Kun olin syönyt aivan liian monta pizza palaa, menin makaamaan sohvalle väsyneenä.
"Oot paras poikaystävä ikinä" sanoin naurahtaen kun Luke tuli viereeni.
"Tiedän. Sä oot paras tyttöystävä ikinä" Luke sanoi suudellen minua.
Luken huulet maistuivat pizzalle, koska olimme juuri syöneet pizzaa tottakai.
Hymy karkasi suulleni väkisinkin. Jatkoimme suutelua ennen kuin ovi pamahti auki.
Ovella seisoi Lend.
"Bro!" Luke huudahti ja meni halaamaan veljeään.
Hymyilin Lendille joka katsoi Luken olan yli minua.
"Mä luulin että sä olit kuollut.." Yhtäkkiä Lend sanoo itkien.
"Lend C'moon! Älä itke" Luke lohdutti veljeään.
Näytin käsilläni että menin parvekkeelle. Suljin oven perässäni tietenkin.
Onneksi sää ei ollut kylmä.
Otin puhelimeni esille ja aloin selata someja.
Huomasin että Colin oli laittanut Whatsappissa viestiä.
Colin:
Hei Alexa.. Anteeksi siitä aikaisemmasta. Voisimmeko puhua? Asuntosi edessä klo 17:00Tottakai halusin puhua Colinin kanssa, mutta kello oli vasta 15:37...
To Colin:
Hei.. Tuu 16:00 mun eteen :)Lähetin viestin ja menin sisälle hymyillen.
En tiedä mitä poikien päässä liikkui mutta he rupesivat pelaamaan pleikkaa.
"Meen ulos, tuun kohta takaisin" kuiskasin Luken korvaan mutta tämä keskittyi peliin.
Tämä kuitenkin vastasi nyökäten.
~
Olin istunut vasta kymmenen minuuttia ulkona kun Colinin auto kurvasi pihaan.
Tämä nousi autosta kun oli sammuttanut sen.
"Alexa.." Tämä mumisi jotain.
"Colin" vastasin.
"Kiitti ku suostuit puhuu.. Mulle tuli tosi huono omatunto.." Colin änkytti.
"anteeks.. Siitä Ellen jutusta.. Siitä että haukuin sua huoraks.. Ja siitä huhusta" Colin sanoi katuvasti.
En vastannut vaan halasin tätä.
"kunhan et ikinä sano mua huoraks, niin kaikki on hyvin" kuiskasin tämän korvaan.
"No voitko muuten olla nyt?" Colin sanoi kun olin päästänyt tästä irti.
"No pojat pelaa vaan tuolla niin kai mä voin olla" sanoin kohauttaen olkapäitäni.
"No onko sulla joku paikka jonne haluut mennä?" Colin kysyi kun istuimme autoon.
YOU ARE READING
Bad day not bad life ~book 2~
Teen FictionLuken pää kolahti kallioon. Inhottava veri tahrasi kallion, silloin jo tiesin menettäneeni hänet, mutta en halunnut uskoa sitä... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Luken kuoleman jälkeen Alexa on muuttanut takaisin Amerikkaan, koti kaupunkiinsa. Sy...