-BEBEK 11.BÖLÜM-

655 38 10
                                    

Çok beklettim üzgünüm.Aslında cumartesi yazacaktım ama Cem Belevi konseri için İZMİT'e gittim.Saat 22.30 civarı eve geldim,yorgundum.Pazar günüde dışarı çıktık ve yazmaya üşendim doğrusu*-* Mazur görün!

*Bölüm çok kısa oldu ama😔*

Martina Stoessel
Belimdeki eller gittikçe sıklaşınca,boynuma kondurulan öpücüklerin ardı arkası  kesilmeyince gözlerimi açtım.Şu bir hafta bitince nasıl birlikte uyuyacaktık acaba? Ailesi gelecekti çünkü.O zaman da böyle boynumu ele geçirebilecek miydi?

Belimdeki ellerin üstüne kendi ellerimi koydum.Bu hareketimle birlikte Jorge,beni kendine daha çok bastırdı.Tanrım! Ya bebeğimiz varsa? Ya ona bir şey olursa?

"Jorge,çek ellerini.Eğer bebeğimiz varsa zarar görebilir." diye uyardım Jorge'yi.

"Ne malum olup olmadığı? Belki de yok ve sırf bu yüzden senden uzak kalacağım.Olmaz." dedi.Nasıl bu kadar vurdumduymaz olabiliyordu? Daha dün bana "Sen hamilesin sevgilim,hissediyorum,haha." diyordu.Ne oldu,bir gecede ne değişti?

"O zaman ben lavaboya gidip geleyim.Belkide hamile değilimdir,o zaman beni kendine bastırırsın."

Tek kaşını kaldırıp beni altına aldı.Elini çenemden başlayarak göbeğime kadar yavaş yavaş indirdi.Naif bir şekilde okşadı.Okşarken gülümsüyordu da.

"Hızlı ol."

@@@

Tanrı herkese Martina Stoessel şansı versin.Hamile değilim,hamile değilim.Nereden mi anladım? Çünkü regl olmuşum.Ee hamileyken olamayacağıma göre...

"Bir-ta-nem!" Diye bağırarak ve seke seke aşağı indim.Jorge çoktan kahvaltıyı hazırlamıştı.Şimdi ise telefonla konuşuyordu.Ben yanına gittiğimde konuşmasını bitirdi.

"Kimdi?" diye sordum.Merak ediyordum kiminle konuştuğunu.

"Annemdi.Yarın geliyorlarmış da onu söylemek istedi.Birde..."

"Birde?"

"Annenle,arkadaşlarınla yani çevrenle tanışmak istiyorlarmış.Sana uyar mı?"

Annemle tanışabilirler ama Ruggero'dan ayrıldığımı anneme anlatırsam.
Arkadaşlarım da Jorge'yi görse durumu kabullense tamam.
Ruggero...

"Bana uyar ama ben önce gidip annemle konuşayım.Sonra oradan arkadaşlarımı toplarım,buraya geliriz.Sizde tanışmış olursunuz?"

"Bana da uyar o zaman.Şimdi kahvaltı edelim." Arkasını dönmüş masaya gidiyorken bir şey hatırlamış gibi bana döndü.

"Sen biraz önce bana bir şey söyleyecektin sanki?" dedi.

"Evet.Hamile olmadığımı söyleyecektim." dedim.

"Peki." dediğinde kolundan tuttum. "Üzüldün mü?" diye sordum.

"Kısmen.Sevindim çünkü ailelerimize durumu açıklayamazdık.Üzüldüm çünkü...Neyse.Hadi kahvaltıya!"

@@@

Biraz bekleyip zili çaldım.Sonunda kapı açıldığında karşımda Cande'yi gördüm.Hey,Cande?

"Martina,kaçak kız.Niye geldin?" Dedi alay edercesine.

"Of,Cande.Dalga geçme.Hem sizi özledim hemde anlatacağım bir konu var.İçeri geçsene." dedim.

İlk önce bana sarıldı ve öptü.Ardından elimi tutup salona getirdi.

"Annelerin bir tanesi,tatlıcığı,sevdiceği ne yapıyorsun? Nasılsın?" dedim.Yumuşatmalıydım.

"Şaşkınım.Peki sen nasılsın en değerli kız?"

"Ben uçuyorum da sen neden şaşkınsın?" dediğimde annem oturmamı söyledi.Cande de oturmuştu o sırada.

"Martina şey...Bana kızma olur mu? Yani söyleyeceklerimden ötürü?" dedi Cande.

"Neden kızayım ki? Ne söyleyeceksin?"

Cande,derin bir nefes alıp verdi."Ben Ruggero ile birlikteyim.Samu'dan ayrıldım,o da şehri terketti.Bana kızma!"

Ruggero ve Cande mi? Tanrım,bu işimi kolaylaştırdı.

Cande'nin beklemediğini yapıp ona sarıldım."Ay canım arkadaşım benim.Tebrik ederim,mutluluklar!"

"Ne?"

%%%

"Nasıl yani kızmadın mı?" dedi annem.

"Elbette kızmadım.Hem onu boşverde ben sana bir şey anlatacağım anne."

"Elbette kızım.Anlat bakalım."

Cande pür dikkat kesildi annem ile birlikte."Benim bir erkek arkadaşım var.Adı Jorge.Ailesi ile tanıştım çok tatlış insanlar.Benide çok sevdiler ve seninle tanışmak istiyorlar."

Cande " Oha,Jorge'nin ailesi ile tanıştın mı?" dedi.

"Nasıl yani sen biliyor muydun?" diye sordu annem.

Araya ben girdim."Evet biliyordu ama daha çok yeni zaten.Biraz bizde alışalım diye sana söylememiştim."

Annem onay verircesine dudağını büktü."Madem öyle,gelsinler tanışalım."

Çığlık atarak anneme sarıldım."Birtanesin sen! Annem."

Jorge

Martina gittikten bir saat sonra beni aramıştı.Annesinin onayladığını,tanışmak istediğini söylemişti.

Şimdi ise arkadaşlarını getirecekti buraya.5 tane arkadaşı varmış ama biri şehri terketmiş.Neden bilmiyorum.

Acaba beni severler mi? Ah,tabi severler Jorge.Sende! Alemsin oğlum ya.Benim gibi enişteyi daha nerede bulacaklar ki ?

Zil çalınca saçımı düzeltip kapıya gittim.Nefesimi verip kapıyı açtığımda 3 çift tanımadığım göz vardı.Birini tanıyordum ; Ruggero.İyide o niye geldi ki?

Derken Cande ile tutuşmuş olan ellerini gördüm.Nasıl yani? Cande ve Ruggero birlikte miydi? Peki ya Ruggero ve Tini?

"Hoşgeldiniz."

Hadi bakalım Jorge.Sorgu için son 3-2-1! KAYIT!

-foreverrjortinii

-BEBEK-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin