Kuvassa on Lend
Klo 7 illalla..
Alexan nk."Helvetti soikoon Luke! Miten helvetissä sä oot voinu kirjaimellisesti hakata Alexaa! Tiesin että oot muuttunut kusipääksi mutta se että sä hakkaat sun entistä tyttöystävää on jo vähän liikaa" kuulin yläkertaan saakka Lendin saarnan Lukelle. Tiesin että olin melkeinpä itse kerjännyt sitä mutta vanha Luke ei silti olisi koskaan satuttanut minua.
"Miks sua kiinnostaa? Saat ihan vapaasti mennä nussii sitä jos sua huvittaa! Mä en välitä paskan vertaa siitä! Vittu etkö koskaan huomannut kuinka ALEXA pilasi mun elämän!" Luken sanat satuttivat minua totisesti. Yritin vain auttaa häntä ja olla särkemättä hänen sydäntään 10 kertoja. Luulin että yksi kerta olisi riittänyt.
"Luke Alexa tuli tänne auttamaan, mutta se ei voi auttaa sua jos sä et suostu sen apuun" Lend kuulosti yhdeltä terapeuteistani. Tiesin että Luke ei menisi tuohon paskaan mutta Lend yritti ja yritti.
"Vittu, mä kadun sitä päivää ku muutin sen naapuriin! Se on aiheuttanut mulle vaa harmeja! Vale kuolema! Miks mä ikinä teinkään sen" Luke huusi ennenkuin kuulin ulko-oven paiskautuvat kiinni.
"Voi vittu.." Kuulin Lendin mutisevan rappusissa ja kuulin pian oven takaani koputuksen.
"Hei Alexa.. Ootko sä varmasti kunnossa?" Lend istui viereeni huokaisten.
"Oon oon, älä huoli musta, Luke.." Sanoin huolestuneena mutta Lend keskeytti minut yhtäkkiä ja halasi minua. Olin ensin hieman hämmentynyt mutta halasin pian takaisin.
"Meijän pitää vaan myöntää että se ei muutu tosta.." Lend huokaisi pian ja päästi irti.
"Lend.. En haluu olla missään kohtaa negatiivinen mutta sä oot oikeassa.." Katsoin pettyneenä Lendiä tämän vihreisiin silmiin.
"Jos sä haluut, oot vapaa lähtee kotiin, en voi pakottaa sua ole täällä" Lend huokaisi ja nousi vierestäni.
"Jo yksi päivä on menny ja kaikki on päin persettä.. Mutta haittaisko sua jos jäisin sun seuraksi tänne? Sanoin Dustinille kuitenkin että oon poissa viikon tai kaks" virnistin Lendille joka hymyili.
"Tottakai saat jäädä, se olis ihanaa" Lend hymyili.
*
*
Aamulla...Tunsin auringon osuvan silmiini ja samalla tunsin myös kovan kivun päässäni, kuin olisin krapulassa mutta en juonut eilen kuin olutta vähän.
"Hei Alexa" ovelta kuului pirteä ääni. Hieroen silmiäni hieman ja katsoin ovelle. Siellä seisoi Lend ja hänen vieressään Katie.
"Hän sanoi tuntevansa sinut" Lend virnisti minulle osoittaen hymyilevää tyttöä.
"Katie.. Kello on vasta.." Hamuilin kädelläni pöytää ja sain käteeni puhelimeni.
".. 12? Se on sopiva aika nousta ylös sängystä, ottaa särkylääkkeet ja lähteä lounaalle mun ja Lendin kanssa" Katie virnisti ja Lend katsoi minua yllättyneenä mutta naurahti.
"Okei okei.." Huokaisin naurahtaen ja nousin sängystä. Lend häipyi siksi aikaa että vaihdoin vaatteeni ja meikkasin. Katie auttoi minua hiusten kanssa ja olin nopeasti valmis.
YOU ARE READING
Bad day not bad life ~book 2~
Teen FictionLuken pää kolahti kallioon. Inhottava veri tahrasi kallion, silloin jo tiesin menettäneeni hänet, mutta en halunnut uskoa sitä... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Luken kuoleman jälkeen Alexa on muuttanut takaisin Amerikkaan, koti kaupunkiinsa. Sy...