Strach

2.4K 271 9
                                    

Lili

Keď som sa druhý krát prebudila, tak som ležala na niečom mäkkom a hrejivom. No stále som cítila chlad na mojom tele. Skôr než som sa odvážila otvoriť oči, rukou som si prešla po tele. A zistila som to čo som si myslela. Stále som bola nahá.

Pomaly som začala otvárať oči. V miestnosti bolo temno. Niekde na druhej strane sa mihalo svetlo. Posadila som sa. Skôr než som sa stihla okolo seba poobzerať v rýchlosti som si cez seba prehodila deku, na ktorej som doteraz ležala. Vôbec netuším ako som sa sem dostala. Zas ma museli s niečim uspať.

Zodvihla som zrak a obzrela som sa po miestnosti. Ako prvé som si  uvedomila, že sa nachádzam v inej miestnosti a dokonca bez mreží.

Až keď som začula nepatrný šuchot, zistila som, že tu nie som sama. Otočila som sa za seba odkiaľ sa ozval zvuk.  Na oko som sa potešila, že sa to vlastne prebudila  Luca. Vedľa nej bol Ben, Fero a Alex. Bola som rada, že sme to aspoň mi prežili. No nechcela by som zažiť to čo Ben. Je mi úprimne ľúto jeho straty. Tak veľmi stál za svojou sestrou a nakoniec sa mu ju aj tak nepodarilo udržať na žive.

O pár minút na to sa už všetci prebrali. Našťastie, každý z nás mal vlastnú deku. Ako prvý sa pozbieral pán Alex a vyštartoval k dverám. Dosť naivný. Ako s ním Luca môže chodiť? Ako som predpokladala. Dvere boli zamknuté.

Netrvalo dlho a zašramotila zámka. V rýchlosti som odbehla do rohu k Luce. Vôbec som netušila čo sa bude teraz diať.

Upriamila som zrak na dvere, v ktorých sa objavila žena. Žena, ktorá ležala nehybne ako mŕtvola pod kotlíkom a potom sa prebrala akoby bola predtým v tranze.

Zatvorila za sebou dvere a začala si nás premeriavať.

Sedeli sme schúlený na zemi pri stene. Tisli sme sa k sebe a triasli. Nevedeli sme čo nás čaká a čo vôbec môžeme očakávať od tejto ohnivej ženy.

ManiakWhere stories live. Discover now