Päivä oli ollut hauska.
Colin oli ollut erittäin mukava.
Olin ehkä unohtanutkin.. Luken hetkeksi.. Ennen kuin näin tämän kuvan.. Asuntoni pöydällä..
"Hyvää yötä" Colin sanoi kun olimme eteisessä.
"Hyvää yötä" sanon hymyillen tälle.
Colin
Seisoimme eteisessä kiusallisen hiljaisuuden vallitessa.
Minun varmasti tässä kohtaa pitäisi suudella Alexaa romanttisesti mutta uskon että hän ei ole valmis vielä..
Vilkaisen nopeasti tämän huulia mutta tyydyn halaamaan häntä.
"No nähdäänkö huomenna?" Kysyn täältä irvistäen.
"No.. En oikein voi.." Alexa sanoi pettyneenä.
"Työt! Anteeks" sanon nolostuneena ja muutun tulipunaiseksi.
"Voin katsoa jos Aria voi tehdä iltavuoron mulle" Alexa sanoo hymyillen minulle.
"Selvä, nähdään" sanon hymyillen tai itseasiassa irvistäen Alexalle.
Alexa
Heti kun ovi sulkeutuu, se soi samassa hetkessä uudestaan.
"Jättikö jotain vai.." Sanon samalla avaten ovea mutta tunnen vain pehmeät huulet huulillani.
Silmäni sulkeutuivat automaattisesti. Olin tuntenut tämän tunteen ennenkin
"Luke" voihkaisin.
-
Colin
Minun olisi pitänyt tehdä se. Suudella häntä.
Pääsin juuri ovesta ulos kun vierestäni käveli poika. Aivan kuin minä. Tämä näytti kuitenkin niin kuolleelta. Hänellä oli uimahousut ja hiuksissa verta. Päällä vain pyyhe.
"Luke?" Jäin ihmettelemään perään. Poika juoksi rappuset ylös kuin miljoonan rahapotti odottaisi ylhäällä.
Päätin tyhmänä tietenkin seurata. Seurasin poikaa ja pääsin samaan kerrokseen missä Alexa asui. Poika painoi ovikellosta ja ovi avautui siinä samassa.
"Jätitkö jotain vai-" Alexa alotti mutta poika kirjaimellisesti suuteli tätä pitkään ja hartaasti.
En jäänyt katsomaan kateellisena vaan aloin juoksemaan rappusia alas.
Minun olisi pitänyt suudella häntä!! Miksi olin niin helvetin tyhmä!!
-
Alexa
Kun huulet irtosivat, tunsin kun pääni alkoi pyöriä. Minua pyörrytti. Näin edessäni hahmon. Hahmo oli selvästi Luke vaikka en selkeänä häntä nähnytkään.
"Alexa, näämme pian, muista.. Rakastan sinua aina ja ikuisesti" sanat kaikuivat päässäni.
Tunsin pääni kolahtavat lattiaan mutta jonkun käsi- Luken varmasti vaimensi iskua.
"Luke.." Sanoin ja yritin hapuilla tämän kättä. Se oli jää kylmä.
Silmissäni alkoi sumeta. En halunnut mennä. En halunnut lähteä Luken luolta. Halusin olla hänen kanssaan aina ja ikuisesti...
-
ColinKuulin kun astuin ulos, ambulanssin äänet. Mitä oli tapahtunut?
Miehet juoksivat sisään vuorotellen. Kohta sisältä tuotiin paareilla tyttö. Ei kuka tahansa tyttö vaan Alexa.
YOU ARE READING
Bad day not bad life ~book 2~
Teen FictionLuken pää kolahti kallioon. Inhottava veri tahrasi kallion, silloin jo tiesin menettäneeni hänet, mutta en halunnut uskoa sitä... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Luken kuoleman jälkeen Alexa on muuttanut takaisin Amerikkaan, koti kaupunkiinsa. Sy...