En iyisi doktora gitmek olacak."Olabilir miyim sence? Bence değilimdir,olmayayım yani.Böylesi daha iyi olacak." dedim.Jorge ise tepkisizdi.
Hamile olsam ne tepki verirdi,olmasam ne tepki verirdi? Bunları öğrenmeliydim ki ona göre davranayım.Aksi takdirde Jorge'yi üzerim ki bu isteyeceğim en son şey. "Peki sen istiyor musun? Olayım mı yoksa..." dediğimde Jorge kolumu tutup beni koltuğa oturttu.
"Öncelikle bir oturalım.Yoksa yavrumuz yorulur,dimi oğluşum?"
Eyvah,sanırım Jorge bu durumu şimdiden kabullendi."Olasılıklara gelince...Bence hamilesin.Yani kusman,midenin bulanması bunlar hamilelik belirtisi.Birde şey var..."
"Ne var?" diye sordum.Başka hangi belirtiler olabilirdi? "Şey,sormam özele girmeyecekse sorayım?"
Gülümsedim."Benim senden özelim mi var? Özelim mi kaldı?" Gülümsedi.Gamzeli.
"Regl oldun mu? Olmadıysan kesin hamilesin diyeceğimde."
Bir düşüneyim,şimdi aylardan Eylül ve bugün ayı 3'ü.Benim 4'ünde olmam lazım.Yani yarını beklemeliyim.
"Yarın olmam gerekiyor.Eğer olmazsam..." derken boynumu büküp suratımı astım.Canım sıkılmıştı konuya.
Sakın yanlış anlamayın,Jorge'den çocuk istemiyor değilim ama evlenince.Şu an daha evlenmedik,genciz ve ben daha annemle Jorge'yi tanıştırmadım.Birde bunların üstüne bebeği kaldıramam.
"Hamilesin demektir.De neden suratını astın? Bebek istemiyor musun?" derken onunda yüzü düşmüştü.Of,Jorge'yi de üzmüştüm.
"Hayır istememek değil.Hatta erkek istiyorum senin gibi.Ama şu an değil.Daha annemle tanışmadın,genciz,evlenmedik,benim klinliğim var.Çok aksattım zaten,orayı toparlamam lazım.O yüzden şu an bebek düşünecek halim yok.Peki sen? Senin fikrin ne bu konuda?"
Derin bir iç çekti ve beni kucağına oturttu."Açık sözlü olmam gerekirse ben çocuk istiyorum.Senden,benden bir parça olsun.Sevelim,koklayalım,vakit geçirelim.Ama şimdi seni de dinledim.Sende haklısın,tabuların var.Prensiplerin,kariyerin,annen var.Şunu da baştan söyleyeyim eğer bir bebeğimiz varsa ben senin her daim yanındayım.Maddi ve manevi her yönden senin arkanda olacağım.Seni üzmeyeceğim.Hem arkadaşların da var.Var öyle değil mi?" Başımı aşağı yukarı salladım."Sahi beni ne zaman tanıştıracaksın onlarla?Artık eniştelerini tanısınlar öyle değil mi?"
@@@
"Doktora gelmemiz gerekli miydi?Hadi geri gidelim." diye yalvardım Jorge'ye.
Yok neymiş ben anlamazmışım,doktor söylemeden inanmazmış da...Palavra.Palavra.Palavra.
"Sevgilim,az sabret.İçerideki kadın çıkınca biz gireceğiz."
Başımı Jorge'nin omzuna koydum.Bir iki dakika sonra içerideki kadın elinde ultrason sonucuyla güle oynaya odadan çıktı.Karnı bayağı büyümüştü ve çok tatlı duruyordu.
"Martina Stoessel!" Adım okununca hemen doktorun odasına girdik.Ben önde,Jorge arkamda.
@@@
Jorge'nin elime tutuşturduğu havlu selpakla karnımdaki jeli sildim.Şimdi doktor hanım sonucu belirtecekti.Evet,doktorum hanımdı.Acaba kim hanım olarak ayarlamıştı?
"Buyrun lütfen,şöyle oturun." dedi Doktor hanım.Ben doktor masasının sağ tarafındaki koltuğa oturdum.Jorge ise sol tarafındaki koltuğa oturdu.Yerleştikten sonra pür dikkat kesildik,doktoru dinlemeye başladık.
"Size ters muayene yaptım ama farketmez.Şimdi sormam gereken sorular var.Hazır mısınız Martina hanım?"
"Tabi lütfen sorun." dediğim an Jorge'de beni başıyla onayladı.
"Şikayetleriniz neler? Yani mide bulantısı mı,baş ağrısı mı?"
"Iı,dün sabah midem bulandı ve yediklerimi çıkardım.Onun dışında akşama doğru sırtımda ve belimde ağrılar vardı.Bizde şüphelenip gelmeye karar verdik." diye cevap verdim doktoruma.Başını sallayıp Jorge'ye döndü.
"Peki siz eşinize baktığınızda nasıl görünüyordu? Solgun,enerjik vesaire."
'Eş' kelimesini duyunca Jorge bana bakıp ilk önce tek kaşını kaldırdı daha sonra göz kırptı.
"Baktığımda yüzü bembeyazdı ve solgundu.Tüm gün boyunca esnedi,yorgun olduğu belliydi."
Doktor şaşırmış bir ifade takınarak " Garip.Anlattıklarınıza ve şikayetlerinize dayanarak hamile olmanız gerekiyor.Ancak ultrasonda hiç bir şey yok.Belki yenidir ve kendini göstermeyebilir.O yüzden siz 15 gün sonra tekrar gelin.Eğer hamile çıkarsanız ultrasonda,her 15 günde bir randevu koyacağım size.Şimdilik hoşçakalın.Kendinize iyi bakın."
'Sizde' derken doktorun odasından çıkmıştık.Odadan çıkarken Jorge boynumu öptü ve elimi tutup hastaneden çıkardı.Arabaya bindiğimizde hareket etmeden önce şu sözleri söyledi :
"Bence kesin hamilesin sevgilim.Hissediyorum.Haha." dedi ve kahkaha attı.
-foreverrjortinii
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-BEBEK-
Romance"Sevgilim? Ruggero! Affet beni." "Çoğu şeyi hatırlamıyorum." "Oh ne ala! Peki hatırladığınız bir şey var mı prenses hazretleri!" "Bir çift yeşil göz."