Lili
Snažila som sa upokojiť, ale nedalo sa. No proste sa mi to nedalo. Stále som sa musela pozerať pred svoje nohy, pod ktorými mi ležala Ferova hlava. Prečo práve on? Prečo sa nám to deje? Nikomu sme nič nespravili a predsa prežívame peklo. Nerobí mi dobre, keď myslím na všetkých o ktorých som prišla alebo ešte len prídem.
Ben si myslí, že tu Maniak s tou ženskou nastražili pasce a odišli. Je tomu tak?
Ako sa odtiaľto dostaneme živý a zdravý? Nikto z nás nemá odvahu vykročiť ako prvý a zaplatiť za to životom. Už ani ja. Je šanca, že by sme sa odtiaľto mohli dostať, ale ako keď je pred nami mnoho prekážok, ktoré nám v tom bránia?
Maniak sa iba zahral s deťmi, od ktorých potreboval krv. Nás využil na zdokonalenie pentagramu a teraz nás tu nechal znova. Skapať za živa. Bez vody, bez jedla. Bez šance na život. Prečo musia byť taký krutý. Aspoň nás mohli pustiť, keď už dokončili to čo chceli. Oni nás namiesto toho pozabíjajú.
Opatrne som prekročila Ferovu hlavu a postavila sa vedľa Bena, ktorý sa doteraz na mňa pozeral a pritom sa hral s prstami na ruke. Aj on bol nervózny ako aj Luca s Alexom.
Ben sa mi jemne obtrel dlaňou o ruku. Ja som ho za ňu chytila a preplietla si s ním prsty. Len nech Luca zase nemá žiadne blbé narážky.
Cítila som sa bezpečnejšie, keď ma Ben držal za ruku. Síce mi srdce stále bilo ako splašené, ale istota tu bola.
Rozhodli sme sa, že vyrazíme vpred. Inak tu zhnijeme a umrieme na hlad.
Tentoraz ako prvý sa odhodlal ísť Alex pričom za sebou ťahal Lucu. Teraz sa mi kráčalo ľahko po boku Bena a hlavne, keď sme na čele nešli mi dvaja.
Zraku sa ozvalo slabé cvaknutie. Všetci sme zostali zarazene stáť. Niekto na niečo stúpil. A ak zo spínača spustí svoju váhu, tak kto vie čo sa stane. Ja sa bojím. Tuhšie som Benovi zovrela ruku. Pozrel sa na mňa. Videla som na ňom, že by sa bol rád usmial a povzbudil ma, ale nešlo mu to. Tak isto ako ja, vedel aj on, že sme v prdeli. Čo len s nami bude?
*Mery*
P.S.: Ak by ste mali náladu a chceli by ste sa pozrieť na kamarátov príbeh, tiež zo žánru triller. Bude rád a tak isto aj za bárs aké komenty. Aby vedel na čom je. Autorom je Charlie1203 alebo odkaz prikladám do komentu.
YOU ARE READING
Maniak
Mystery / ThrillerAk sa nechceš stať obeťou Maniaka nesmieš byť študentom základnej či strednej školy. Ak sa staneš jeho terčom čakajú ťa kruté krátke/dlhé dni v jeho zajatí. V smradľavej cele s energeťákmi a cheeseburgrami. Každý čo sa stane jeho väzňom neprežije...