22.Deň

2.8K 284 38
                                    

Vy ste hrozné baby :D ale už viac nedostanete, veď nestíham písať :D 

Takže pre Vás:  @NinusDolnikova@im_Luci@DianaVargova@tammihrasokpanda a Potvorka-Bubi.

♥♥♥

Lili

Len traja. 

Zostali sme už len my traja. Ja, Ben a Martinka. Musím niečo spraviť. Dám sa chytiť a potom uvidím. Budem musieť improvizovať. Síce je to veľký risk, ale aspoň sa o to pokúsim. Nebudem to vešať Benovi na nos. Nedovolil by mi to. Neviem prečo sa odrazu ku mne správa inak. Akoby mu na mne záležalo. Je to celé šialené.

Hladím Martinku po vláskoch a v duchu sa s ňou lúčim. Rada by som sa rozlúčila aj s Benom, ale nemôžem. Aj tak načo? Nikdy sme sa nemali zblížiť. Malo to zostať, tak ako na začiatku. Nemal ten Maniak chytiť Martinku. Všetko by určite prebiehalo inak a možno by som tu zostala sama s Bejou. Len tej už niet. Nemyslela som si, že sa dočkám svojej smrti. Neviem prečo sa všetko pokazilo a Maniak zmenil taktiku. 

Niekde za dverami som započula nejaké hlasy a krik. Po chvíľke sa otvorili dvere a v nich Maniak s druhým chlapíkom, ktorý mali cez ramená prehodené dve decká. Maniak otvoril celu a hodil ich na zem. 

,,Zajtra bude obetný rituál. Pripravte sa," zahlásil a odišiel aj so svojim kumpánom.

Pozrela som sa na nových spoluväzňov. Nemohla som uveriť vlastným očiam.

,,Luca?" vykríkla som.

,,Lili," postavila sa keď ma zbadala a na tvári sa jej vyčaril úsmev. Skočili sme si do náručia. ,,Som tak rada, že ťa opäť vidím. Myslela som si, že ťa už nikdy neuvidím. Všetci sú z tejto situácii vonku pobláznený. Maloletý majú zakázané chodiť po vonku sami. Všade sa iba hovorí o nejakom Maniakovi, ktorý dokaličí svoje obete a vyhadzuje ich na úpätí rieky. V televízii sa stále o tom hovorí a v novinách píše."

,,Ach Luca radšej mi povedz ako to, že si tu?"

,,Prepáč, že som ťa posielala na to rande. Toto je Fero kamoš, s ktorým si si sa mala stretnúť," ukázala na chalana, ktorí vedľa nás postával. A ja vyzerám ako bosorka a navyše smrdím. Za to o ňom sa to povedať nedá. Má na sebe čierne kožené nohavice a kožený kabát s vybíjanými cvokmi, ktorý má rozipsovaný a vytŕča mu spod neho čierne tričko s lebkou. Čierne vlasy má nagélované do hora.

,,Rád ťa spoznávam," podáva mi ruku. Neochotne ju prijmem.

,,Prepáč, že takto vyzerám, ale som tu už dvadsať dva dní a bez vody."

,,Ježiš Lili, čo sa ti stalo s rukou?" sadli sme si na zem a všetko som jej vyrozprávala. Všetko čo Maniak robí a urobil mi. ,,A navyše je tu aj Ben," ukázala som za seba, kde Ben sedel na mojom mieste schúlený s Martinkou v náručí.

,,Ben? Tak to ma podržte. Kto by to bol povedal. Všetci si myslia, že si zdrhol z domu a dal si na na nejakú púť," rozplývala sa Luca. 

,,Ako vidíš hnijem tu a ochraňujem tvoju kamošku."

,,Tak to máš u mňa veľké plus Ben," privítala sa s ním a pustili sa do debaty, ktorá ma vonkoncom nezaujímala. 

Otrávene som postávala vedľa Fera. Fero sa ku mne otočil a založil ruky na prsia. Očami si ma začal premeriavať a hodnotiť. Bolo mi to trápne, ale môže mi to byť už jedno. Dlho žiť nebudem.

,,Si pekná," povedal mi. Vtedy k nám prišiel Ben. Postavil sa vedľa mňa a rukou ma chytil za bok.

,,Ako vás vlastne oboch chytili?" opýtal sa Ben, keďže mne predtým Luca nedala odpoveď.

,,Vy ste sa dali dokopy?" vypúlila oči Luca.

,,Nie," odpovedala som jej a odtiahla sa preč od Bena. 

,,Luca sa dala na potulky aj keď sme mali zakázané chodiť von. Stále verila, že žiješ, keď sa tvoje telo neobjavilo pri rieke. A tak sme sa dnes nadránom vytratili von a zašli sme hlbšie do lesa za mestom. Dlho sme sa v ňom túlali. Nakoniec sme našli túto veľkú starú budovu polorozpadnutú. Mali sme však smolu, zatiaľ čo sme ju prehľadávali, tak nás prepadli dvaja muži a potom nás odtiahli do podzemia a odvliekli sem. Vôbec sme netušili, že táto budova môže mať podzemie. Je dosť stará z vonka, okna sú povybíjané, dvere vytrhnuté, ale pod budovou je to celkom zachovalé alebo na novo vybudované," oboznámil nás Fero.

Sadli sme si do kruhu a ešte dlho do noci sme o všeličom debatovali. Ja som však stále behala myšlienkami na zajtrajšok. Sme tu piati a zajtra bude nejaký rituál. Do akého satanistického kultu sme sa to dostali? Prečo pred tým všetkým muselo toľko veľa detí zomrieť?

***

Snáď som Vás potešila.

*Mery*

ManiakWhere stories live. Discover now