Hra sa začala

2.2K 273 15
                                    

Ben

Neveril som vlastným očiam. To čo sa stalo sa nedá ani opísať. Fero sa chytil do medvedej pasce, ale nie klasickej. Táto bolo veľká ako človek. Presne mu to ocvaklo hlavu, ktorá s buchotom dopadla na zem a odkotúlala sa pred Liline nohy. Lila začala vrešťať, aby toho nebolo málo Luca sa k nej pridala. Alex si len zakríval ústa. Nemohol uveriť tomu čo práve videl na vlastné oči. Ja som tomu tiež ťažko odolával. Pozeral som sa na steny vôkol nás, ktoré boli postriekané Ferovov krvou. Prišlo mi ho ľúto, ale ja ešte stále prežívam bôl po mojej sestre.

Z dievčat mi už išli prasknúť ušné bubienky. Musel som ich zahrieknuť. Našťastie stíchli a dali si povedať. Ešte by nás tu náhodou prekvapili. Aj keď ešte stále netuším prečo nám nechali otvorené dvere. Začínam si už však domýšľať. Hra sa začína ako povedala tá ženská. A aj sa začala. Fero na to doplatil. Mám taký pocit, že tu nastražili pasce. Oni odišli. A aby sme si mysleli, že sme slobodný, tak nás aj tak nechajú zomrieť. Nie sme totiž tolkáti, aby niekto mohol pri každom kroku zomrieť. Čo to pre nás prichystali? Nemohli nás nechať, len tak odísť? Dosiahli to čo chceli. Oživili svoju nadriadenú. Zabili pri tom moju sestričku a ešte stále im to nestačilo.

ManiakTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang