Bölüm 16: Sömürenler utansın

71.4K 2.9K 202
                                    

Medya: Demir & Hira

Kısa bir aradan sonra bölüm geldi. Kod Adı: Bay Sapığa da çok yakında bölüm gelecek. İyi okumalar...

Hiradan

Erkek öğrencim tahtada sorduğum soruyu bilince kendi kendini övmesine tüm sınıfça güldük. "Zekam dehşet verici hocam, resmen bir dahiyim"

Gülmeyi bırakıp "Geç sen canım yerine" dedim.

Erkek öğrencim yerine geçince tahtayı silip öğrencilere döndüm. "Bir soru daha çözelim mi?" diye sordum. Hepsi hık mık edince "Peki, çözmeyelim" dedim.

"Ay valla çok güzel olur hocam"

"Süpersiniz hocam"

"Çözmeyelim peki ne yapalım?" diye sordum.

Çoğu "Hocam bizi serbest bıraksanız?" diye sordu.

"Maalesef, hep birlikte bir şey yapalım. Zaten şurada on dakikamız var"

Kızlardan biri çıkıp "Sohbet edelim hocam" deyince "Peki, sohbet edelim" dedim.

Bu hoşuma gitmişti çünkü öğrenci sohbetleri her zaman hoşuma giderdi. Eğlenceli olurdu.

Kızlardan biri "Hocam size soru sorabilir miyiz?" deyince "Tabi" dedim.

"Evli misiniz hocam?"

"Parmağınızda yüzük falan da yok"

Boş olan parmağıma baktım. Zaten bir tek nişan yüzüğüm vardı ama ne ben kullanıyordum ne de Demir kendininkini kullanıyordu. Tek taşım zaten yoktu. "Hayır evli değilim" dedim. Okul da veya apartmanda kimse evli olduğumu bilmiyordu ki umurumda değildi. Zaten birkaç gün önce evliliğimizin dördüncü ayına girmiştik ve Demir boşanma davası açmıştı. Bir de ben bunu Demirin sekreterinden öğrenmiştim. Düşüncelerimi def edip öğrencilerime yöneldim.

"Hocam sevgiliniz var mı?"

"Yok" dedim.

"Hocam ciddi misiniz? Sizin kadar güzel birinin nasıl sevgilisi olmaz" Duy bunları Demir Saraçlı! Duy!

"Olmuyormuş demek ki"

"Hocam İstanbullu musunuz?" diye soran erkekler öğrencime "Hayır" dedim.

"Nerelisiniz hocam?"

"Aslen ben Mardinliyim" dememle kızların hepsi konuşmaya başladı.

"Hocam ciddi misiniz?"

"Evet" dedim.

"Hocam gerçekten de orada töre falan var mı?" Ne bu töre merakı?!

"V-var" dedim kekeleyerek. Mardin zaten töre demekti. Kızların bu töre merakı garibime gitmişti. Buradakiler töreyi merak ederken Mardinliler töreden kaçıyordu. Bu sinirimi bozmuştu.

"Hocam berdel var mı?" Maalesef ki.

"Evet var"

"Hocam ağa olayı falan var mı?" diye soran erkek öğrencime baktım.

Gülerek "Karşınızda bizzat ağa kızı duruyor" dememle sınıfta "Oha" sesleri yükseldi.

"H-hocam... Ciddi misiniz?"

"Evet"

Kızlardan biri "Ay ne güzel" deyince gülme hissi geldi. Çok güzel canım! Sen zorla evlen göreceğim ben seni!

"Arkadaşlar sizin bu Mardin merakınız nereden geliyor?" diye sordum merakla.

Kızlardan biri "Hocam Wattpad'den" dedi.

Demir'in Hirası (Zoraki evlilik) #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin