-Martina-
"Neredeydin sen? Dünden beri yoksun.Çok endişelendik.Nerede kaldın? Ne yaptın,hepsini bilmek istiyorum."
Endişeli sesi benim üzülmeme neden olmuştu.O benim için bir nevi yas tutsun,ben başkasının yatağını ısıtayım.Vicdansızım ben.
"Dün ben şey...Eee şey..." Ne diyeceğim ona şimdi? 'Seni aldatıyordum'mu? Yoksa 'Clara'ya gittim' mi demeliyim?
Eğer Clara'ya gittim dersem geçici bir süre idare ederim.Er geç ortaya çıkar.Ama gerçeği söylersem belki daha az kızar.Ah,kimi kandırıyorum ki çok kızacak.
"Ben dün Jorge'deydim.Evet evet Jorge'deydim ben.Hı hı,Jorge'de.Evet oradaydım." diyiverdim.
Ruggero kaşları çatık bir biçimde sordu. " Jorge kim?"
"Jorge mi ? Jorge. Yaa,Jorge.Şey...Liseden arkadaşım.Ya! Liseden." diyiverdim ikinci kez.Umarım ortaya çıkmazdı bu da.
"Jorge bir erkek öyle değil mi?" Sizin aranızda bir şeyler olmuş olabil-"
Hemde neler oldu bir bilsen.Ya da bilmesen daha iyi.Kesinlikle daha iyi.
Sana bunları yapmak istemezdim.Haketmiyorsun,yakışıklı çocuk.
"Hayır kesinlikle.Öyle bir şey olmadı.Hem biz çok iyi arkadaşızdır,şüphe etme."
Lütfen inan.Lütfen.Bilinç altının ayaklarına kapanırım ki inan.Nolur.
"Hımm.Pekala,inandım.Ama bir daha ortadan kaybolmak yok.Anlaştık mı güzelim?" dedi ve yanağımı okşadı.
"Anlaştık."
-Jorge-
"Anlamadım? Ne? " dedi Diego,kahkaha atarak.Çok hoşuna gitmişti anlaşılan."İnanmıyorum,sen bir kızla birlikte oldun.Sonra öpüştünüz.Randevuya çıkacaksınız.Tamam abicim siz çıkıyorsunuz."
"Bende öyle düşünmüştüm Die.Ama sevgilisi varmış."
"Ya bırak ya.Sevgilisi olsa randevu vermezdi,öpmezdi,birlikte olmazdı.Naz yapıyordur."
"Die! Sevgilisi var gerçekten diyorum.Çocuğun adını bile söyledi.Uyduracak değil ya?"
"Peki neymiş adı?"
"Kimin?"
"Çocuğun?"
"Rugu 'm dedi.Herhalde takma ismi.Rugu diye bir isim yok."
"Ben bulurum o çocuğu." Gözlerini kıstı. " Sizin aranızdan çekilecek."
Her ne kadar kötü olsa da destekleyeceğim kardeşimi.Belkide onunla çıkarız.Ha?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-BEBEK-
Romance"Sevgilim? Ruggero! Affet beni." "Çoğu şeyi hatırlamıyorum." "Oh ne ala! Peki hatırladığınız bir şey var mı prenses hazretleri!" "Bir çift yeşil göz."