12. Deň

4K 330 8
                                    

Lili

Znovu zaútočil tentoraz bol jeho cieľom asi desať ročný chlapec, ktorý sa tu po príchode pokakal a prosil uja o svoju maminku. Fúzatý sa s nami nikdy nerozpráva, buď mlčí alebo sa smeje. Nie som jediná, ktorá tu je tak dlho. Dievča, ktoré sedí oproti mne je tu asi o dva dni dlhšie. Neviem ako sa volá. Nikdy si neprezrádzame mená. Oslovujeme sa hej, ty, dievča, chlapec, ty v červenom a podobne. Avšak ešte dlhšie než ja a to dievča je tu chlapec, ktorému sme ešte nikdy nevideli do tváre. Cez hlavu má pretiahnutú kapucňu a väčšinu času je nám otočený chrbtom v kúte. Mám pocit, že nás sleduje, odpočúva a nejakých spôsobom informuje Fúzača. Fúzač si vždy vytýči osobu, ktorá mu je najbližšie. Väčšinou sú to tí najnovší . Ja sa vždy ukrývam vo svojom pravom kúte. Sem nikdy nepríde, tak ďaleko do cely sa neodváži vkročiť. Robí to iba po nasýtený svojej duše. Vtedy sme obeťami všetci aj ten čudný chlapec, ktorý ani raz nemukol. 

Fúzatý prišiel k nám hneď ako chlapec otrčil kopytá. Niekedy nám poriadnu strelí, inokedy do nás surovo kopne a keď je v najlepšej nálade tak si aj pichne. Buď je to nôž, nožnice, pilník alebo mačeta. Všetko záleží od jeho nálady.

Tentoraz som sa neunúvala pohnúť  z miesta. Od včerajšieho pichu sa vôbec nehýbem. Inokedy beháme po cele ako splašené zajace. Samozrejme okrem chlapca, ktorému je všetko ukradnuté. 

Fúzatý sa nado mňa nahol a zasmial sa mi do tváre. Urobil otočku na päte a zo zadu si do mňa kopol. Prehltla som bolesť, ktorá sa mi predrala telom. Neplačem. Už po treťom dni som to vzdala. Vedela som, že to nemá zmysel . 

Odišiel a o pár hodín sa vrátil s novou obeťou. Chlapcom. Neobzerala som si ho, nikto z nás. Nerozprávali sme sa s ním. Nechceli sme. Už sa to medzi nami zjednotilo a každý vie po kom ide. Nový stále dúfa v slobodu, o ktorú príde hneď v budúci deň.

Niekedy privezie zatrpknutú osobu ako bolo to dievča s ktorým som tu najdlhšie ako mňa alebo chlapca s kapucňou vtedy my dve niekoho z obývaných podstrčíme Fúzatému. 

Stále dúfame v nádej, ktorá nechodí a vzďaľuje sa.


ManiakWhere stories live. Discover now